Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Ο Κάρποβ στην Κύπρο


Δεν γνωρίζουμε ακόμη αν η Κύπρος υποστηρίξει τελικά την εκλογή του Ιλιουμζίνοβ ή του Κάρποβ, πάντως, ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής επισκέφθηκε το νησί στις 7 Ιουλίου. Ήταν ένα ταξίδι-αστραπή που εμπίπτει στην εκστρατεία που πραγματοποιεί στο πλαίσιο της υποψηφιότητάς του για την προεδρία της FIDE. Ο Ρώσος σκακιστής συναντήθηκε για 45 λεπτά με τον Δημήτρη Χριστόφια. Ο Κύπριος πρόεδρος, όπως περιγράφει το site της Κυπριακής Σκακιστικής Ομοσπονδίας, του ευχήθηκε κάθε επιτυχία.


Ακολούθησε μια εκδρομή στο χωριό Όμοδος, όπου εκεί ο Κάρποβ παρουσίασε το πρόγραμμά του στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Κυπριακής Σκακιστικής Ομοσπονδίας (ΚΥΣΟ) και ένα σύντομο σιμουλτανέ με δεκατρείς σκακιστές.

Εν τω μεταξύ, αυτές τις μέρες στην Κύπρο βρίσκεται και ο Νάιτζελ Σορτ για να μιλήσει σχετικά με την υποψηφιότητά του στη θέση του αντιπροέδρου της Ευρωπαϊκής Ένωσης Σκακιού (ECU). Ο συνδυασμός του υποστηρίζεται από τους Κάρποβ-Κασπάροβ.

Πηγή: http://www.cypruschessfed.com/

78 σχόλια:

  1. Κ.Θώμας23/7/10

    ωραιο το άρθρο σου γάτε. Σωστή η κίνησή του καρποβ (προεκλογικά) να ρωτήσω το τουρνουά του ηρακλείου θα γίνει τελικά?
    που στο καλό προμηθεύουν το επίσημο περιοδικό της εσο στην θεσ/νικη, δεν το βρήκα σε περίπτερα βιβλιοπωλεία και σε ποιες περιπτώσεις το ελο σου ανεβαίνει αυτόματα πχ πρόπερσι μια κοπέλα περί τις 1500 μονάδες βγήκε πρώτη στο (παγκόσμιο) σχολικό στην Χαλκιδική και απέκτησε αυτόματα 2000 ελο και νόρμα fm δηλαδή αν ένας παίχτης 2100 κερδίσει το πανευρωπαϊκό λέμε τώρα θα πάρει μονό τις 50- μονάδες από το τουρνουά?


    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το περιοδικό της ΕΣΟ, από ό,τι ξέρω έχει αναστείλει την κυκλοφορία του.
    Το τουρνουά Ηρακλείου - Γαζίου θα γίνει από 22 ως 29 Αυγούστου. Σχετική ιστοσελίδα: http://www.gazichess.gr/

    Για τα έλο, δεν προβλέπεται μπόνους για διάκριση στο τουρνουά, ό,τι κερδίζεις, το κερδίζεις από τα αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ.Θώμας23/7/10

    ευχαριστώ λες ο καρποβ να έρθει ελλαδα? λογικό ακούγεται πρόγραμμά βαλκανιων σου λέει πάντως στο http://galaxias-sports.blogspot.com/
    λέει Στο Παγκόσμιο Σχολικό Πρωτάθλημα μεγάλη διάκριση πέτυχαν η Ζωή Ιορδανίδου από τον Ασπρόπυργο Αττικής, που τερμάτισε πρώτη στην κατηγορία κορίτσια κάτω των 17 και η Αναστασία Αβραμίδου από τη Θεσσαλονίκη που τερμάτισε πρώτη στα κορίτσια κάτω των 9! Οι δύο Ελληνίδες ανακηρύκτηκαν παγκόσμιες πρωταθλήτριες στην κατηγορία τους, απέκτησαν τον τίτλο “Сandidate FIDE Master” και απέκτησαν δικαίωμα συμμετοχής ως προσκεκλημένες αθλήτριες στο Παγκόσμιο Νεότητας στην Αντάλυα της Τουρκίας.

    Στο παγκόσμιο ερασιτεχνικό πρωτάθλημα η Ελληνίδα Έφη Ανδρικοπουλου ανακηρύκτηκε Παγκόσμια Πρωταθλήτρια στις γυναίκες αποκτώντας αυτομάτως τον τίτλο της “ W.Fide Master” και διεθνές Έλο 2050.
    κατάλαβα κάτι λάθος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mετοικος στην Νισυρο23/7/10

    και ομως ο Κ.Θωμας εχει δικιο..

    Αντιγραφω απο το http://www.fide.com/fide/handbook.html?id=123&view=article

    Honours
    11.
    The World Amateur Champion shall be awarded the title of FIDE master and a rating of 2200. The Women`s World Amateur Champion shall be awarded the title of Woman FIDE master and a rating of 2050.

    12.
    In the Open Section the winner of the Silver Medal shall be awarded a rating of 2100 and the Bronze Medal a rating of 2050.

    Ενω ο περσινος κανονισμος του σχολικου που εγινε στη Θεσσαλονικη ανεφερε οτι:

    8.1. The first winner in each open age category is the FIDE World School Champion for 2009 and the first girl in each girl age category is the FIDE World Girl School Champions for 2009. According to the regulations they are awarded with the FIDE Candidate Master title.

    http://www.fide.com/index.php?option=com_fidecalendar&view=archiveview&aid=
    476

    Αυτη ειναι μια απο τις μεθοδους της FIDE για να επιδοτησει την συμμετοχη σε συγκεκριμενα τουρνουα.
    Και μετα μιλαμε για πληθωρισμο στα ELO..

