Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Η μπαλαφάρα των τεσσάρων - Μέρος 1ο


Παναγιώτης Κονιδάρης, Ελισσαίος, Τριαντάφυλλος Σωτηρίου (λογοτεχνικό παρωνύμιο του «καλοπροαίρετου») και Schrödinger's Cat σε ένα tandem «λογοτεχνικό» πείραμα στο skakistiko.
Δεν υπάρχει προσυνεννόηση για την πλοκή και ο καθένας αρχίζει, συνεχίζει και σταματά όπου και όπως κρίνει, αξιοποιώντας με τον τρόπο που νομίζει το μέχρι τότε κείμενο.
Οι συνέχειες κάθε Κυριακή, στην οθόνη.
Η σειρά για τους δυο πρώτους γύρους: 1 Παναγιώτης 12 Οκτωβρίου 2 Ελισσαίος 19 Οκτωβρίου 3 Τριαντάφυλλος 26 Οκτωβρίου 4 Γάτος 2 Νοεμβρίου 5 Παναγιώτης 9 Νοεμβρίου 6 Ελισσαίος 16 Νοεμβρίου 7 Τριαντάφυλλος 23 Νοεμβρίου 8 Γάτος 30 Νοεμβρίου.
Τα σχόλια και τα γιουχαΐσματα από όλους τους επισκέπτες του blog είναι υπερευπρόσδεκτα.

Ο Παναγιώτης Κονιδάρης έγραψε...
«Η ΜΠΑΛΑΦΑΡΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ»

