Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

«Δεν μετανιώνω που έφυγα από το σκάκι»



Ο Γκάρι Κασπάροβ δεν μετανιώνει που εγκατέλειψε το σκάκι για την πολιτική. «Έκανα αυτό που πιστεύω ότι είναι σωστό για τη χώρα μου» δήλωσε ο Ρώσος πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής προς το Associated Press, ενώ παρευρισκόταν σε εκδήλωση υποστήριξης προς τον Ανατόλι Κάρποβ, ο οποίος διεκδικεί τη θέση του προέδρου της διεθνούς ομοσπονδίας σκακιού.

Οι δυο θρυλικοί σκακιστές, είχαν μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ του 1984 και του 1990, όταν συναντήθηκαν 5 φορές για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Το πρώτο ματς μεταξύ τους διήρκησε πέντε μήνες και διακόπηκε με την παρέμβαση του τότε προέδρου της FIDE Φλορένσιο Καμπομάνες, αφού οι αντίπαλοι είχαν εξαντληθεί.

Ο Κασπάροβ είπε ότι ελπίζει να βοηθήσει τον Κάρποβ στον αγώνα του να εκλεγεί πρόεδρος της FIDE, ώστε το σκάκι να διεισδύσει στις πρώτες σελίδες των εφημερίδων και ότι πιστεύει ότι το παιχνίδι του σκακιού μπορεί να βοηθήσει στην αποκατάσταση της πολιτικής τάξης στη Ρωσία. Η εκλογή θα γίνει το Σεπτέμβριο στην πόλη Khanty-Mansiysk.

Ο Κασπάροβ θεωρείται από ορισμένους ότι είναι ο καλύτερος παίκτης στην ιστορία του παιχνιδιού. Αποσύρθηκε από το επαγγελματικό σκάκι το 2005 για να ασχοληθεί με την πολιτική. Ασκεί δριμύτατη κριτική στον Βλαντιμίρ Πούτιν και είναι ηγέτης της ομάδας της αντιπολίτευσης "Ενωμένο Μέτωπο Πολιτών".

«Ο Πούτιν βρίσκεται πάρα πολύ καιρό στην εξουσία, πρώτα σαν πρόεδρος, τώρα σαν πρωθυπουργός», συνεχίζει ο Γκάρι Κασπάροβ. «Αλλά δεν θα είναι όσο ο καθένας πιστεύει. Ξέρω ότι μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή στην κυβέρνηση». Όμως οι δημοσκοπήσεις δείχνουν τον Πούτιν να παραμένει εξαιρετικά δημοφιλής, παρά το πρόσφατο κύμα αντικυβερνητικών διαδηλώσεων. Κάποιοι λένε πως ο πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ έχει αρχίσει να διαφοροποιείται από τον Βλαντιμίρ Πούτιν, αλλά ο Κασπάροβ ισχυρίζεται ότι δεν υπάρχει ούτε ένδειξη για αυτό. Αποτελεί μονάχα ευσεβή πόθο.

Ο Κασπάροβ παραμένει αισιόδοξος. «Στο σκάκι, πρέπει να έχεις υπομονή, έτσι είναι και με την πολιτική» κατέληξε.

Διασκευή από άρθρο της Washington Post, Δευτέρα 17/5/2010.
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/

82 σχόλια:

  1. λιμ19/5/10

    Ο Κασπάροβ δεν μετανιώνει που έφυγε από το σκάκι, μετανιώνουμε όλοι εμείς όμως, που χάσαμε από τη σκακιέρα έναν τόσο μεγάλο σκακιστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετοικος στην Νισυρο19/5/10

    Κασπαροβ και Καρποβ θα βρισκονται την Παρασκευη στο Βερολινο,για να παρευρεθουν στην επισημη ανακοινωση της υποψηφιοτητας του Προεδρου της Γερμανικης Σκακιστικης ομοσπονδιας Robert von Weizsäcker για την θεση του Προεδρου της ECU.Με την ευκαιρια θα παρουν μερος σ'ανοιχτη συζητηση που θα γινει στα στουντιο του ARD στο Βερολινο και θα εχει σαν θεμα "Σκακι και Πολιτικη".Η γερμανικη Chessbase αναφερει οτι ο Προεδρος της Ευρωπαϊκης Σκακιστικης Ενωσης παιρνει αυτοματα θεση αντιπροεδρου στην FIDE.

    http://www.chessbase.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    O Garry σιγά σιγά βγαίνει μπροστά και προβάλλει το βασικό του στόχο (αλλαγη ηγεσίας στη Ρωσία). Στο μεταξύ πληροφορίες το φέρνουν ήδη εκευρισμένο με τον Κάρποβ γιατί δε κάνει τίποτα. Ουτως ή άλλως του Κάρποβ του εξηγούν μετά ή θα του εξηγήσουν στο τέλος.

    Στο μεταξύ στο πάρτυ του Μανχάταν παραβρέθηκαν πολλά μοντέλα (wow), ¨ a hundred or so Wall Street heavies" (again wow heavy guys).

    Aλλά την παράσταση έκλεψε αυτή που μάζεψε και το ψητό (125.000 USD) η ελληνοαμερικανίδα Vanessa Thanos !!

    "Their attention was fixed on the stage, where Vanessa Thanos, a brunette from California who bills herself as “That Auction Girl,” was putting something up for sale that the businessmen craved"

    Δε γλυτώνετε από τους Έλληνες. Και εκεί εμείς τα μαζεύουμε. Αλλά ρε καρμίριδες της Wall St. 125.000 USD όλοι μαζί? Αυτά τα βγάζετε σε λίγα λεπτά μόνο από Ελληικά ομόλογα.

    Απαίτηση να σταλει η Βανέσα στο ΔΝΤ για διαπραγματεύσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος19/5/10

    Και τι είναι δλδ ο Κάρποβ; Μουσκάρι είναι να του τα εξηγήσουν μετά;;
    Ρωτάω με ειλικρινή διάθεση, έτσι κι αλλιώς τα παρασκηνιακά δεν τα ξέρω, αλλά μου έκανε εντύπωση...
    Μιλάμε δηλαδή για κάποιον βλάκα;
    Επαναλαμβάνω, δεν το γράφω ειρωνικά ή με οποιαδήποτε αρνητική διάθεση προς τον μέτοικο του Κρεμλίνου, αλλά θα ήθελα μια απάντηση:
    Ο 12ος παγκόσμιος πρωταθλητής είναι ένας βλάκας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    Σαν πολιτική σκέψη και σχεδιασμό ο Κάρποβ δε μπορεί να ακολουθήσει το Garry. Δε έχει τις γνωριμίες να κινηθεί να βρει χρήματα. Δεν έχει την προσωπικότητα να ηγηθεί. Έτσι υποχρεωτικά θα ακολουθήσει το πλάνο του Γκάρυ και των συνεργατών του και εαν εκλεγεί θα είναι ευχαριστημενος και ευγνωμων.
    Ασφαλως ένας παγκόσμιος πρωταθλητής μπορεί να μην καταλαβαίνει τίποτα απο πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/5/10