    το τι ισχυει για την απονομη των διαφορων τιτλων της FIDE να το διαβασει οποιος θελει,και εχει την υπομονη, εδω:

    http://www.fide.com/component/handbook/?id=58&view=article

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ Μέτοικε για την πληροφόρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Κ. Θωμάς αναφέρεται σε αυτό το άλμα:

    http://ratings.fide.com/id.phtml?event=4215370

    και όντως οφείλετε στο ότι η Έφη βγήκε πρώτη γυναίκα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ερασιτεχνών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κ.Θώμας23/7/10

    ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες να ρισκαρω την εξαντληση της υπομονής σας!? ρωτωντας κατι ακομα οι περιοδος μεταγραφων ποτε αρχίζει- τελιωνει υπαρχει αναφορα στην σελιδα της εσο να το βρω? ξένα περιοδικά new in chess chessbase magazine kai λοιπά μονό μέσω ίντερνετ? δεν υπάρχουν στην ελλαδα απ τι ξέρω (επιβεβαιώστε)
    senior μέτοικε αυτό ισχύει μονό για τον World Amateur Champion πχ το πανευρωπαϊκό που ανέφερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Mετοικος στην Νισυρο23/7/10

    To διαστημα υποβολης αιτησης μεταγραφης ειναι 25/10-10/11 καθε χρονου.
    περισσοτερα στο http://www.chessfed.gr/kanonismoi/d_met.htm

    Αυτη η πριμοδοτηση ισχυει σε τουρνουα που δυσκολα θα συγκεντρωναν συμμετοχες αν δεν υπηρχε.Στα πρωταθληματα ηπειρων υπαρχει μια επιδοτηση στις νορμες για τους τιτλους,αλλα οχι επιδοτηση ELO, για λεπτομερειες δειτε το λινκ που ανεφερα πριν για τους τιτλους,για τα περιοδικα θα πρεπει να σας βοηθησει καποιος αλλος, αν και το γαλλικο europe-echecs,το βρισκεις στα μεγαλα πρακτορεια ξενου τυπου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κ.Θώμας23/7/10

    ok euxaristo αν εχεις καμια απορια ρωτα να ανταποδωσω αν μπορω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος8/8/10

    http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=6581

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος8/8/10

    O Aristotelous einai gnwstos sta kypriaka gia ta katorthwmata tou... To gramma pou esteile sth Chessbase exei imeromina 12/7 enw to symboulio ths omospondias egine meta, stis 19/7. Oi opadoi tou Karpov den irthan kan sto symboulio afto...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1+1=28/8/10

    Πώς συνεδρίασε η Κυπριακή Ομοσπονδία, αφού δεν παραβρέθηκαν οι ύποστηρικτές της Παράταξης του Κάρποβ, που, όπως φαίνερται από την επιστολή τους, αποτελούν την πλειονότητα του Δ. Σ. ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος8/8/10

    Poios sou eipe oti den parevrethikan oloi? Apla apo tis 12/7 ews tis 19/7 kapoioi allaksan gnwmi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος9/8/10

    Απ' ότι φαίνεται, αυτοί μπορούν να ξαναλλάξουν γνώμη. Οπότε τίποτα δεν είναι σίγουρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος9/8/10

    Εδώ που τα λέμε θα είναι παράλογο η Κύπρος να μη στηρίξει το ψηφοδέλτιο με τον Ελληνα υποψήφιο. Γ. Μακρόπουλο.Φυσικά η πλευρά Κάρποβ το ξέρει πολύ καλά αυτό, απλά η ψήφος της Κύπρου έχει σημασία για να δείξουν ότι ο σκακιστικός ελληνισμός είναι διχασμένος.Κρίμα για τους αδερφούς Κυπρίους που δέχτηκαν να παίξουν αυτό το παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1+1=29/8/10

    Αυτά έχουμε εμείς οι Έλληνες. Δε μπορούμε να απαλλαγούμε από τη στήριξη των συγγενών και αδελφών. Ίσως πρέπει αυτό κάποτε να σταματήσει και να αρχίσουμε να εκτιμούμε πιό άντικειμενικά και όχι συγκινησιακά τα αποτελέσματα των επιλογών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ηλίας Κουρκουνάκης9/8/10

    Συμφωνώ με τον «1+1=2». Εδώ που τα λέμε, δεν βλέπω καν γιατί η ΕΣΟ θα έπρεπε να υποστηρίξει το ψηφοδέλτιο του απερχόμενου Προέδρου, με το παρελθόν που έχει (αυτό, φυσικά, δεν συνεπάγεται ότι θα έπρεπε να υποστηρίξει το ψηφοδέλτιο του Karpov). Θα έπρεπε τουλάχιστον να γίνει πρώτα ένας απολογισμός του έργου της παρούσας διοίκησης της F.I.D.E., αξιολόγηση της παρουσίας της F.I.D.E. στην λεωφόρο Συγγρού, καθώς και διερεύνηση των συνεπειών της πιθανής μετακίνησής της στην Μόσχα, αν ο νυν Πρόεδρος ξανακερδίσει, όπως φέρεται να έχει δηλωθεί ότι θα γίνει.