-1-
«Ντριν!». «Ξαναντριιιννν!!»
Τι καλό μπορεί να περιμένει κανείς από ένα τέτοιον ήχο στις τρεις το πρωί;
Ασφαλώς κανένα, γι ‘αυτό κι ο αστυνόμος προσπάθησε να τον αποφύγει με τη βοήθεια των μαξιλαριών. Άδικος κόπος. Ούτε καν στις ταινίες δε γλιτώνεις με κάτι τέτοια κόλπα. Πρόλαβε ωστόσο κι έριξε ένα τσιμπλιασμένο βλέμμα στο ψηφιακό ρολόι και μια βλαστήμια, πριν σηκώσει τ’ ακουστικό.
«Αστυνόμε Μπουλαξίζη, συμβαίνει κάτι τρομερό…» άρχισε να λέει η φωνή χωρίς περιττές εισαγωγές.
Αναγνώρισε αμέσως την άρθρωση του βοηθού του, υπαστυνόμου Γεωργίου. Ο νεαρός Γεωργίου δεν ήταν ο εξυπνότερος άνθρωπος στον κόσμο, αλλά ήταν πιστός και υπάκουος σα σκυλί. Συγκέντρωνε δηλαδή τα τρία χαρακτηριστικά που χρειαζόταν σε ένα βοηθό για να κάνει καριέρα. Ο αστυνόμος Πέτρος Μπουλαξίζης τον είχε δασκαλέψει να μην τον ενοχλεί ποτέ χωρίς σημαντικό λόγο και ποτέ μετά τις δώδεκα το βράδυ, αν και στο Εγκληματολογικό που τον είχαν εδώ και καιρό τοποθετήσει, όλα τα καταραμένα περιστατικά ήταν σημαντικά και μεταμεσονύκτια.
«Τι τρέχει Γιάννη; Ξέρεις τι ώρα είναι;».
«Ώρα να σηκωθείτε από το κρεβάτι. Σας ψάχνει ο Μεγάλος Αδελφός. Έχουμε ένα φόνο και ζητά να τον αναλάβετε εσείς προσωπικά».
Ο Μεγάλος Αδελφός δεν ήταν άλλος από τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, κάτι μεταξύ αστυνομικού και πολιτικού που, όπως και όλοι οι προκάτοχοί του, έτρεχε σε δεξιώσεις, έδινε συνεντεύξεις και ταλαιπωρούσε τους αξιωματικούς του. Ο αστυνόμος ρούφηξε τη μύτη του και έτριψε τα μάτια του. Αν τον έβλεπαν εκείνη τη στιγμή τα παιδιά του γραφείου θα άρχιζαν να κρυφογελούν. Πητ- Μπουλ, τον αποκαλούσαν πίσω απ’ την πλάτη του, σε μια παραφθορά του ονόματός του, κι αυτός δεν έπαυε, αθέλητα, να τους θυμίζει το άγριο σκυλί, με τις γκριμάτσες του. Μερικές φορές και με τα γαβγίσματά του.
«Και γιατί ο διάολος δε βρίσκει τον αξιωματικό υπηρεσίας ή κάποιον άλλο αστυνόμο;»
«Γιατί εσείς, λέει...πως να το πω, να... ξέρετε σκάκι».
«Και λοιπόν; Και δηλωτή ξέρω και…»
«Παλαμήδη 64, αστυνόμε, στην Καστέλα. Ελάτε γρήγορα…και θα καταλάβετε».
Οι πιο ωραίες νύχτες είναι αυτές που σου τυχαίνει δουλειά. Αποδεδειγμένο. Ο αστυνόμος έριξε μια κουρασμένη ματιά στο πενηντάχρονο είδωλό του στον καθρέφτη και βγήκε στο μπαλκόνι για να τον χτυπήσει η οχτωβριάτικη ψύχρα. Η Αθήνα τον κοίταζε λάγνα, σαν πόρνη, κατάφορτη φω-μπιζού φτιαγμένα από νέον και μυστικά φτιαγμένα από παρελθόν.
Πήρε ταξί μέχρι την Καστέλα. Οίδιος δεν οδηγούσε ποτέ. Η διεύθυνση αντιστοιχούσε σε μια πολυκατοικία παλιά όσο και το σύνθημα «ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ», που διακρινόταν σε μια γωνιά του ξεφτισμένου τοίχου της. Δύο περιπολικά και πολλοί περίεργοι είχαν μαζευτεί έξω από την πυλωτή. Ο Γεωργίου τον οδήγησε στον πρώτο όροφο από τις σκάλες. Στα μισά έπεσαν πάνω στο Μεγάλο Αδελφό. Συνόδευε ένα γραβατωμένο άντρα, που φάνηκε γνωστός στον αστυνόμο. Ο Αρχηγός έκανε τις συστάσεις. Δεν είχε αναγνωρίσει τον υπουργό Τύπου; Ασφαλώς και θα τον είχε αναγνωρίσει, απλά ο έξυπνος αστυνομικός διατηρούσε τα επιθυμητά επίπεδα εχεμύθειας, που αρμόζουν σε τέτοιες περιστάσεις. Και τα λοιπά, και τα λοιπά.
«Τι κάνει εδώ ο υπουργός;» ρώτησε δέκα σκαλιά αργότερα ο Μπουλαξίζης το βοηθό του.
«Μπλέξαμε αστυνόμε. Την είχε γκόμενα. Θέλει λέει άμεσα αποτελέσματα, χωρίς φασαρία και Μου-Μου-Ε».
«Μάλιστα. Γυναίκα νέα και όμορφη, να υποθέσω. Σφαίρα; Ναι, βέβαια, τι ρωτάω. Έμενε εδώ;»
«Όχι. Κανείς δε μένει εδώ. Μόνο γραφεία και εταιρίες είναι. Και φυσικά η λέσχη».
«Χαρτοπαιξίας;» ρώτησε ο αστυνόμος με πονηρό ύφος. «Εντευκτήριο. Η σκακιστική λέσχη, λέγεται εντευκτήριο, είναι πιο σικ» συμπλήρωσε μετά χαμογελώντας.
Ο υπαστυνόμος τον κοίταξε με έκπληξη. Ο Πητ Μπουλ του έδειξε καθησυχαστικά την πινακίδα στην πόρτα του Σκακιστικού Συλλόγου. Μέσα, η Σήμανση κόντευε να ολοκληρώσει τη δουλειά της.
«Δακτυλικά;» ρώτησε έναν τύπο με στρογγυλά γυαλιά και αιχμηρά εργαλεία που τα μάζευε για να φύγει.