    Οραματιστής Κασπάροβ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος19/5/10

    Ναι, σ' αυτό συμφωνώ απόλυτα. Φαίνεται εξ άλλου ότι ο Γκάρι είναι του "κουρμπετιού", ο Τόλια είναι πιο "μαζεμένος" να το πούμε έτσι. Και φυσικά δεν είναι απαραίτητο ένας παγκόσμιος πρωταθλητής να σκαμπάζει από πολιτική και δημόσιες σχέσεις. Ίσως δεν είναι καν απαραίτητο να είναι και έξυπνος (αν έχει νόημα και ορισμό αυτή η λέξη), απλά θα μου φαινόταν κάπως περίεργο να είναι και ...βλάκας. Τέλοσπάντων, η απάντηση σου ήταν διαφωτιστηκή, διότι έτσι όπως γράφτηκε στο πρώτο ποστ, όντως έδινε την εντύπωση ότι μιλάμε για κάποιον βλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγνώμη για την ερώτηση, αλλά ‘απέχοντας’ κάποιες μέρες από το μπλογκ ίσως έχω ‘χάσει επεισόδια’…. Ο Μέτοικος στη Νίσυρο μετονομάσθηκε σε μέτοικο στο Κρεμλίνο ? η όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/5/10

    Και κάτι ακόμη, μιας και φαίνεται να γνωρίζεις καταστάσεις και πράγματα:
    Πιστεύεις ότι εξ αρχής τα είχαν βρει παρασκηνιακά τα δύο "Κ"; Ήταν δηλαδή ο Κασπάροβ που παρακίνησε τον Κάρποβ προς την υποψηφιότητα, ή αφού προέκυψε η υποψηφιότητα Κάρποβ, ο Κασπάροβ την εξέλαβε ως ενδιαφέρουσα βαριάντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    Δε εχω καμία σχέση με το Μετοικο στ Νισυρο (που εχει προσφέρει πολλά στην ενημέρωση) ούτε με τον Μετοικο στο Μανχαταν.

    Νομίζω ότι το δεύτερο σενάριο είναι το πιθανότερο και πιστεύω ότι ο Καρποβ ζήτησε τη βοήθεια του Γκάρυ συνάπτοντας μαζί του κάποιες συμφωνίες πολιτικού και οικονομικού περιεχομένου. Μπορεί ας πούμε ο Κασπάροβ να αναλάβει την επιχειρηματική διαχείριση της FIDE ή να τα τη χρησιμοποιήσει για τον κεντρικό πολιτικό στόχο του ή και τα δύο. Πάντως ο Κασπάροβ δε ρισκάρει να είναι ο ίδιος υποψήφιος γιατί ξέρει οτι μπορεί να χάσει. Ενώ τώρα ή θα κερδίσει ο Κασπαροβ ή θα χάσει ο Κάρποβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μέτοικος στον Άρη19/5/10

    Kι εγώ δηλώνω ότι δεν έχω καμμία σχέση ούτε με τον Μέτοικο στη Νίσυρο, ούτε με τον Μέτοικο στο Κρεμλίνο, ούτε με τον Μέτοικο στο Μανχάταν. Άλλωστε αυτοί είναι κοινοί θνητοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος19/5/10

    Εσύ τι είσαι alien?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Mετοικος στην Νισυρο19/5/10

    @ Ριζοπουλος

    Οχι δεν ξεπουληθηκα ακομα,παραμενω στην Νισυρο,και παρακολουθω εκθαμβος την συζητηση,μηπως εχεις και συ την αισθηση οτι ο ανωνυμος κανει πασες στον Κρεμλινομετοικο,ο οποιος σκοραρει ανενοχλητος;οι δικοι μου ανωνυμοι μου φαιρονται πολυ σκληροτερα..
    Δεν το 'ξερα οτι το μικρο μας blog εχει τοση σημασια.Φαινεται οτι "Ειναι πολλα τα λεφτα Γιωργο.."

    @ Μετοικος στο κρεμλινο
    Ευχαριστω για τις φιλοφρονησεις,κανω και χωρις αυτες.
    Βλεπω αυτες τις ερωτησεις τις απανταμε ταχυτατα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος19/5/10

    @Μέτοικος στο Κρεμλίνο:
    Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για τον κόπο να μου απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις.
    Εξαιρετικά ενδιαφέροντα όλα τα ποστ σου. Ελπίζω πως θα συνεχίσεις να τροφοδοτείς το μπλογκ, γιατί το θέμα έχει πολύ ενδιαφέρον.
    Στο θέμα τώρα: Ναι, όντως φαίνεται αρκετά ασφαλές για τον Κασπάροβ. Η ήττα θα είναι του Κάρποβ, η νίκη δική του.
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει καθόλου ρίσκο (ελαχιστοποιείται, αλλά δεν εξαφανίζεται). Κι αυτό διότι, αυτή είναι ουσιαστικά η 2η απόπειρα κατά Πούτιν. Αν αποτύχει κι αυτή; Πέρα από το τι θα λέει ο Κασπάροβ, ο ίδιος ο αντίπαλος του θα ξέρει ότι νίκησε ξανά.

    Ας γράψω κι ένα νικ, να μην μπερδευόμαστε τόσοι ανώνυμοι:

    Talov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος19/5/10

    @Μέτοικος στην Νίσυρο:
    Ούτε που τον ξέρω τον άνθρωπο, ούτε έχω καν σχέση με την υπόθεση, με το παρασκήνιο στα σκακιστικά δρώμενα ή ίσως και με το ίδιο το σκάκι. Εντελώς από αγάπη για το σκάκι κουνάω που και που κομμάτια με φίλους όχι λιγότερο μαζέτες από εμένα. Ούτε σε συλλογο ανήκω, ούτε τίποτα. Απλά μου κίνησε το ενδιαφέρον η κουβέντα και έκανα κάποιες ερωτήσεις. Εσύ τις εκλαμβάνεις ως πάσες (άρα έχουμε συννενοηθεί εκ των προτέρων με τον άλλο μέτοικο). Απλά σου λέω ότι κάνεις λάθος. Φυσικά δεν έχω τον τρόπο να σου αποδείξω τίποτα, ούτε και με νοιάζει τι μπορεί να πιστεύει ο καθένας.
    Απλά βλέπω ότι το πράγμα τελικά, είναι μάλλον πολύ "χοντρο". Μιλάς και λεφτά και λοιπά.
    Καλύτερα λοιπόν να σιωπάσω και να μην εκφράζω τις όποιες απορίες μου, διότι, εγώ, ένας άσχετος, βρέθηκα στη μέση σε κάτι που μάλλον δεν γνωρίζω καθόλου.
    Πάντως, αν θες απάντησε εσύ στις ερωτήσεις. Από ότι καταλαβαίνω έχεις κάποια άλλη άποψη. Γράψε την, καλό είναι να δούμε όλες τις απόψεις.