    Έτσι κι αλλιώς, είναι προφανές δημοκρατικό δικαίωμα ότι οι Κύπριοι πρέπει να έχουν την δική τους ανεξάρτητη άποψη και τοποθέτηση. Ας μην ξεχνάμε ότι και η Τουρκική Σκακιστική Ομοσπονδία υποστηρίζει το ψηφοδέλτιο που συμπεριλαμβάνει Έλληνα εκπρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος9/8/10

    H ύπαρξη ενός Έλληνα στα ανώτερα κλιμάκια της αντίστοιχης Παγκόσμιας Ομοπσονδίας μόνο θετικά οφέλη μπορεί να έχει στην ανάπτυξη του αθλήματος στη χώρας μας(π.χ Βασιλακόπουλος-ΦΙΜΠΑ)Καλή και άγια η αντιπολίτευση αλλά καλό είναι να περιορίζεται στο εσωτερικο της χώρας.Δεν χρειάζεται να κάνουμε εξαγωγή τις όποιες αντιπαραθέσεις μας.Με αυτό το σκεπτικό είναι ευνόητο ότι θα έπρεπε όλες οι παρατάξεις να στηρίζουν την υποψηφιότητα του κ. Μακρόπουλου, ανεξάρτητα από το αν διαφωνούν με την πολιτική του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος10/8/10

    @Ανώνυμος από πάνω.
    Γνωρίζεις πόσα χρόνια ο Μακρόπουλος είναι αντιπρόεδρος της FIDE? Ποιο το όφελος μέχρι στιγμής για το Ελληνικό σκάκι μπορείς να μου εξηγήσεις?
    Ότι έχουν ωφεληθεί κάποια πρόσωπα αυτό μπορώ να το δεχτώ αλλά μέχρι εκεί...πέραν τούτου ουδέν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος10/8/10

    Επίσης, από το 1990 που πρωτοεκλέχθηκε στη ΦΙΝΤΕ έως σήμερα, ο Μακρόπουλος αμείβεται ανελλιπώς με έναν τεράστιο μισθό, τον οποίο φυσικά ουδέποτε δήλωσε στην Εφορία... Μπορεί η ΦΙΝΤΕ να το αποκαλεί stipend, αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, πρόκειται για μισθό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mετοικος στην Νισυρο10/8/10

    @ ανωνυμος που παραλληλιζει το σκακι με το μπασκετ.

    Πολυ σωστη ειναι η αναλογια που επισημαινεις, μονο που δουλευει σε αντιθετη κατευθυνση απ'αυτη που θα ηθελες.Κανε τον κοπο να ριξεις μια ματια εδω (http://www.psak.gr/index.php?id=16,455,0,0,1,0)
    τι λενε οι καλαθοσφαιριστες,πριν ενα μηνα σχεδον, για την σημερινη διοικηση της EOK, και μετα το ξανασυζηταμε το θεμα..βεβαια ο Βασιλακοπουλος δεν ειναι πια προεδρος της Ελληνικης Ομοσπονδιας,αλλα δικοι του ανθρωποι ειναι στα πραγματα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Mετοικος στην Νισυρο10/8/10

    Πριν καμμια βδομαδα δοθηκε στην δημοσιοτητα απο το http://www.onefide.com/2010/08/02/interview-with-nigel-freeman-fide-treasurer/ μια συνεντευξη του υπευθυνου Οικονομικων της Fide N.Freeman.Oπως ειναι φυσικο μια τετοια συνεντευξη δεν περιειχε αιχμηρες ερωτησεις,αλλα εδωσε στα chessvibes την αφορμη να υποβαλουν τις δικες τους αποριες στον Freeman και ο τελευταιος δεχτηκε να τις απαντησει.Θα προτεινα στον οποιοδηποτε ενδιαφερεται για το θεμα να διαβασει το κειμενο αλλα και τα σχολια στο http://www.chessvibes.com/reports/fide-treasurer-nigel-freeman-answers-follow-up-questions-to-his-interview/#more-28171 ενω πολυ ενδιαφερον ειναι και το http://www.fide.com/images/stories/news2009/80
    th_fide_congress/annex_2.pdf που θα μπορουσε να θεωρηθει σαν απολογισμος εσοδων-εξοδων της Ομοσπονδιας για το 2008 (το 2009 δεν δημοσιευτηκε ακομα..)

    Στο μεταξυ ο Καρποβ εχει την δικη του προταση για τα ματς των διεκδικητων.Προτεινε να μεταφερθουν στο Κιεβο (η Ουκρανια τον υποστηριζει) και την θεση του Mamedjarov να παρει Ουκρανος σκακιστης..
    http://www.chessintranslation.com/2010/08/karpov-proposes-holding-candidates-matches-in-kiev/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μετοικος στην Νισυρο10/8/10

    H απαντηση Karpov στην συνεντευξη Freeman:

    http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=6590

    Ολοι οι προηγουμενοι Βυζαντινισμοι, με λεπτομερειες που θα ανεβαζαν την τηλεθεαση οποιουδηποτε καναλιου:

    http://www.chessvibes.com/reports/fide-elections-update-ilyumzhinov-claims-victory-karpov-doesnt-believe-it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μετοικος στην Νισυρο11/8/10