«Γεμάτος ο τόπος. Θα έπρεπε να υποχρεώνουν τους σκακιστές να φοράνε γάντια όταν παίζουν».
Η αίθουσα δεν ήταν μεγάλη. Την αγκάλιαζες με μια ματιά. Καμιά δεκαριά τραπέζια με δύο καρέκλες το καθένα και μια σκακιέρα στη μέση. Ένα μικρό γραφείο με βιβλία και χαρτιά δίπλα σε ένα τραπεζάκι με μια άθλια καφετιέρα και πλαστικά ποτήρια. Μια τουαλέτα. Δύο παράθυρα που έβλεπαν στο δρόμο. Και ένα πτώμα που δεν έβλεπε τίποτα πια.
«Ήρθε ο ιατροδικαστής;», ρώτησε τον Γεωργίου.
«Μόλις έφυγε. Να του τηλεφωνήσουμε λέει πότε θα του πάμε το σώμα. Ο θάνατος προήλθε…»
«Άσε, το βλέπω» τον έκοψε ο αστυνόμος, κοιτώντας το τριαντάφυλλο που είχε ανοίξει τα κατακόκκινα πέταλά του πάνω στο στήθος της ξανθιάς γυναίκας. «Ποιος τη βρήκε;»
«Η καθαρίστρια. Μια Βουλγάρα που δουλεύει νυχτοκάματο. Πρέπει να ήταν γύρω στις μιάμιση. Αυτή μας ειδοποίησε».
«Τον υπουργό ποιος τον ειδοποίησε;». Ο άλλος σήκωσε τους ώμους.
Όμορφη, σκέφτηκε ο Πητ Μπουλ σκύβοντας πάνω από το πτώμα. Η στάση της ήταν φυσιολογική, για κάποιον που δέχεται μια σφαίρα στο στήθος. Είχε αποτυπωθεί ακόμα και η έκπληξη στο πρόσωπο. Δεν το περίμενε, ήταν προφανές. Η γυναίκα είχε πέσει πίσω από την καρέκλα που θα πρέπει να καθόταν, συμπαρασύροντάς την. Έμοιαζε εν ψυχρώ δολοφονία. Όμως κάτι δεν ταίριαζε. Κάτι έμοιαζε παράταιρο.
«Ποιοι έχουν κλειδιά του συλλόγου;» ρώτησε.
Ο υπαστυνόμος έδειξε ένα ανθρωπάκι που έστεκε απαρηγόρητο δίπλα στο μικρό γραφείο, συνοδεία ενός αστυνομικού. Φορούσε γυαλιά πατομπούκαλα και τα σκούπιζε κάθε είκοσιτρία δευτερόλεπτα. Ακριβώς.
«Αυτός εκεί είναι σκακιστής. Ο πρόεδρος του συλλόγου, λέει. Έχει κλειδιά ο ίδιος κι άλλοι τρεις- τέσσερις από την ομάδα. Αυτός μένει εδώ κοντά, δυο στενά πιο κάτω».
Ο Μπουλαξίζης έβγαλε το κινητό του και κάλεσε ένα νούμερο. Απάντησε ο Μεγάλος Αδελφός.
«Ρωτάτε σας παρακαλώ τον υπουργό, αν η κυρία έπαιζε σκάκι; …Όχι, ε; Το φαντάστηκα. Δεν έχω δει ποτέ όμορφη γυναίκα πάνω από σκακιέρα. Ευχαριστώ»
και κλείνοντας το κινητό συμπλήρωσε: «...άσε που κι αυτή είναι η πρώτη που βλέπω κάτω από σκακιέρα».
Πήρε μετά να κοιτάζει στα τραπέζια. Όλα είχαν πάνω μια στημένη σκακιέρα. Σε όλες, τα κομμάτια βρισκόντουσαν στην αρχική τους θέση. Σε όλες, εκτός από μία. Αυτή του τραπεζιού στο οποίο καθόταν το θύμα. Προφανώς και ο θύτης. Κοίταξε τη σκακιέρα με ενδιαφέρον. Μετά κοίταξε το ξαπλωμένο σώμα με περισσότερο ενδιαφέρον. Έκανε ένα γύρο και το πλησίασε από την άλλη μεριά. Άπλωσε το χέρι του και άγγιξε το κρύο δεξί χέρι της γυναίκας. Ήταν σφιγμένο σε γροθιά. Της άνοιξε ένα- ένα δάχτυλο αργά και με προσοχή. Ο υπαστυνόμος στεκόταν από πάνω του και κοιτούσε με έκπληξη. Ένα επιφώνημα του ξέφυγε όταν κύλησε από την μέχρι πρότινος κλειστή γροθιά ένα λευκό πιόνι. Ο Μπουλαξίζης το μάζεψε και το έχωσε σε ένα ειδικό πλαστικό σακουλάκι.
«Τι διάολο…;» ξίνισε τα μούτρα του ο Γεωργίου. Καταλάβαινε ότι δε θα κοιμόντουσαν άλλο γι’ απόψε. Αυτός ο Πητ Μπουλ, όλο κάτι τέτοιες μικρολεπτομέρειες ήξερε να ξετρυπώνει. Γι’ αυτόν, δε είχαν ποτέ σημασία, μα ο Μπουλαξίζης έμοιαζε να προσέχει περισσότερο τα ασήμαντα, παρά τα φανερά. Ο αστυνόμος στη συνέχεια πήγε προς το γραφειάκι, αντάλλαξε κάποιες κουβέντες με το σκακιστή που έτρεμε και είχε εγκαταλείψει πια το σκούπισμα των γυαλιών του. Σε λίγο τον άφησε να φύγει. Έγραψε σε ένα χαρτί κάτι και ήρθε ξανά κοντά στο πτώμα. Έδωσε το χαρτί στον υπαστυνόμο.
«Αυτούς εδώ θα μου καλέσεις αύριο για εξέταση στο τμήμα. Ίσως χρειαστεί να προσθέσω και δύο-τρία ονόματα ακόμα. Να τη στείλουμε τώρα στον ιατροδικαστή. Ο χώρος να σφραγιστεί. Ο βασιλιάς, δεν πρόκειται να βρεθεί απόψε».
«Τι πράγμα; Ποιος βασιλιάς;» απόρησε ο Γεωργίου, που προς στιγμή νόμισε πως παράκουσε.
«Δεν κοίταξες την σκακιέρα; Λείπει ένα λευκό πιόνι, αυτό που κρατούσε η...σκακίστρια από 'δω. Λείπει όμως και ο μαύρος βασιλιάς. Και αν θυμάμαι έστω και λίγα από τότε που έπαιζα σκάκι σα μανιακός, ο μαύρος βασιλιάς την κοπάνησε λίγο πριν το ματ!».