    Επίσης έχω άλλη μια ερώτηση προς όλους:
    Ολοι όσοι παρακολουθούν το μπλογκ, μήπως θα πρέπει να το κάνουν σιωπηλά, από φόβο μήπως μια άποψη ή μια απορία που θα εκφράσουν, εκληφθεί ως προσυννενοημένη από την μία ή την άλλη πλευρά;;

    Talov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    Θα ήθελα να παρει θέσει ο αdmin
    για το τελευταίο ποστ του "Νίσυρου"
    Εγώ δεν έχω διάθεση να θίξω κανένα όυτε να χάνω το χρόνο. Εάν ενοχλείται ο μετοικος (που είναι καιρό συνεργάτης) μπορώ να σταματήσω την ενημέρωση και να πάω σε άλλο μπλογκ. Ούτε ξέρω ποιος είναι ο ανώνυμος ούτε κανέναν άλλο.
    Παρακαλώ admin θα σεβαστώ τη γνώμη σου αλλά το ποστ του μετοικου είναι απαράδεκτο και λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος19/5/10

    Μέτοικε στη Νίσυρο:Έριξες λάσπη ή μου φάνηκε?
    Μέτοικε στο Κρεμλίνο:Γιατί ζητάς τη βοήθεια του admin,μετά θα κλάψεις και θα ζητήσεις τη μαμά σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος19/5/10

    Δε ζητάω βοήθεια. Την άποψη ζητάω όταν ένας συνεργάτης γραφει κάτι εντελώς απαράδεκτο μπορεί αυτό να απηχεί και τις απόψεις του διαειριστή. Τι νόημα εχει να γράφεις απλα και να σε διαβάλλουν αυτοί που έπρεπε να σε ενθαρύνουν.
    Δε θα σταματήσω να γράφω αλλά εάν ενοχλεί η άποψη μου θα τη γράψω αλλου.

    M. Kremlinou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mετοικος στην Νισυρο19/5/10

    @ Ανωνυμος

    οχι δεν εριξα λασπη ειπα ξεκαθαρα την γνωμη μου πραγμα που κανω σπανια,αλλα η αισθηση μου ειναι οτι ο Μετοικος στο Κρεμλινο δεν γραφει οτι γραφει για χαρη της ενημερωσης..
    Ποσο συχνα σ'αυτο το blog εχει παρουσιαστει το φαινομενο να συμφωνει ενας ανωνυμος και ενας ψευδωνυμος και να συνεχιζουν τον πολιτισμενο διαλογο χαρωπα,για ωρα;
    Απ'οτι θυμαμαι προκειται για πρωτια..
    Αυτο που μ'ενοχλει ειναι οτι με την δημοσιοτητα που δωσαμε στο θεμα φαινεται οτι τραβηξαμε την προσοχη..
    το ειναι πολλα τα λεφτα αναφερεται στην αναμετρηση Καρποβ-Ιλιουμτζινοβ.
    Εννοειται οτι κι εγω θελω να παρει θεση ο Γατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/5/10

    Πως είναι δυνατόν ρε π..... μου, να τίθεται έστω και ζήτημα επιλογής μεταξύ Κιρσάν και Καρπόβ? Σε τί κόσμο ζούμε ρε? Ρε έχετε καταλάβει- ακόμα και συ ρε Κράμνικ -για ποιον μιλάμε? Μιλάμε από τη μία για τον 12ο Παγκόσμιο Πρωταθλητή και από την άλλη για έναν δικτατορίσκο που κάνει βόλτες με διαστημόπλοια.... Για συνέλθετε καποιοι γιατί έχετε χάσει τον μπούσουλα. Το μόνο που ταιριάζει εδώ είναι το "αέρα, αέρα να φύγει η χολέρα". 'Αντε μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος19/5/10

    Eαν κάνουμε πολιτισμένο διάλογο είναι στημένος!

    Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης στη FIDE θα κριθεί εδώ!

    όταν έχουμε διαφορετική άποψη είμαστε ύποπτοι!

    Εντάξει θα σε αφήσουμε να γράφεις και να ακουγεσαι μόνο εσύ για να υπηρετήσουμε τη δημοκρατία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος19/5/10

    2-3 ερωτήσεις - απαντήσεις είναι "χαρωπός διάλογος για ώρα";
    Και είναι άσχημο δλδ να συζητάνε δύο άνθρωποι χωρίς να βρίζοντε; κι αυτό είναι απόδειξει συννενόησης και συνωμοσίας;;
    Λυπάμαι πραγματικά φίλε μου, διότι εγώ 2 απορίες εξέφρασα και τώρα πρέπει να απολογηθώ κιόλας; Δεν θα συμμετάσχω στον παραλογισμό.
    Λυπάμαι διότι μου άρεσε να ενημερώνομαι από αυτό το μπλογκ, ενώ είχα εκφράσει κι εγώ 5-10 φορές μια άποψη.
    Το μόνο που έχω να σου επαναλάβω είναι ότι κάνεις λάθος.

    Talov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συνεργάτης του ιστολογίου μπορεί να γίνει οποιοσδήποτε έχει τη διάθεση να βοηθήσει στην καθημερινή ανανέωση της ύλης, αρκεί να υπάρχει ένα κοινό μίνιμουμ με το βασικό συντάκτη του ιστολογίου. Με το Μέτοικο στη Νίσυρο, γενικά, διαφωνώ σε ορισμένα σημεία, συμφωνώ σε περισσότερα και ο άνθρωπος βοηθά πολύ σε αυτή την προσπάθεια. Οπότε είναι φανερό πως δεν προσυπογράφω κάθε τοποθέτησή του. Διαφορετικά θα γράφαμε από κοινό λογαριασμό.

    Όσο αφορά το θέμα που προέκυψε, ο Μέτοικος στη Νίσυρο παίρνει την ευθύνη των γραφομένων του, εγώ σαν διαχειριστής του μπλογκ από την άλλη, επειδή είναι θέμα που άπτεται του απόρρητου της ανώνυμης έκφρασης, δεν μπορώ να πάρω θέση. Ο καθένας συζητά με όποιον θέλει για ό,τι θέμα θέλει. Μην περιμένετε όμως να αδειάσω τον Μέτοικο στη Νίσυρο. Εκφράζει την άποψή του, (επαναλαμβάνω δεν έχω το δικαίωμα να πω αν διαφωνώ η συμφωνώ), απορώ γιατί θορυβηθήκατε τόσο, αφού ό άνθρωπος δεν είναι διαχειριστής του ιστολογίου.