    Ο Καρποβ εδωσε χθες στην δημοσιοτητα το σχεδιο του για το πως οραματιζεται να χρηματοδοτησει την νεα FIDE κατω απο την δικη του καθοδηγηση,ενα σχεδιο που δεν μου φαινεται πολυ διαφορετικο απ'αυτο της CNC.
    Μεσα στα σχεδια του ειναι να δημιουργησει μια λεπτομερη βαση δεδομενων για τους σκακιστες σε ολο τον κοσμο που οι μεγαλες πολυθνικες θα μπορουν να την χρησιμοποιησουν για ν'αναπτυξουν εξειδικευμενες στρατηγικες προσεγγισης του συγκεκριμενου target-group.
    O δευτερος στοχος ειναι να αναπτυχθει ενα καναλι μεταδοσης σκακιστικων αναμετρησεων που θα ανηκει στην FIDE και θα μεταδιδει παρτιδες με ζωντανη ηχητικη αναλυση,εικονα των παικτων στην πιεση χρονου,ακομα και την δυνατοτητα να δει o καθε θεατης αναλυση υπολογιστη για μια κινηση που θα προτεινει ο ιδιος, για μια δεδομενη θεση.Το καναλι θα μπορεις να το δεις μεσω υπολογιστη η κινητου,και τα εσοδα του θα προερχονται απο διαφημισεις,καθως το σχεδιο υπολογιζει να πουλαει 12 λεπτα διαφημιστικου χρονου σε καθε ωρα αναμεταδοσης.
    Δυο θα ειναι τα κυρια γεγονοτα που θα καλυπτει το καναλι.Τον διετη κυκλο για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα (φαση των 16 με ματς 8 παρτιδων,προημιτελικα παλι στις 8 παρτιδες,ημιτελικα στις 10 παρτιδες,και ο τελικος στις 16 παρτιδες,αλλα και κατι καινουργιο στο σκακι την δημιουργια μιας Λιγκας με εκπροσωπους 8 κρατων (Russia,Ukraine, China, India, USA, France, Germany and UK) που θα παιζουν διαδικτυακα ματς σε 11 σκακιερες με παρτιδες που θα κραταν περιπου μια ωρα,ξενους παικτες να εχουν δικαιωμα συμμετοχης στις ομαδες,και προστασια απο πιθανοτητα ατασθαλιων με συγκεντρωση των σκακιστων της καθε ομαδας σ'ενα συγκεκριμενο τοπο οπου θα επιβλεπονται απο ουδετερους διαιτητες.
    Ολες οι λεπτομερειες στο http://www.karpov2010.org/2010/08/marketing-plan/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος12/8/10

    Oristiko telos sta oneira tou Aristotelous.... http://www.onefide.com/2010/08/10/cyprus-confirmed-their-support-for-ilyumzhinov/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Mετοικος στην Νισυρο19/8/10

    Η αγωγη που κατεθεσε ο Καρποβ κατα της νομιμοτητας της υποψηφιοτητας Κιρσαν στο αθλητικο δικαστηριο της Λωζανης θα εκδικαστει στις 15-16/9,λιγες μερες πριν την εναρξη της Ολυμπιαδας.Την αγωγη υποστηριζουν οι Ομοσπονδιες της Γαλλιας,Γερμανιας,Ουκρανιας,Ελβετιας και ΗΠΑ.
    http://gambit.blogs.nytimes.com/2010/08/16/
    arbiters-to-hear-lawsuit-against-world-chess-federation/

    Η Fide εδωσε στην δημοσιοτητα την αναλυση εσοδων-εξοδων, που, οπως παντα, εχει μεγαλο ενδιαφερον.Στο τελος του
    http://www.fide.com/images/stories/news_
    2010/fide_news/General_Assembly_2010_Agenda_
    and_Annexes/Annex_1.pdf

    εγγραφεται προβλεψη για αποζημιωση, λογω απολυσης, του προσωπικου που εργαζεται στα γραφεια των Αθηνων,συμφωνα με την Ελληνικη εργατικη νομοθεσια.

    Τελικα ο Fischer δεν ειναι ο πατερας της 9χρονης Φιλιπινεζας αν πιστεψουμε τις αναλυσεις DNA που εγιναν μετα απο αιτημα της μητερας του κοριτσιου.Η εξελιξη μειωνει τις πιθανοτητες να δικαιωθει η Mairylin Young, που βρεθηκε κοντα στον Bobby καποια απο τα τελευταια χρονια της ζωης του, αλλα η δικαστικη μαχη αναμεσα σ'αυτην, την 65χρονη Γιαπωνεζα Myoko Watai (με την οποια ο Bobby φερεται να συζουσε στα χρονια της παραμονης του στην Ιαπωνια, και η ιδια ισχυριζεται οτι παντρευτηκαν το διαστημα που οι Ιαπωνικες αρχες κρατουσαν τον Fischer,και υπηρχε πιθανοτητα εκδοσης του στις ΗΠΑ) και τα δυο ανιψια του απο την αδελφη του,για την κληρονομια του "περιπλανωμενου Ιουδαιου" που εκτιμαται οτι υπερβαινει τα 2 εκ. δολλαρια,εχει δρομο ακομα.
    Η υποθεση δεν αφηνει αδιαφορες και τις Αμερικανικες αρχες,πιστες παντα στο ρητο οτι "απο τον θανατο και τους φορους δεν ξεφευγει κανενας". Δεδομενου οτι ο Bobby,πηρε μεν την Ισλανδικη υπηκοοτητα,αλλα δεν εχασε ποτε επισημα την ιδιοτητα του πολιτη των ΗΠΑ, διεκδικουν το μεριδιο που πιστευουν οτι τους αναλογει.
    Σ'ενα πολυ ενδιαφερον αρθρο στην http://www.mk.ru/social/article/2010/08/18/523913-shahmatnyiy-agasfer.html, οπου ο πρωην Παγκοσμιος πρωταθλητης αποκαλειται ο σκακιστης Ahasuerus (που συμφωνα με καποιες εκδοχες του μυθου ηταν το ονομα του Περιπλανωμενου Ιουδαιου,και αντιστοιχει με το Ελληνικο Ξερξης) καταγραφονται καποιες πολυ ενδιαφερουσες λεπτομερειες.
    Η αρρωστια του Fischer ειχε διαγνωστει αρκετους μηνες πριν τον θανατο του.Ειτε απο ελλειψη επιθυμιας να ζησει,ειτε απο αρνηση του κινδυνου(με το τελευταιο συνηγορει και η μη υπαρξη διαθηκης) ο Bobby αρνηθηκε να υποβληθει στην επωδυνη θεραπεια που θα παρετεινε την ζωη του.Καθως τα Ισλανδικα δικαστηρια αρνηθηκαν να δεχτουν το πιστοποιητικο γαμου που παρουσιασε η Γιαπωνεζα συζυγος του, πιο πιθανοι κληρονομοι φερονται να ειναι τ'ανηψια του.
    Ειρωνια της τυχης:Η αδελφη του και ο συζυγος της ειναι βαθεια θρησκευομενοι Εβραιοι, με τους οποιους ο αντισημιτης Bobby δεν τα πηγαινε καθολου καλα..