22 σχόλια:

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Ελισσαίε, φίλε μου, ελπίζω να γύρισες ορεξάτος. Ελπίζω επίσης να μη σε ζορίζω υπερβολικά με τη φρικτή εισαγωγή μου στη "Μπαλαφάρα". Αναγκάστηκα να αφήσω να κυλήσουν τρεις και μισή μεταμεσονύκτιες ώρες στο ρολόι και πέντε και ένα τέταρτο δωδεκαετή -σαν το Χριστό στο Ναό- Σίβας, για να ξεφουρνίσω την αλλοπρόσαλη εισαγωγή μου. Ελπίζω ακόμα να είναι αρκούντως χαλαρή, ώστε να μη δυσκολευτεί η αχαλίνωτη φαντασία του καλλιτέχνη που κουβαλάς να εκφραστεί. Θέλω να πιστεύω, τέλος, πως έχω αφήσει τα πάντα ανοιχτά : σενάρια, ενδεχόμενα, πρόσωπα, προσωπεία, καρδιές, στομαχια, παγκρέατα και μυαλά. Καλή τύχη στη συνέχεια της μπαλαφάρας. Αδημονώ!

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλη αρχη!!

Θυμιζει λιγο την αρχη της βαριαντας του Λινεμπουργκ αλλα ειναι πιο ζωντανη εχει πιο καλη ατμοσφαιρα και ειναι οι δυο πρωταγωνιστες ειναι σπαρταριστοι.

Τα σχολια ας τα κανουμε καπου παραπλευρα μετα το κυριο σωμα του κειμενου για να μη χαλαμε τη ροη.
Μπραβο και παλι.!
Καλη συνέχεια

Ανώνυμος είπε...

Εξοχο! Ανυπομονω για την συνεχεια.
(Ο Μπουλαξιζης απο το Κιλκις ειναι?
Η αποκατασταση των ποντιων?
Μπατσος που παιζει σκακι?Πολυ διαστροφικο)!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλή η αρχή! Ανυπομονώ για τη συνέχεια (παράκληση : Λίγο πιο μικρά κείμενα γιατί δεν έχω αρκετό μελάνι στον printer)

Ανώνυμος είπε...

ενδιαφέρον. καλή συνέχεια!

πι.ες. αναρωτιέμαι πότε θα πάρουν την εκδίκησή τους οι ταλαίπωροι βοηθοί αστυνόμων. αλλά θα μου πεις, αν είναι μάγκες δε χρειάζεται να πάρουν εκδίκηση. αρκεί να πάρουν προαγωγή ;-)

Νίκος Σαραντάκος είπε...

Ωραία, πολύ ωραία! Βρήκαμε τι θα κάνει ενδιαφέροντα τα κυριακάτικα βράδια.

Μόνο που φοβάμαι μην την πάθουμε (πάθετε) σαν εκείνους τους ληστές στην ταινία του Γούντι Αλλεν, που άνοιξαν τυροπιτάδικο για βιτρίνα της επιχείρησης, και αποδείχτηκε τόσο πετυχημένο που δεν τους έκανε μετά καρδιά να τ' αφήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Επειδη ειπαμε οτι μιλανε κι οι απ εξω ιδου τι υποθεσεις κανω ως Μπουλαξιζης -μπατζανακης του μπουζουκτση απ το Κιλκις-για το κινητρο της φρικτης δολοφονίας

1.Η ξανθια να ειναι ρωσιδα αλλοδαπη και το παρτιδοφυλλλο γραμενο σε κυριλλικα να κρυβει μηνυμα.Ο αντιπαλος της απομαχος ηθοποιος ειδικευμενος στον Χ. Μυλλερ την δολοφονει εκτελωντας συμβολαιο.Η θεση της σκακιερας κρυβει το κλειδι -η λευκη βασιλισσα εχει θυσιαστει το πιονι που λειπει θα προαχθει και ολα μας οδηγουν στον Ναμποκοβ.