    Δυστυχώς δεν θα έχω πρόσβαση σε υπολογιστή μέχρι το βράδυ, οπότε απουσία μου από τη συνέχεια της συζήτησης να μην θεωρηθεί φυγομαχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Metoikos sto kremlino19/5/10

    Eυχαριστώ εμένα με καλύπτει
    πλήρως η απάντηση και θα συνεχίσω
    τα ποστς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να συμπληρώσω όμως με κάτι που ίσως δεν σας καλύπτει. Την προσωπική μου άποψη για το τι συμβαίνει την κρατάω για τον εαυτό μου, αλλά δεν παύει να μου κάνει εντύπωση πόσους πολλούς υποστηρικτές έχει ο Κιρσάν σε αυτό το ιστολόγιο!

    Τέλος πάντων, σε κάθε περίπτωση, ας συνεχιστεί η συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μέτοικος στον Άρη19/5/10

    Eμένα γιατί μου φαίνεται ότι ο Νίσυρος είχε συνηθίσει τον ΜΟΝΟλογο και πιθανόν να μην αισθάνεται άνετα που τώρα γίνεται ΔΙΑλογος. Το ότι βιάστηκε να πανηγυρίσει και να μας σερβίρει την δήθεν "νίκη" του Κάρποβ, τρώγοντας το κουτόχορτο του Mig, δεν πρέπει να τον στεναχωρεί γιατί έτσι την πάτησαν και πολλοί άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετοικος στην Νισυρο19/5/10

    @ Γατος,αλλοι μετοικοι,Ταlοv

    κι εγω καλυπτομαι απο την απαντηση του γατου.
    ελπιζω το ιδιο να συμβαινει και με τον Τalov και να συνεχισει να εκφραζει τις ευγενικες του αποριες προς τον Μετοικο στο Κρεμλινο,για να μπορει ν'απαντα τοσο ενημερωτικα οπως και πριν..
    αν μας εδινε και καποιο λινκ για το που βασιζει τις πληροφοριες και την γνωμη του θα ηταν καλυτερα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    O Κράμνικ και η Κόστενιουκ δηλώνουν ανοικτά ότι υποστηρίζουν Ντβόρκοβιτς (δηλ. Ιλιουμζίνοβ): http://reports.chessdom.com/news-2010/kosteniuk-supports-dvorkovich

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος19/5/10

    Μέτοικε στην Νίσυρο, μην ειρωνεύεσαι, δεν είναι όμορφο.
    Αν σε ενδιαφέρει η άποψη μου για την εκλογή προέδρου της FIDE σου δηλώνω λοιπόν ότι είμαι υποστηρικτής του Κάρποβ. Ο Τόλια λέει σε εμένα πολλά σαν παίχτης. Ο Ιλουμτζίνοβ έτσι κι αλλιώς δεν μου λέει τίποτα. Αυτό δεν με εμποδίζει να μιλάω με τον μέτοικο στο κρεμλίνο και να τον ρωτάω πράγματα. Θα έπρεπε να με εμποδίζει;

    Talov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ασύρματος19/5/10

    Πού ακριβώς υπάρχει η δήλωση του Κράμνικ ότι υποστηρίζει τον λαοπρόβλητο και κοσμαγάπητο Πρόεδρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Mετοικος στην Νισυρο19/5/10

    @ Ταlov
    Και παλι αυτο ειναι το τελευταιο μου σχολιο στο θεμα.
    Εγω ειπα την γνωμη μου για το τι (συνεχιζω να) πιστευω οτι κανετε,εσεις εχετε το δικαιωμα να το συνεχισετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος19/5/10

    Πίστευε ότι θες.
    Δεν δίνω μία έτσι κι αλλιώς.
    Ούτε πρόκειται να "φάω" την ημέρα μου ασχολούμενος με τον παραλογισμό του κάθενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    Για τον Κράμνικ εδώ http://russiachess.org/content/view/4713/357 κάπου στη μέση του άρθρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    Talov,

    μη τρελένεσαι, το γεγονός ότι το μπλογκ έχει μια πληρέστερη ενημέρωση ενοχλεί (δε ξέρω γιατί).
    Μπορούμε αργότερα να επικοινωνήσουμε. Θα επικοινωνήσω με το Φίλιππο θα του δωσω το τηλέφωνο μου, ή θα σου αφήσω ένα εμαιλ να γνωιστούμε για να το στήσουμε καλύτερα. Στο μεταξύ όταν μου μιλάς γράφε και κανένα πινελικι για ξεκάρφωμα :)

    Στο μεταξυ όντως παραπλάνησα το κοινό. H Vanessa Thanos δεν είμαι σίγουρος ότι είναι ελληνοαμερικανίδα. Είναι παντρεμένη με τον Ελληνοαμαρικάνο Terry Thanos άλλα το πλήρες όνομα της είναι Vanessa Ambatielos Thanos. Εχω ζητήσει από το επιτελείο Κάρποβ τα τηλεφωνα της να επικοινωνήσω να σιγουρευτω για να είμαι ακριβής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ασύρματος19/5/10

    Ευχαριστώ για τον σύνδεσμο. Δεν ξέρω Ρωσικά, αλλά από την αυτόματη μετάφραση (Ρωσικά->Ελληνικά) καταλαβαίνω ότι ο Κράμνικ είπε καλά λόγια για τον Ντβόρκοβιτς, είπε ότι *όπως τον ενημέρωσαν* τα περισσότερα μέλη του συμβουλίου είχαν λανθασμένη πληροφόρηση για τον τόπο συνάντησης και ευχήθηκε να διεξαχθεί πολιτισμένα η αναμέτρηση.

    Πιθανόν να υπάρχει και δήλωση υποστήριξης του Ιλιουμτζίνοβ και να χάθηκε στην (αυτόματη) μετάφραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    Λάθος κάνεις Kremlino, η Bανέσα Θάνος μιλάει κι ελληνικά!!! http://thatauctiongirl.com/www.thatauctiongirl.com/about.html Να τη φέρουμε εδώ να βγάλει σε πλειστηριασμό το διασυλλογικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος19/5/10

    @Μέτοικος στο Κρεμλίνο
    Ναι, από ότι φαίνεται πρέπει να αρχίσουμε τα μπινελίκια, αλλιώς η συζήτηση είναι στημένη. Α, μην ξεχάσεις στο mail να μου επισυνάψεις και τη λίστα των ερωτήσεων που θέλεις να σου κάνω. Να ξέρω και γω τι θα ρωτήσω, μην κάνω καμιά πατάτα, έτσι μαζέτας που είμαι.
    Τι να πω αγαπητέ μου (ωχ, γράψε λάθος, αντιπαθέστατε κρεμλινομέτοικε ήθελα να πω)πρέπει να το γυρίσουμε στην πλάκα, αλλιώς δεν λέει.