    Και για να μην αγιοποιησουμε τον ανθρωπο Fischer, συμφωνα παντα με το ιδιο αρθρο, Fischer,Watai και Marilyn Young (μαζι με την υποτιθεμενη κορη) συνυπηρξαν για ενα μηνα στην Ισλανδια το 2006 με τον Bobby να μοιραζεται αναμεσα στα δυο σπιτια,πραγμα που δεν εκανε τις γυναικες πολυ χαρουμενες..

    Ο μυθος του "Περιπλανωμενου Ιουδαιου", κατα μια εκδοχη, εχει την καταγωγη του στα μεσαιωνικα χρονια,και αφορα τις περιπετειες του Εβραιου που ειχε αποπαρει τον Ιησου,στην πορεια του προς την Σταυρωση,και καταδικαστηκε να περιπλανιεται μεχρι την Δευτερα παρουσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μετοικος στην Νισυρο21/8/10

    Εντείνει τις επιθέσεις του ο Κάρποβ κατά του Κιρσάν.Σε χθεσινό άρθρο που εμφανίστηκε στο http://www.karpov2010.org/2010/08/the-truth-about-kirsan/ δεν παραλείπει να αναφερθεί στην δολοφονία της Yudina αναφέροντας πως η υπόθεση δεν έχει ξεχαστεί στην Ρωσία,και ο ρόλος του Ιλιουμτζινοβ παραμένει αδιευκρίνιστος, καθώς ο οργανωτής της ήταν ο νομικός σύμβουλος του Κιρσάν.
    Για ν' αποφευχθούν νομικές επιπλοκές (δεν ειναι και λίγο να κατηγορείς τον αντίπαλο σου οτι εμπλέκεται σε πολιτική δολοφονία) το όλο θεμα παρουσιάζεται απο την σκοπιά του κόμματος Yabloko στο οποίο ανήκε η δημοσιογράφος,κατά το πολυχρησιμοποιημένο Ελληνικό δημοσιογραφικό τρικ: Δεν το λέω εγώ,το λέει κάποιος άλλος και εγώ απλώς αναφέρω την είδηση..

    Σε βιντεοσκοπημένη συνέντευξη που έδωσε,στο http://www.europe-echecs.com/actualites/actualites-interview-d-anatoly-karpov-2353.html,χρησιμοποιώντας Αγγλικά τύπου FIDE, o Κάρποβ ισχυρίζεται πως οι χώρες που τον υποστηρίζουν φτάνουν τις 70 αλλά έχει σταματήσει ν'ανακοινώνει τα ονόματα τους καθώς η άλλη πλευρά αμέσως έσπευδε να τις προσεγγίσει με υποσχέσεις και απειλές για ν' αλλάξουν γνώμη. Μάλιστα φιλοσοφεί για την ανθρώπινη φύση και λέει πως οι άνθρωποι ξεχνάν τις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις του παρελθόντος και συγκρατούν μόνο τις μελλοντικές.
    Με την νέα τακτική της παράταξης του ο Κιρσάν,ειναι υποχρεωμένος ν'ακολουθεί τον Κάρποβ στα ταξίδια του..
    Δεν διστάζει να ισχυριστεί πως κάποιες χώρες βρίσκονται σε καθεστώς οικονομικής δουλείας ιδιαίτερα σε Αμερική,Ασία και Αφρική και συνεχίζει με αναφορά στις πληρωμές των ομοσπονδιών στην FIDE για τίτλους, τουρνουά κλπ λέγοντας πως δεν καταλαβαίνει γιατί ενας άνθρωπος που ισχυρίζεται πως ξόδεψε εκατομμύρια για το σκάκι, υποχρεώνει φτωχές ομοσπονδίες να πληρώνουν την FIDE..Καταλήγει κατηγορώντας ονομαστικά τους Leong και Vega οτι απειλούν τους ανθρώπους που θέλουν να συναντηθούν μαζί του πως οι πράξεις τους θα έχουν συνέπειες.