2.Η ξανθια να επιτεθηκε στον μανατζερ της ομαδας διεκδικωντας για το γιο της (νοθο γιο και του Μεγαλου Αδελφου)θεση βασικου στην κατηγορια Α12.

3.Ο δολοφονος διαχειριστης της λεσχης - καθηγητης φυσικης-μετα απο ιδιαιτερο για την αποδειξη της εξισωσης του Στρεντιγκερ -για το ατομο του υδρογονου-εναλλακτικη πηγη καυσιμου μεγαλης σημασιας-να απελπιστηκε με την προοδο της.

Καλη βδομαδα σε ολους

ΥΓ Σκακιστρια ξανθια μια γνωριζω την Αλμιρα Σκριπενκο της οποιας ειμαι fan.

Ανώνυμος είπε...

ΥΓ2 Ας μην παρω κανενα στο λαιμο μου:)

καλοπροαίρετος είπε...

How low can you go?, και το διάσημο KMG

@ Pete Dare :

Αρχηγέ, πολύ χαμηλά βάζεις τον πήχυ – μάλιστα, εγώ έτσι το γράφω· όταν πήγαινα σχολείο, τότε που αντί για τετράδια και μολύβια είχαμε μαρμάρινες πλάκες και καλέμια, έκανε ο πήχυς, του πήχεως, τον πήχυ· σήμερα μπορεί να κάνει ο πήχης, του πήχη, τον πήχη, όμως δεν πάει το χέρι. Και, ναι, χαμηλά, ξέρω τι λέω : αν ήμουν ο επόμενος, θα είχα πρόβλημα αν έβαζες τον πήχυ ψηλά και έπρεπε να τον υπερπηδήσω. Τώρα, που ο επόμενος είναι ο Ελισσαίος, το πρόβλημα θα το έχει –αν το έχει– επειδή έβαλες τον πήχυ χαμηλά και πρέπει να περάσει από κάτω, όπως στον χορό λίμπο – ξέρεις, που κάνεις γέφυρα με την πλάτη και περνάς κάτω από μια οριζόντια ράβδο χωρίς να την αγγίξεις· μυστικό : κερδίζεις αρκετά πολύτιμα χιλιοστά αν... βγάλεις τη ζώνη. How low can you go? που τραγουδούσε και ο Chubby Checker στο Limbo rock το 1962.

Λέγεται ότι ο λευκός διαλέγει άνοιγμα και ο μαύρος βαριάντα – ή το αντίθετο, δεν κάθομαι να το ψάχνω νυχτιάτικα. Το επιχειρούμενο tandem έχει την πρόσθετη ιδιομορφία ότι ο καθένας (πλην του τελευταίου) είναι λευκός ως προς τον επόμενο, και ο καθένας (πλην του πρώτου) είναι μαύρος ως προς τον προηγούμενο :-)

Αστυνομικό, με σκακιστικό δάπεδο, και μάλιστα με παιγνιώδεις και χιουμοριστικές (;!) πινελιές. Κοίτα χαρμάνι που σοφίστηκε ο ουδενόσωρος...

Σαν να λέμε, διάλεξε το διάσημο KMG, και άντε ο επόμενος να βρει τις ιδέες και τα σχέδια.

Παρ΄ ότι έχω διαβάσει τις σύντομες ιστορίες της Κακούρη, όλον τον Μαρή, τον Μάρκαρη, τον Αποστολίδη, τον Φιλίππου, τον Παυλιώτη ακόμα, αλλά και άφθονο Τζαίημς Τσαίηζ, Ερλ Στάνλεϋ Γκάρντνερ, Έλλερυ Κουήν, Ρεξ Στάουτ, φυσικά Ντάσιελ Χάμμεττ, φυσικότατα Ζεράρ ντε Βιλλιέ –Αγκάθα Κρίστι όχι και τόσο, Ζωρζ Σιμενόν ακόμα λιγότερο–, στοιχείο που καταδεικνύει ότι μού αρέσει το αστυνομικό από τη σκοπιά του αναγνώστη, δεν έχω καταπιαστεί συγγραφικά με αυτό. Επίσης, οι διάλογοι δεν είναι το δυνατό μου σημείο. Ίδωμεν…

Αυτό με τα κινητά τηλέφωνα περιορίζει τον χρόνο στο παρόν· και είχα σκοπό να επιχειρήσω σχετικά παιχνιδάκια… Μεγάλο στοίχημα θα ήταν το γράφημα να αποκτούσε και άλλη διάσταση, π.χ. επιστημονική φαντασία ή ηρωική φαντασία, αλλά το πλαίσιο της μιας – μιάμισης σελίδας ανά κεφάλαιο είναι ασφυκτικό. Όχι ότι είναι εντελώς αδύνατο… Ιδέες μού μπαίνουν…

Τζάμπα προπονιόμουν διαβάζοντας Σώτη (όχι Βολάνη, Ελισσαίε : Τριανταφύλλου). Μάλλον με τα "ρεαλιστικά" αστυνομικά του Πέτρου Κλώνη, εκδόσεις Ζόντιακ, δραχμές 50, πρέπει να προπονηθώ, αλλά πού να τα γυρεύω στα τρίσβαθα του παταριού...