    Εν τω μεταξύ παρακολουθώ μια ωραιότατη Σικελική μεταξύ Alekseev και Gashimov και λέω να επικεντρωθώ εκεί, διότι εδώ οι ερωτήσεις και ο κόσμιος διάλογος είναι ...αδίκημα!

    Talov

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος19/5/10

    Γάτε γιατί σου κάνουν εντύπωση οι πολλοί υποστηρικτές του Ιλουμτζίνοβ στο blog, το ίδιο δεν είχε συμβεί και στις προηγούμενες εκλογές της FIDE. Γνωρίζεις πολύ καλά (όπως και πολλοί άλλοι σκακιστές) τα συμφέροντα που υπάρχουν γύρω από τη FIDE από "Ελληνικής πλευράς". Οι άνθρωποι το ψωμάκι τους σκέφτονται...

    Ήρωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    Eμείς οι έλληνες του Άρη δεν θα πούμε ποτέ το ψωμί ψωμάκι. Αυτά είναι για τους κοινούς θνητούς που περιμένουν τον 13ο και 14ο μισθό για να ζήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος19/5/10

    Αυτό ξανά πες το ;-)

    Ήρωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Metoikos sto Kremlino19/5/10

    @Talov

    όταν θα έχω το εμαιλ σου. Θα σου στείλω τις ερωτήσεις και τις απαντησεις να τις ποστάρεις εσύ αμα λείπω :)

    @Metoikos ston Aris

    εγώ δε ξέρω ακόμα. Η κοπέλα μιλάει ελληνικά γιατί είναι παντρεμένη με Έλληνα (βρηκα και φώτο) αλλά μιλάει και ισπανικά γιατί πιθανόν είναι λατινικής καταγωγής, αλλά παίζεται γιατί από πρόσωπο θυμίζει Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    O Mπαχ ήδη τελείωσε από τη Ρωσική Ομοσπονδία. Σειρά τώρα παίρνουν οι υπόλοιποι, εκτός αν αλλάξουν γνώμη και υποστηρίξουν ανοικτά τον Καλμούχο. Είναι εντυπωσιακή η στήριξη που έχει ο Ιλιουμζίνοβ από το Κρεμλίνο και η νίκη του επί ενός καθαρόαιμου Ρώσου όπως ο Κάρποβ. Ίσως υπάρχει deal με τον Πούτιν να παραδώσει την προεδρία της Καλμουχίας σε Ρώσο κυβερνήτη με αντάλλαγμα να παραμείνει στη FIDE.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος19/5/10

    kathairesi? paraitisi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Είναι απίστευτο πόσοι πολλοί υποστηρικτές του Καλμούχαλου Ελίσταρχου υπάρχουν στο Γιουνανιστάν...
    Είναι πολλά τα λεφτά, Θανάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος19/5/10

    Είναι απίστευτο πόσοι πολλοί ...βαράνε στο Γιουνανιστάν.
    Πράγματι δεν είναι τυχαίο που αποκαλούμε ο ένας τον άλλον "μαλάκα".
    Η χώρα της ατέλειωτης μαλακίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Και εντωμεταξύ, η αυτοκριτική, έστω και η ανώνυμη, πάει σύννεφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    Eίπαμε, εμείς οι έλληνες του Άρη δεν χρειαζόμαστε λεφτά. Εσείς οι έλληνες του Γιουνανιστάν υποφέρετε, όχι εμείς. Ως μέτοικος στον Άρη προτιμώ να υποστηρίξω το ούφο και όχι τη βλαχογύφτικη μαριονέτα του Γκάρι.

    Μη βλέπετε παντού φαντάσματα. Το αντι-μακροπουλικό μένος σας τυφλώνει και δεν βλέπετε τίποτα παραπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Peisistratos19/5/10

    Αφού η ΦΙΝΤΕ πάει για "δοτό" πρόεδρο ξανά, τουλάχιστον ας γίνει η αλλαγή.
    Οι δυτικές χώρες δεν αντέχουν την συνεχή "ιδιοκτησία" του σκακιού από τον ίδιο άνθρωπο, ακόμη κι αν αλλάξει τους συνεργάτες του.
    Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Ιλουμτζίνοβ θελει να γίνει δικτάτορας στο σκάκι. Φαίνεται από την ανακοίνωση και την εγωιστική του συμπεριφορά, σα να του θέλουν να του πάρουν την "ιδιοκτησία" του.
    Αυτή τη φορά, οι δυτικές χώρες θα αποχωρήσουν από τη ΦΙΝΤΕ μόλις επιβεβαιωθεί ότι υπερέβη τα όρια. Δεν έχουν να χάσουν τίποτα οι απλές ομοσπονδίες των χωρών αυτών.
    Το θέμα είναι τί θα κάνει η Ελλάδα σε μιά τέτοια κατάσταση. Κι αυτό θα είναι απόφαση των Ελλήνων σκακιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος19/5/10

    @Peisastratos

    είναι επιβεβαιωμένο αυτό? ότι
    οι δυτικές ομοσπονδιες θα φύγουν.
    Νομίζω ότι και Ελλάδα θα πρέπει να κάνει ότι αποφασίσουν οι 100 κορυφαίοι χρηματιστές της Wall Str.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Mέτοικος στον Άρη19/5/10

    Στα όπλα! Στα όπλα! Ξεκινάει η επανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Metoikos sto Manhattan19/5/10

    Ti egine re paidia? Oi epanastates einai h Wall Street? Me exete mperdepsei... Pame oloi mazi: Putin oeo, oeo Putin oeoooo, Putin oeooo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Sovarefteite!19/5/10

    Tο "Πραξικόπημα" θα το κάνει η Ρωσσική Κυβέρνηση αν αντικαταστήσει την απόφαση της Ρωσσικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας με μια πολιτική της απόφαση.
    Φαντασθείτε να αποφάσιζε κάτι νομότυπο η πλειοψηφία του Διοικητικού συμβουλίου της ΕΣΟ και να ερχόταν μετά ο Μπιτσακτσής ή ο Παπανδρέου και να επέβαλλαν κάποια απόφαση "εξ ουρανού".
    Φαντασθείτε το ...
    Ποιός Έλληνας σκακιστής θα συμφψνήσει σε κάτι τέτοιο ;
    Ποιά πολιτισμένη Ομοσπονδία θα ομονοούσε σε κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Εκ των έσω19/5/10

    Σίγουρα η ΕΣΟ θα καταδίκαζε μια τέτοια ενέργεια. Στην Ελλάδα δεν μας επιβάλλουν πολιτικές αποφάσεις στο σκάκι. Και δεν έχουμε κανένα κέρδος από τον ένα ή τον άλλο γιατί είμαστε ερασιτέχνες των σπορ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σπύρος Ιλ.20/5/10