    Στο θέμα των δυσκολιών στέγασης σχετικά με την Ολυμπιάδα, πιστεύει πως το όλο ζήτημα οφείλεται σε λάθος αρχική εκτίμηση της FIDE, που υπολόγησε οτι θα χρειαζόταν να φιλοξενηθούν 1500 άτομα,ενώ οι συμμετέχοντες (αποστολές και σύνεδροι) θα φτάσουν τους 1900.Ευελπιστεί όμως οτι το πρόβλημα θα επηρεάσει μόνο δημοσιογράφους και πιθανούς θεατές χάρη στην προσπάθεια των τοπικών αρχών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mετοικος στην Νισυρο28/8/10

    Απο σεβασμο στην αυξημενη ευαισθησια καποιων αναγνωστων του blog σε θεματα που εχουν να κανουν με πολιτικη, αποφασισα να διαχωρισω παντελως ενημερωτικα κειμενα και σχολια που εκφερουν γνωμη.Μου περασε απο το μυαλο η ιδεα να σταματησω εντελως τα τελευταια,αλλα τελικα η ολη ιστορια με τις εκλογες της FIDE προσφερει τοσο γελιο, αν καταφερεις να ξεπερασεις την τραγικη πλευρα του θεματος,που θα ηταν κριμα να μην την παρακολουθησουμε απο κοντα.

    Στο επισημο site του Κιρσαν (ξερω,ξερω και το site της FIDE μοιαζει να συμμετεχει στην προεκλογικη εκστρατεια της εξοχοτητας του,το αλλο εννοω) δημοσιευτηκε το παρακατω κειμενο http://www.onefide.com/2010/08/25/is-chessbase-being-fair/ που καταλογιζει ευθυνες στην Chessbase γιατι απεφυγε να δημοσιευσει επιστολη του Προεδρου της Κυπριακης σκακιστικης Ομοσπονδιας που της εσταλη.Σ'αυτο το κειμενο ο κυριος Χρ.Τορναριτης εξιστορει απο την δικη του σκοπια τα γεγονοτα σχετικα με την επιλογη του υποψηφιου που θα υποστηριξει η Κυπρος στις εκλογες της FIDE.
    Στην αρχη η επιστολη δηλωνει οτι η επισκεψη του Karpov στον Χριστοφια ηταν εθιμοτυπικη,και καμμια υποστηριξη δεν εκφραστηκε απο την Κυπριακη Προεδρια προς το προσωπο του πρωην Παγκοσμιου Πρωταθλητη,μαλιστα το γραφειο του Προεδρου εστειλε επιστολη ζητωντας ν'αφαιρεθει το σχετικο αρθρο απο το site του Karpov.Παρακατω ομως καπου η μπαλλα χανεται..
    Xωρις κανενα σχολιο αντιγραφω:

    (συνεχιζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Mετοικος στην Νισυρο28/8/10

    (συνεχεια απο το προηγουμενο)

    ...The other mystery concerning Mr Karpov’s visit to Cyprus is that he believed that our delegate for the elections was Mr Vassilis Aristotelous, a member of the Board of the Cyprus chess Federation, and for this reason he spent all his time with him…. He made him a great fun and loyal to him acting as his employee in Cyprus????

    Mr Aristotelous Vassilis acting as an employee of Mr Karpov visited all the members of the Federation in order to take their written consent for supporting Karpov. He also promised them that the document with their signature will not be shown to the public… He managed to take ten signatures, with just nine of them being from members of the Cyprus Chess federation. One signature was from somebody who is not a member of Cyprus Chess Federation. At a later stage, two out of the nine members that have showed support for Mr. Karpov, changed their mind.

    Anyhow that letter has no legal status for our Federation and it is just a planter for the eyes of those who read it and can be used only for propaganda purposes in order to divide our Federation in two pieces.

    Mr Karpov, his partners and Mr Vassilis Aristotelous efforts to divide the Cyprus Chess Federation haven’t been achieved as they have underestimated the President of the Cyprus Chess Federation.

    Myself as the President of the Federation had no idea concerning Mr Karpov’s visit to Cyprus as he had never contacted me or even spent a minute to call me, as his only concern at the time was about the person that would travel to Siberia to Vote and he thought that the delegate was Mr. Vassilis Aristotelous.

    In order to cut the long story short, according to the legal status of our Federation the President of the Cyprus Chess Federation is the only person that is the delegate for the elections and does not need any approval from anybody in order to vote whatever he wishes.

    But myself as the President of the Cyprus Federation in order to have unity in our federation I
    have asked for the eighteen members’ opinion.

    In the beginning twelve members supported Mr. Kirsans’ ticket and six supported Mr. Karpovs’ ticket. Then suddenly 3 members changed their mind as they had received a telephone call from a Private number saying to them that it was Mr Kasparov on the phone, promising them a lot of things that never happened and divided our federation in two pieces, nine with Mr. Kirsan ticket and nine with Mr Karpov ticket.

    After a legal written demand from Mr Vassilis Aristotelous and eight other members of the Cyprus chess federation I called a legal Board meeting of the Cyprus Chess Federation members on the 19th of July 2010 in order to hear their opinion for the upcoming elections.

    In that meeting only nine out of the eighteen members were present which is more than enough to have a proper and legal meeting and decision according to the legal status of our Federation.

    In the above mentioned meeting a Unanimous decision was obtained to support the ticket of Mr. Kirsan Ilyumzhinov for the upcoming FIDE elections...

    Κατα την γνωμη μου, ο προεδρος της Κυπριακης Σκακιστικης Ομοσπονδιας,θα επρεπε να ηταν υποχρεος στην Chessbase που δεν δημοσιευσε το γραμμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μετοικος στην Νισυρο28/8/10

    Παμε παρακατω..