Τι; Ποιο είναι το KMG; Μα, το διάσημο Kucharkowski-Meybohm Gambit : 1.β4 ε5 2.Αβ2 Α:β4 3.ζ4!

Ηλίας Οικονομόπουλος είπε...

Κοιτάξτε τι έγινε. Δεν ήταν αλήθεια αυτό που είπε ο υπουργός ότι η κοπέλα δεν έπαιζε σκάκι. Η κοπέλα ναι μεν δεν ήξερε σκάκι, ήταν όμως φανατική θαυμάστρια του Γάτου του Σρέντινγκερ, ο οποίος τελικά την παρέσυρε στην αμαρτία, δηλαδή στη γνώση.

Εκείνο το βράδυ η κοπέλα κι ο Γάτος είχαν πάει στα μουλωχτά στο εντευκτήριο, του οποίου ο φίλος μας είχε τα κλειδιά (κάτι σαν σκακιστική γκαρσονιέρα). Αφού της έμαθε τις κινήσεις άρχισαν να παίζουν (σκάκι). Ο Γάτος για να τελειώνει με αυτή την παρτίδα μπας και παίξουν και καμιά άλλη περισσότερο του γούστου του, ίσως και κάπου πιο άνετα, της έστησε μια παγίδα. Την άφησε να προάγει το πιόνι έχοντας προετοιμάσει ένα θαυμάσιο ματ.

Τότε έγινε το κακό. Ο υπουργός (παλαιός μαιτρ που είχε εγκαταλήψει το σκάκι για τις χάρες της πολιτικής) φυσικά την παρακολουθούσε με κυάλια (πολύ βολικό αυτό) από κάπου κοντά. Μόλις είδε τι θα γινόταν, το καταπιεσμένο πάθος του για το σκάκι υπερίσχυσε και όρμησε μέσα. Της είπε "τι πας να κάνεις μωρή;". αυτή ψέλισε κάτι σαν "αγάπη μου δεν είναι αυτό που νομίζεις!" κι αυτός βρυχήθηκε "Πώς δεν είναι! Θα σε κάνει ματ, δεν το βλέπεις;" και όρμησε να της πάρει το πιόνι από το χέρι. Ο Γάτος κινήθηκε εναντίον του αρπάζοντας το πρώτο πράγμα που βρήκε μπροστά του, δηλαδή τον μαύρο Βασιλιά. Επακολούθησε μια σύντομη πάλη κι ο υπουργός έβγαλε το πιστόλι του και το έστρεψε ενάντια στον Γάτο. Η κοπέλα τρόμαξε, προσπάθησε να μπει στη μέση κι έφαγε τη σφαίρα κατάστηθα.

Τώρα το γιατί εξαφανίστηκε ο Γάτος και τι θα βρει να γράψει για να καλύψει τη συνεργία, δεν το ξέρω. Μπορεί ο υπουργός να του υποσχέθηκε ότι θα κάνει το σκάκι επίσημο μάθημα στην πρωτοβάθμια. Αλλά τρώγεται εύκολα τέτοιο παραμύθι;

Ανώνυμος είπε...

@ Καλοπροαίρετο

Άμα βγάλω τη ζώνη θα κερδίσω λίγα χιλιοστά. Όμως η εκτίναξη της κοιλιάς που συγκρατούσε η ζώνη θα με κάνει να απολέσω ολόκληρα εκατοστά. Οπότε κρατάω τη ζώνη. Είναι καλή άμυνα κιόλας. Πάντα δυσκολεύει τους παίκτες του ΝΒΑ. Επίσης είναι και πολύ καλό σήριαλ. Εξαίρετος Χατζησάββας και πολύ ωραίο χιούμορ.

Τώρα, όσον αφορά τις δύο σελίδες, πρέπει να πω ότι ανακουφίστηκα όταν είδα την έκταση του κειμένου που είχε γράψει ο Παν αγιώτης.

@ Υπολοίπους

Συνεχίστε παρακαλώ να ρίχνετε ιδέες. Μπορείτε να γράψετε και τη συνέχεια αν θέλετε. Εγώ θα αλλάξω με μαεστρία κύρια ονόματα, τοπωνύμια, θα βάλω και κανά δυο φορές το αντικείμενο μετά το ρήμα, και θα το παρουσιάσω για δικό μου.