    Πώς αλλάζει η σημειολογία των ονομάτων... Η Vanessa Ambatielos Thanos είναι ελληνοαμερικάνα, πρώην μοντέλα, γνωστή από την παρουσία της σε δημοπρασίες (“auction girl”) και τον ταχύ ρυθμό στην ομιλία της. Εμφανίστηκε προχθές στο party στο Manhattan, για τη συγκέντρωση χρημάτων για την προεκλογική εκστρατεία του Karpov.
    Δεκαετίες πριν, ο Αντώνης Αμπατιέλος, ναυτεργάτης, ήταν υψηλόβαθμο στέλεχος και βουλευτής του ΚΚΕ. Η Αγγλίδα γυναίκα του, Μπέτυ Αμπατιέλου, έγινε ευρέως γνωστή από τις διαμαρτυρίες της στο Λονδίνο, το 1963, όταν ζητούσε από την τότε βασίλισσα Φρειδερίκη (που είχε πάει στην Αγγλία, σε ημι-επίσημη επίσκεψη) να μεσολαβήσει για την απελευθέρωση του συζύγου της, που ήταν τότε πολιτικός κρατούμενος στην Ελλάδα.
    Για την ενδιαφέρουσα παλαιά ιστορία έχει γράψει στο blog του και ο Ν. Σαραντάκος:
    http://www.sarantakos.com/asteia/mpost/ampatielou.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Όσο τα λεφτά είναι πολλά, και τα έξοδα συντήρησης των εφτά προεδρικών Rolls Royce αυξάνονται, δεν έχει νόημα να μιλάμε για πολιτισμένες και απολίτιστες ομοσπονδίες.
    Αυτό, θα μπορούσε ίσως να το επιβεβαιώσει και η κυρία Λαρίσα Γιουντίνα- κάτω από λίγο καλύτερες, για αυτήν, συνθήκες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Adiefkrinistos20/5/10

    Λέτε να συμβεί κάτι στο Ρώσο πρώην Παγκόσμιο Πρωταθλητή σκακιού Α. Κάρποβ "υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες"; Εννοώ να μην εκλεγεί ενώ όλοι θα δηλώνουν υπέρ του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Metoikos sto Kremlino20/5/10

    @Σπύρος Ιλ.

    Πολυ ενδιαφέρον η ενημέρωση σου για την οικογένεια Αμπατιέλου. Για μένα αποτελει όαση μέσα σε αυτό το φανατισμό και παραλογισμό για το ποιος ειναι με Καρποβ και ποιος με Ιλουμζινοβ. Λες και θα καθορίσουμε κάτι από αυτό το μπλογκ.

    θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, σε πείσμα των μουτζαχετζίν, να μάθουμε εάν η Βανέσα έχει σχέση με την ιστορική οικογένεια. Τότε μπορούμε να θεωρήσουμε την σημειολογία ιστορική εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος20/5/10

    Και το "ενδιαφέρον" να κάνει στο θηλυκό "ενδιαφέρον" ιστορική εξέλιξη θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Χτες το μεσημέρι δεν ήθελα να πάρω δημόσια θέση για το είδος του διαλόγου που διεξάγεται για το θέμα των εκλογών της FIDE. Άλλαξα γνώμη τώρα. Έχω το δικαίωμα, έτσι δεν είναι; Δεν έχω τη φήμη ανθρώπου που βλέπει συχνά συνωμοσίες, αλλά γυρνώντας αργά το βράδυ στο σπίτι και διαβάζοντας τα μηνύματα που είχαν δημοσιευτεί στη διάρκεια της μέρας, και με τις τεχνικές δυνατότητες που έχω σαν διαχειριστής, είμαι πλέον πεπεισμένος ότι ένα μέρος του πιο πάνω "διάλογου" είναι τρολιά. Δεν μιλάω για τους περισσότερους, μιλάω για λίγους εκ των συνομιλητών. Γνωρίζουν οι ίδιοι, οι υπόλοιποι δεν έχουν κανένα λόγο να θιγούν, όποια και να είναι η θέση τους για το θέμα!
    Η ζωή συνεχίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ...και γι'αυτούς που δεν ξέρουν...
    Τρολιά είναι η μεθοδευμένη απόπειρα να αποπροσανατολίσεις ή να μπαχαλέψεις μια κουβέντα, ή να προκαλέσεις flame.
    Το καλαμπούρι δεν είναι τρολιά, ούτε το "ν' ανοίγεις" μια κουβέντα, συνεισφέροντας μια διαφορετική προοπτική ή έναν παράπλευρο προβληματισμό.
    Κοντολογίς, τρολιά είναι η συνειδητή και μεθοδευμένη απόπειρα να καταστρέψεις μια κουβέντα.
    ....Τον ορισμό τον δανείστηκα από κάπου, και επειδή το νιώθω να συμβαίνει όντως συνέχεια είπα να το ανεβάσω ώστε να αρχίσουμε να καταλαβαινόμαστε...
    Ας μάθουμε να μιλάμε απλά, καθαρά και χωρίς τρολιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Γιάννης Α.20/5/10

    Τρολιά (ερμηνεύω τον διαχειριστή, ας μου επιτρέψει κι αν δεν εννοεί αυτό, ας με διαψεύσει) είναι να προσπαθείς να αποδείξεις το τι καλός είναι ο προστάτης των φτωχών Κιρσάν και τι κακός είναι ο Ανατόλι Κάρποβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Metoikos sto Kremlino20/5/10

    Γεμίσαμε τρελούς και trolls. Προτείνω στο διαχειριστή να σβηνει τα μηνύματα που αποπρασαντολίζουν ή προσπαθούν να δημιουργήσουν πλαστές εντυπώσεις εμποδίζοντας το διάλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Δεν σβήνω τίποτα. Ετοιμάζω άλλωστε μια νέα ανάρτηση, για τον βίο και την πολιτεία του Κιρσάν Ιλιουμζίνοβ, καθόλου κολακευτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Να βάλω κι εγώ την ταπεινή τρολλιά μου: Κάτι τέτοια σχόλια διαβάζω και καταλαβαίνω γιατί διοικούν την ΦΙΔΕ αυτοί που την διοικούν χρόνια τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μέτοικος στον Άρη20/5/10

    Έτσι μπράβο! Φωτιά και τσεκούρι στα τρολς! Eπιτέλους οι κοινοί θνητοί επί της Γης έπιασαν το νόημα. Γάτε, προτείνω επίσης να κάνεις ένα καθόλου κολακευτικό αφιέρωμα και για τον αληθινό στόχο των τρολς, αυτόν τον ελεϊνό και τρισάθλιο Έλληνα που τολμάει να συνεργάζεται με τον Καλμούχο και όχι με τους κυριλέδες του Μανχάταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Δε νομίζω ότι θα ασχοληθεί κανείς με αυτόν τον "τρισάθλιο". Το πρόβλημα είναι το αφεντικό, και όχι η Φιλιππινέζα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Skakistus20/5/10