    Ο Καρποβ δεν φαινεται να πιστευει στις πιθανοτητες εκλογικης νικης του,γι αυτο και φροντισε να υποβαλει ενσταση στο Αθλητικο δικαστηριο τς Λωζανης κατα της νομιμοτητας της υποψηφιοτητας Ιλιουμτζινοβ.
    Το περιεργο ειναι πως,αν και οι κανονισμοι της FIDE προβλεπουν πως καθε σκακιστης μπορει να ανηκει μονο σε μια ομοσπονδια και επομενως μονο η Ρωσια θα μπορουσε να νομιμοποιησει την υποψηφιοτητα του Κιρσαν η του Ανατολι,μεγαλη συζητηση εχει ανοιξει για το αν ο Ιλιουμτζινοβ ειναι νομιμο μελος της σκακιστικης ομοσπονδιας της Αργεντινης,γεγονος που θα εδινε στην χωρα το δικαιωμα να τον προτεινει σαν υποψηφιο για την Προεδρια της FIDE. Τα χαριτωμενα παρασκηνια της ιστοριας κι αυτα στο http://www.chessvibes.com/reports/fide-elections-netherlands-support-karpov-and-whats-going-on-in-argentina-and-lebanon/#comments

    Στο μεταξυ,οπως ανακοινωσε το http://www.karpov2010.org/2010/08/kirsans-shame-vp-candidate-iturry-ousted-in-peru/ ο (υποστηρικτης του Κιρσαν) προεδρος της Περουβιανης Σκακ.Ομοσπονδιας Milton Iturry παφθηκε απο τα καθηκοντα του καθως κατηγορειται οτι υπεξαιρεσε τα χρηματα που προοριζονταν για τις εισφορες της Ομοσπονδιας στην Fide, αν και οι διοργανωτες ων τουρνουα μεταβιβαζαν κανονικα τα χρηματα στην Ομοσπονδια.Το αρθρο αρχιζει με πυρινα λογια για να καταληξει πως τα χρηματα πηγαιναν σε πληρωμη αλλων προστιμων (δεν τα υπεξαιρουσε ο Προεδρος δηλαδη).Ακομη και ετσι ομως το πληγμα ειναι σημαντικο για τον Κιρσαν που προσφατα προεβαλε πολυ την επισκεψη του στο Περου.
    http://www.onefide.com/2010/08/20/kirsan-ilyumzhinov-the-inca-capital-is-chess-capital-now/
    και
    http://www.fide.com/component/content/article/
    1-fide-news/4722-visit-of-fide-president-to-lima-peru.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Mετοικος στην Νισυρο28/8/10

    Ωραια,και αφου τελειωσαμε με τα τραγελαφικα,και ελπιζω οτι δεν εμεινε καποια αμφιβολια σε καποιον οτι δεν συμπαθω τον Κιρσαν,παμε και στην αλλη πλευρα..

    Υπαρχουν διαφοροι που γραφουν στο διαδικτυο (Ελληνικο και ξενο) και δηλωνουν υποστηρικτες του Karpov,και μετα του τα χωνουν χοντρα. Θα ηταν ευλογο να ισχυριστει καποιος οτι εγω υιοθετησα μια αντιστροφη σταση,καθως αν και δηλωνα τον προβληματισμο μου για την υποψηφιοτητα του Ανατολι,τα σχολια μου στρεφονταν κυριως εναντιον του Κιρσαν.Η εξηγηση γι αυτο εχει να κανει με το γεγονος οτι ο Ανατολι βασισε την εκστρατεια του κυριως στην γελοιοποιηση του Κιρσαν,και στην εκμεταλλευση της δυσαρεσκειας του σκακιστικου κοσμου απο τα πεπραγμενα της διοικησης του..Πολυ λιγα πραγματα δηλωνονταν απο την παραταξη του πανω στα πραγματικα προβληματα,με αποτελεσμα να μην μπορεις να σχολιασεις τις αποψεις του,παρα μονο να εκφρασεις την γνωμη σου αν οι αοριστες υποσχεσεις που δινονταν θα μπορουσαν να εκπληρωθουν.
    Προσφατα ομως δοθηκαν στην δημοσιοτητα δυο κειμενα που,πολυ φοβαμαι,υποδηλωνουν οτι απλως θα εχουμε μια αλλαγη φρουρας οσον αφορα τον τροπο διοικησης..

    Προσφατα,μιλωντας αρχικα σε Ρωσικη εφημεριδα (αλλα η ειδηση αναδημοσιευτηκε στην http://chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=6602 ) προτεινε την μεταφορα των ματς των διεκδικητων στην Ουκρανια (που τον υποστηριζει) και την αντικατασταση του υποψηφιου που επελεξαν οι Αζεροι με Ουκρανο σκακιστη.Αυτο θα ειχε σαν αποτελεσμα,ν'αλλαξουν τα ζευγαρια,ενω θα εξαφανιζοταν και η συναινεση των Αζερων στην μεσοβεζικη λυση που προεκρινε η Fide.Αν ηθελε ο Καρποβ να προτεινει μια αντικειμενικα σωστη λυση στο αδιεξοδο που εχει δημιουργηθει θα μπορουσε να ξανανοιγε το θεμα του τοπου τελεσης των αγωνων σε καθε ενδιαφερομενο να κανει προσφορα,κρατωντας τον Mamedjarov (απο σεβασμο στις υπαρχουσες συμφωνιες,και στους Αζερους που εβγαλαν την FIDE απο την δυσκολη θεση οταν δεν υπηρχε αλλος ενδιαφερομενος στον οριζοντα) και υποβαλοντας ταυτοχρονα την προταση της Ουκρανιας,ωστε να ειναι εξασφαλισμενη η τελεση των αγωνων.Xρονος απο τις εκλογες του Σεπτεμβρη,μεχρι τα μεσα του 2011 που προβλεπεται να γινουν τα ματς των διεκδικητων υπηρχε.Δεν το εκανε ομως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mετοικος στην Νισυρο28/8/10