Πως έλεγε και ο Βέγγος:

"Δεν προλαβαίνωωωωωω..."

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Είπα να μη σχολιάσω καθόλου, μα βλέπω πως δε γίνεται...είναι πάνω από τις δυνάμεις μου...

@ανώνυμοι 1-2
Ευχαριστώ, καλοσύνη σας.

@παπαδάκης
Μην τσιγκουνεύεσαι το μελάνι, σκέψου την πολιτιστική αξία αυτού που θα τυπώσεις.

@μη-παίκτης/κτρια
Δεν ξέρεις ενίοτε τι σου είναι οι βοηθοί! Φυσικά τις περισσότερες φορές τους αρκεί να συγκεντρώνουν τα τρία χαρακτηριστικά που ανέφερα. Και τελοσπάντων, τώρα θυμήθηκες κι εσύ τη δικαίωσή τους; Συνδικαλιστής της ΕΛ.ΑΣ. είσαι;

@Νίκος Σαραντάκος
Κουλουράκια καλέ πουλάγανε, όχι τυρόπιτες. Και φυσικά θα κάνουμε παγκόσμια επιτυχία, υπάρχει κανείς εδώ μέσα που δεν του αρέσουν τα κουλουράκια;

@ανώνυμος 3
Το όλο σχήμα μου πήρε δύο ώρες από τις οποίες το ένα τέταρτο το έφαγα για να βρω όνομα στο μπάτσο. Ήθελα κάτι Ελληνικό, με αγγλιστί αποχρώσεις. Μου ήρθε το Πητ Μπουλ,για να φαίνεται σκληρός, οπότε μετά θυμήθηκα τη Γλυκερία μεσούντος του ρεφραίν "γιατί τα πεντοχίλιαρα δεν είναι πετσετάκια, να παίρνω με τη σέσουλα να φτιάχνω ραβασάκια-ωχ αμάν,κτλ", να αναφωνεί "Γειά σου Κουλαξίζη μου!", αναφερόμενη προφανώς στο γνωστό ακορντεονίστα, που στόμα έχει και μιλιά δεν έχει. Ε, τώρα να μη σας εξηγήσω και όλη τη διαδικασία της έμπνευσής μου, θα τρομάξετε...Κι όσο για τα σενάρια σας, εναπόκεινται στους άλλους, εγώ το έκανα το καθήκον μου για την ώρα :-)

@Τριαντάφυλλος
Όλα γίνονται, όλα! Βάζεις στο δεύτερο κεφάλαιο τον ήρωα να έχει ονειρευτεί το πρώτο και αρχίζεις από την αρχή μετατρέποντας το αστυνομικό σε άρλεκιν ή σε σάιεντ φίξιον ή σε φαρσοκωμωδία.

Το 3)ζ4! ειδικότης μας.

Το λίμπο επίσης.

@Ηλίας Οικονομόπουλος
Εσένα παιδί μου πως σε αφήσαμε απ' έξω; Έχεις έμπνευση!

Αχά!!!Και το είχα υποψιαστεί από την πρώτη στιγμή ότι ο Γάτος κάποια σχέση είχε με την υπόθεση (και με την ξανθιά γκομενάρα). Αστειεύομαι βέβαια (όπως θα αποδειχτεί περίτρανα κάποτε).

@Ελισσαίος
Μην ακούς τον Τριαντάφυλλο, σφίξε τη ζώνη και κάτσε κάτω απ' τη μπάρα. Δε θέλω να σε αγχώσω αλλά, ΜΟΛΙΣ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ!

Schrödinger's Cat είπε...

Ελισσαίε μην πιέζεσαι καθόλου, την πλάκα μας κάνουμε, δεν είμαστε σταχανοβίτες. Το χρονοδιάγραμμα δεν είναι αυστηρό, αν δεν υπάρχει χρόνος θα δούμε τη συνέχεια της Μπαλαφάρας την μεθεπόμενη Κυριακή, όχι την επόμενη, σιγά το πρόβλημα. Ίσα ίσα που θα εμπεδώσουμε καλύτερα το πρώτο μέρος...

καλοπροαίρετος είπε...

Άλλη ζώνη εννοούσα...

@ Ελισσαίος :

Τη ζώνη του παντελονιού εννοούσα να βγάλεις, ώστε να κερδίσεις τα χιλιοστά της πόρπης, και επιπλέον να βοηθήσεις τον καριβιανό να σου ζουπήξει λίγο την κοιλιά καθώς περνάς – το ρούφηγμα δεν αρκεί, και το ζούπηγμα προβλέπεται· όχι τη ζώνη του κορσελέτ, νη Δία, δεν είμαστε για δράματα τώρα :-D

Ανώνυμος είπε...