    Κοιτάξτε παιδιά , θα προσπαθήσω να έχω όσο μπορώ πιο καθαρή σκέψη (όχι με την φασιστική έννοια :) ), προκειμένου να μην παρεξηγηθώ ούτε από τους Καρποβικούς, ούτε από τους Καλμουκικους :).
    Πιστεύω ότι ο μόνος λόγος που θέλω αλλαγή σκηνικού στο σκακιστικό στερέωμα είναι γιατί καλό είναι η εξουσία να αλλάζει χέρια.
    Δυστυχώς ο Κάρποβ από αυτά που διαβάζω γενικά αποδεικνύεται το σκυλάκι, του Κασπάροβ, και τρέχει πίσω από τις γνωριμίες του για λίγα ή πολλά δολάρια. Δεν δείχνει να έχει την προσωπικότητα να είναι στο τιμόνι της Fide (ελπίζω να κάνω λάθος).
    Εμένα όποιος και να βγει και για την συντριπτική πλειοψηφία από μας το σκάκι μας δεν θα επηρεαστεί, ούτε ρεύμα καίει ! , και όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται για την ανάπτυξή του και όχι για την προβολή του εαυτού του βρίσκει τρόπους να το αναπτύξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Κοφινάς Χρήστος20/5/10

    Τελικά η πολιτική διαβρώνει τα πάντα... Δε με ενδιαφέρει ο ρόλος των Φιλιππινέζων στην πολιτική. Απλά επειδή κι αυτοί κατά καιρούς έχουν παίξει σκάκι και μάλιστα αυτό το καφενειακό υψηλού επιπέδου που τόσο αρέσει θα περίμενα λίγο περισσότερο σεβασμό από ανθρώπους που σκακιστικά έχουν ξεχωρίσει όπως εσείς κύριε Παναγιώτη.
    Με απέραντο σεβασμό προς το πρόσωπό σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Έχετε δίκιο κύριε Κοφινά. Θα πρέπει να ζητήσω συγγνώμη από τις Φιλιππινέζες για τον απαράδεκτο, μειωτικό για αυτές συσχετισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Πώ,πώ,χοντρή μανούρα...μόνο επειδή είμαι αθεράπευτα ..μαζόχα,κάθησα και διάβασα 70(!!) σχόλια... Δε λέω,βρήκα ενδιαφέρον,αλλα μόνο απο κοινονιολογικής άποψης...
    Μονάχα μια διαπίστωση θα εκφράσω.
    Την πεποίθησή μου,οτι πολλοί γράφουν, απλά για την ..ηδονή να βλέπουν τα μάτια τους,τις απλωμένες αράδες τους...κάτι σαν,αν ήταν προφορικός ο λόγος,να ήταν ερωτευμένοι με τη φωνή τους...
    Κι'όλα αυτά γιατί? Για τη σύγκρηση του Ιλιουμζίνοβ με τον Καρπόφ,που δεν αντέχει την παραμικρότερη τέτοια! Κουλάρετε ρε μάγκες...
    το ..ψώνιο,για τον Κιρσάν μιλάω φυσικά,.."απήχθει απο εξωγήεινους",κι'έτσι μάλλον ..απέκτησε την ασύληπτη ..σοφία του και την ..μεγαλόπρεπη φελάδα του! Δε τα λέω εγώ αυτά...η "απαγωγή",δικιά του μούρλα είναι!..
    Πάντως,όντως..."η ζωή συνεχίζεται".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. σε αυτή την χώρα υπάρχουν κάποιοι που υπερασπίζονται τον Ιλιουμτζινοβ γιατί τα συμφέροντα των αφεντικών τους είναι άμεσα εξαρτώμενα από αυτόν.

    το μόνο που μπορώ να τους προτείνω είναι αφού τους αρέσει τόσο πολύ ο Ιλιουμτζινοβ ας τον παρακαλέσουν να τους πάρει μαζί του στην επόμενη < απαγωγή > από τους εξωγήινους...

    άντε γιατί έχει χαθεί η τσίπα από μερικούς ...μερικούς...

    σημείωση: δεν αναφέρομαι σε αυτούς που γράφουν αντικειμενικά αλλά στους άλλους που δεν τολμάνε να γράψουν επώνυμα...άλλα θέλουν να μας επιβάλλουν και την άποψη τους για το αφεντικό του αφεντικού τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. chess4poker20/5/10

    @Γεωργόπουλος: Επιθετική ως υβριστική η άποψή σου, αλλά σεβαστή γιατί είναι επώνυμη. Θα μπορούσες πάντως να πεις τα ίδια πράγματα με περισσότερη μετριοπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. είναι προτιμότερο να γράφεις κάποιες στιγμές αιχμηρά ...μήπως και κάποιοι καταλάβουν ότι δεν απευθύνονται σε πρόβατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Metoikos sto Manhattan20/5/10

    Egw protimw ton Kalmouxo apo tous xrimatistes kai den ton exw oute afentiko mou, oute afentiko tou afentikou mou. Eseis k. Georgopoule poios eiste? Einai pragmatiko to onoma pou vazete? Kai den to lew eirwnika, apla na kserw an eiste kapoios epwnymos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Το Γεωργόπουλος δεν είναι το πραγματικό του όνομα! Έχετε δίκιο Manhattan Metoik ! Καταγγέλλω τον εξωγήινο ffrrrrrrzdraaaaaammoiiiiisst του οποίου το διαστημόπλοιο (καμία σχέση μ’αυτό του Πρόεδρα, του Κιρσαν είναι τελευταίο υβριδικό μοντέλο όχι ότι κι ότι…) κατέπεσε στον Πατραϊκό κόλπο και βγήκε στη στεριά με το ψευδώνυμο GEORGOPOULOS ,ότι προβοκάρει και τρολλάρει τον αγνό αγώνα του πολυχρονεμένου μας Προέδρου FIDEEEEE. AIΣΧΟΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος20/5/10

    Γεωργόπουλος, γνωστός σκακιστικός παράγοντας στην Πάτρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Να ενημερώσω επίσης ότι ούτε το RIZOPOULOS αποτελεί δήλωση ‘επωνυμίας’, απλώς το χρησιμοποιώ παραπλανητικά επειδή σκέφτηκα ότι το ‘Μέτοικος στον πλανήτη των Πιθήκων’ που χρησιμοποιούσα αρχικά, ‘πολυφορέθηκε’.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ασύρματος20/5/10

    Σύμφωνα με το τελευταίο άρθρο στο Chessvibes, η "υποστήριξη" του Κράμνικ στον Ιλιουμτζίνοβ μάλλον είναι ελαφρώς μούφα. Αντιθέτως, φέρεται ο Κράμνικ να έχει υποστηρίξει (με πολύ ήπιο τρόπο) τον Κάρποβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Mετοικος στην Νισυρο20/5/10

    @ Ασυρματος

    Εγω θυμαμαι μια δηλωση του Κραμνικ οταν ηταν στο Μπακου πριν λιγες μερες που προσπαθουσε να κρατησει ουδετεροτητα..

    οι ειδησεις απο το αρθρο που αναφερατε ειναι αλλες κατα την γνωμη μου:

    Απ'οτι φαινεται στην συζητηση που γινεται στο http://kasparovchess.crestbook.com
    /viewtopic.php?id=4781 που ειναι το φορουμ του Shipov και παρακολουθει τις εξελιξεις που τρεχουν, δυο απο τις τοπικες ομοσπονδιες ισχυριζονται πως οι αντιπροσωποι τους ψηφισαν, εναντια στην εντολη που τους ειχε δοθει, τον Καρποβ.Στο μεταξυ ο Dvorkovich αλλαξε τους φρουρους στο κεντρικο Σκακιστικο σπιτι σε μια προσπαθεια ν'αποκλεισει τον Bach και την ομαδα του.Ο Bach καλεσε την αστυνομια αλλα οταν ειδαν τα χαρτια που ειχαν οι ανδρες του Dvorkovich εκαναν μεταβολη κι εφυγαν.
    Ο Shipov υνοψιζει την κατασταση ως εξης:

    "Το site της Ρωσικης ομοσπονδιας,ειναι φανερό οτι ειναι κατω απο τον έλεγχο του Dvorkovic,και η ομαδα του Μπαχ εχασε την προσβαση της στα media.Οι ανθρωποι των περιφερειακων Ομοσπονδιων διαισθανονται στον αερα την αλλαγη και σπευδουν να δωσουν σημαδια νομιμοφροσυνης στον Dvorkovich αν και πριν λιγες μερες ελεγαν αλλα.

    Σε μια αγελη λυκων επικρατει ο ισχυροτερος.Θα επηρεασει αυτο την εκλογη;Κατα την γνωμη μου οχι..Η αποδοχη του Kαρποβ στην δυση αγγιζει το 100% ενω εχει αποσπασει μεγαλο κομματι του 3ου κοσμου..Ακομα κι αν η νεα ΡΣΦ κατω απο την ηγεσια του Dvorkovich υποστηριξει τον Ιλιουμτζινοβ δεν θ'αλλαξει τ'αποτελεσμα"

    Ο Dvorkovich φαινεται να εχει ορισει μια νεα συναντηση του Εποπτικου συμβουλιου για τις 4 Ιουνιου.

    Δεν συμμεριζονται ολοι την αισιοδοξια του Shipov.Καποιος απαντησε στο συμπερασμα του οτι οι GM στηριζουν τον Καρποβ πως αυτο ακουγεται σαν καταδικη αν σε υποστηριζουν οι GM,δεν εχεις πολλες πιθανοτητες..

    το αρθρο των chessvibes εδω:

    http://www.chessvibes.com/reports/russian-media-on-the-dvorkovichkarpov-controversy/#more-25482

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Metoikos sto Kremlino20/5/10

    Kαι ετσι η "αλήθεια" αποκαθιστάται και οι αποφάσεις εφαρμόζονται στη Ρωσία όπως είχαμε προβλέψει στο φορουμ.
    Φυσικά αυτό δεν εκπλήσει το Γκάρυ, το είχε προβλέψει και βρίσκεται ακόμα μέσα στη θεωρητική του προετοιμασία. Εάν ο Γκάρυ ήθελε να αφήσει ελπίδες στον Καρποβ να υποστηρικτεί από τη Ρωσία δε θα εμφανιζόταν ποτέ μαζι του στη Ρωσική συνέλευση μπροστά στα media.
    To επόμενο βήμα του Γκάρυ (με την ολοκλήρωση των εκαθαρίσεων) είναι συνέντευξη τύπου και καταγγελία της Ρωσικής ηγεσιας για ΄διδακτορικές μεθόδους. Πλήρης πολιτικοποίηση της αναμέτρησης. Θα επιδιώξει έτσι να σχηματίσει πλειοψηφία κατά Πουτιν-Ιλουμζίνοβ. Θα τα καταφέρει? Πιστεύω ότι μπορεί καθως βρίσκεται σε προνομίακό γι αυτόν χώρο. Αλλά η τελική αναμέτρηση είναι στη Σιβηρία? Μπορεί να χάσει η Ρωσική ηγεσία εκει? Τι έχει δει ο Γκάρυ που δε το βλεπουμε ακόμα?
    Πολυ ενδιαφέρον και προωθητικό για το σκάκι το ψυχροπολεμικό κλιμα που θα επικρατησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος20/5/10

    Εγώ θέλω να είμαι καλόπιστος και να μην πιστέψω όλα τα λεγόμενα για "τρολιές" και άλλα εύηχα.

    Έχω όμως μια μεγάλη απορία:
    Γιατί κάποιος να υποστηρίζει τον Ιλουμτζίνοφ χωρίς να έχει προσωπικό συμφέρον;

    Μήπως για τη παγκόσμια διάδοση του σκακιού που πέτυχε, την ανεύρεση χορηγών, τη διοργάνωση τουρνουά σε μέρη που γνωρίζει κανείς το όνομά τους, τη διοργάνωση ενός αξιοκρατικού παγκόσμιου πρωταθλήματος που να είναι η πολυαναμενόμενη κορύφωση μιας διαδικασίας με ευρύτατη συμμετοχή και αξιοκρατικές προκρίσεις ... ;

    Μπορεί ο καθένας να έχει όποια γνώμη θέλει για τις προθέσεις του Karpov. Έτσι κι αλλοιώς όλα είναι απλές υποθέσεις. Αυτό όμως που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει είναι ότι πρόκειται για ένα παγκοσμίως αναγνωρίσιμο όνομα, και έξω από τον σκακιστικό χώρο, άρρηκτα συνδεδεμένο με επικές μάχες στο σκάκι.

    Επίσης είναι σαφές ότι το άκουσμα του ονόματος του σίγουρα δεν προκαλεί στην καλύτερη περίπτωση μειδίαμα και στη χειρότερη κάνει τους σοβαρούς υποψήφιους χορηγούς να φεύγουν τρέχοντας. Ούτε είναι συνδεδεμένο με δικτακτορίες, ιστορίες διαφθοράς, πολιτικές δολοφονίες, παρανοϊκές μεγαλομανίες και πολλά άλλα παρόμοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.