$γατε
Σταχανοβιτης?Που το θυμηθηκες!Εισαι κι εσυ αποφοιτος του γνωστου χωρου.Ανθρωπος απο Μαρμαρο κλπ.

@κο Κονιδαρη Οντως το μυαλο μου πηγε κι εμενα στον ιδιο Κουλαξιζη.Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι συγγραφεας.

@Ελισαιε γερα
Βαλε σε δραση το φοβερο σαρκασμο σου για ενα εσωτερικο μονολογο που θα δωσει βαθος στην υποθεση!

Ανώνυμος είπε...

Οκτωβριατικη ψυχρα? Αυτο παραπεμπει στην δεκαετια 70, το πολυ 80. Αρα το παλιο συνθημα ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ θα πρεπει να αντικατασταθει με κατι σε ΕΑΜ-ΛΑΟΚΡΑΤΙΑ. Η αποψη του μπατσου για το σκακι ολιγον σοκαρει "και δηλωτη ξερω".... Οσο για τον Υπουργο Τυπου με την "γκομενα" εδω πια, εκτος απο χολυγουντιανες επιρροες, οταν σκεφτει κανεις τον σημερινο υπουργο τυπου (ισως και τον πνευματικο του)...ετσι κι αλλιως εχουμε χασει "καθε πατροτητος ελπιδα" που λεει και ο Ροιδης..ξενερωνουμε τελιως και κλεινουμε ως...αντρες. Ασε την αντιφεμινιστικη ατακα "της ομορφης που δεν παιζει ποτε σκακι".. Περιμενω την συνεχεια

Ανώνυμος είπε...

Ο γατος παντως ειναι δημοφιλης παιζει σε ολα τα σεναρια.!!!:)

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κονιδάρη,
μου άρεσε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ το κείμενο με το οποίο δίνετε την έναρξη της μπαλαφάρας! Σας ευχαριστώ πολύ.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@Πορνομανής
Μάλλον εγώ θα πρέπει να σας ευχαριστήσω. Διάβασα πολύ προσεκτικά την καταχώρισή σας στο "Μεγάλο Ανατολικό" και μου θύμισε μια ενδιαφέρουσα ιδέα που δούλευα εδώ και μήνες, μόνο που η περίπτωσή σας -ρεαλιστική ή μη, ελπίζω το πρώτο!- την υπερβαίνει. Είναι τόσο παραστατικός ο τρόπος σας που, συγγνώμη κιόλας, θα σας "χρησιμοποιήσω" σε κάποιο διήγημά μου. Ο χαρακτήρας του πορνομανούς που περιγράφετε έχει πολύ, μα πάρα πολύ ενδιαφέρον (για μένα τουλάχιστον).

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Κονιδάρη,
προς αποφυγήν παρανοήσεως: η "εξομολόγηση ενός πορνομανούς" είναι κείμενο του Νίκου Δήμου. Παραθέτω τον σύνδεσμο προς την πηγή, στο τέλος του κειμένου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

@Πορνομανής
Καλά που μου το διευκρινίσατε, δεν το είχα προσέξει, το ομολογώ, τόσο είχα γοητευτεί από την "εξομολόγησή σας"!
Και του κυρίου Δήμου να είναι όμως ισχύει το ίδιο (στο πως το προσλαμβάνω). Φοβάμαι πως για το Δήμου αυτές είναι ασκήσεις ύφους, μα δε με νοιάζει να το αποδείξω κιόλας. Μου αρκούν κάποιες λεπτές αποχρώσεις που θα μπορούν να στολίσουν την ιδέα.

Πάντως κρίμα που δεν είστε ο άνθρωπος πίσω από το κείμενο...ή μήπως είστε; :-)

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω οτι ο Δημου δεν γραφει σε ιστολογια αλλονων....εχοντας για πολλα χρονια ενα δικο του με ταραστια αναγνωσιμοτητα και σχολια που σε πολλα θεματα φθανουν και τα 400.

Φιλος της τεχνολογιας της φωτογραφιας των αυτοκινητων ευρωπαιστης απ τους λιγους και φιλος του Ελυτη -στο site τους εχει φωτογραφιες του -και η ιστορια της φωτογραφησης ειναι επισης συναρπαστικη-ειναι νομιζω απο τους ανθρωπους που η διαδικτυακη ελευθερια και τα μικρα κειμενα τους παει.

Το βιβλιο του στο οποιο επανερχομαι συχνα ειναι τα Ξενα ποιηματα μεταφρασεις ποιησης απο τα γερμανικα.Αν και δεν ειμαι ευρωπαιστης μαλλον προς μια ανατολικοδυτικη αποψη κλινω (ευρωπαικη συνειδηση και ανατολικη ψυχολογια) ή και αντιστροφα μπρρ! τον θεωρω ευστροφο και ακεραιο.