    Πολυ πιο σοβαρα ειναι τα θεματα που βαζει το http://www.karpov2010.org/2010/08/marketing-plan/

    Εδω γινεται φανερο το ποια ειναι η χρηματοδοτηση που ελπιζει να βρει ο Καρποβ.Τα βασικα του εσοδα φιλοδοξει να προερχονται απο διαφημιση που θα μπαινει ενθετη (σε σποτακια των 10'') στην ζωντανη αναμεταδοση των τελικων του κυκλου για το Παγκοσμιο Πρωταθλημα και της Παγκοσμιας Λιγκας που ελπιζει να δημιουργησει.Αν κανει καποιος τους υπολογισμους προκυπτουν 12' διαφημιστικου χρονου ανα ωρα μεταδοσης,και ο μονος τροπος να δουλεψει ενα τετοιο συστημα θα ειναι να εξασφαλισει δικαιωματα αποκλειστικης μεταδοσης,απαγορευοντας τις ελευθερες μεταδοσεις που υπαρχουν σημερα.Ακομα κι ετσι πολυ αμφιβαλλω αν θα καταφερει να συγκεντρωσει τα 50 εκ δολλαρια που υπολογιζει,αλλα και το 1/10 θα ειναι ανωτερο απο το σημερινο budget της FIDE που ειναι γυρω στα 2 εκ ευρω.Το αν το σχεδιο ειναι βιωσιμο ειναι μεγαλη κουβεντα,που εγω τουλαχιστον δεν σκοπευω ν'ανοιξω αυτη την στιγμη,αλλα θα ηθελα να αναφερθω στο τροπο διοργανωσης της Global Chess League που ειναι μια χειροτερη εκδοση της Euroleague στο μπασκετ,καθως προβλεπεται κλειστο διαδυκτυακο πρωταθλημα rapid οπου θα συμμετεχουν 8 χωρες ( Russia, Ukraine, China, India, USA, France, Germany and UK ) χωρις προβλεψη για υποβιβασμους και ανοδους.Ετσι χωρες οπως η Αρμενια και το Αζερμπαϊτζαν θα βρεθουν μονιμως εκτος της διοργανωσης,και οι ισχυροι σκακιστες τους θα πρεπει να αγωνιζονται σε καποια αλλη ομαδα (καθε χωρα θα μπορει να κατεβαζει 4 ξενους).Η επισημη εξηγηση θα ηταν οτι αυτες οι χωρες δεν εχουν αξιολογη αγορα που θα μπορουσε να φερει διαφημησεις,αλλα το ολο συστημα δεν ειναι και πολυ αντικειμενικο..

    Το πιο αστειο ειναι οτι το συγκεκριμενο κειμενο γραφτηκε απο τον Ινδο ειδικο στο διεθνες marketing,Μr Abhyankar, αλλα η Ομοσπονδια της Ινδιας προσφατα ανακοινωσε την υποστηριξη της στον Κιρσαν.Ειμαι πολυ περιεργος αν θα παραμεινει η Ινδια στον σχεδιασμο σε περιπτωση νικης του Καρποβ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος1/9/10

    Αυτοί της ΕΣΟ που ψήφισαν υπέρ της υποψηφιότητας Ιλιουμζίνοβ και Μακρόπουλου, έχουν ιδέα καθόλου για τις μπίζνες που έχουν ανοίξει αυτά τα "φωτεινά" μυαλά; Και δεν εννοώ τις σκακιστικές μπίζνες μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mετοικος στην Νισυρο7/9/10

    O Kιρσαν ανακοινωσε επισημα οτι δεν θα διεκδικησει πεμπτη θητεια σαν Προεδρος της Καλμουχιας, συμφωνα με το Ρωσικο πρακτορειο ειδησεων interfax. Παραθετω την Αγγλικη μεταφραση του κειμενου:

    Moscow . September 6 . INTERFAX.RU - The President of Kalmykia Kirsan Ilyumzhinov is not going to again qualify for the post of head of the country.

    "I support the president's policies in Russia, aimed to update the regional leaders , and do not intend to go for another term and claim the presidency of Kalmykia , "- said Ilyumzhinov Interfax on Monday in a telephone interview.

    He said: " expires on October 24 is my fourth term as president of Kalmykia , and I do not think it is possible to go for a fifth term. "

    " I support any candidate for the post of head of Kalmykia, which will offer the party " United Russia " and nominate the president , " - said Ilyumzhinov , recalling that he is a member of the party " United Russia " .

    http://www.interfax.ru/politics/news.asp?id=153262&sw=%C8%EB%FE%EC%E6%E8%ED%EE%E2&bd=6&bm=8&by=2010&ed=6&em=9&ey=2010
    &secid=0&mp=1&p=1

    Στο site της προεκλογικης εκστρατειας του,βεβαια,ισχυριζεται οτι ο λογος της αποχωρησης του απο την πολιτικη ειναι πως, ξαφνικα, μετα απο 15 χρονια ανακαλυψε οτι η προωθηση του σκακιου παγκοσμια, απαιτει ολον τον διαθεσιμο χρονο του..
    http://www.onefide.com/2010/09/07/kirsan-ilyumzhinov-resigns-as-president-of-kalmykia-to-focus-on-fide/ και εξαπολυει δριμια επιθεση στους Κ-Κ.
    http://www.onefide.com/2010/
    09/06/statement-of-the-fide-president-kirsan-ilyumzhinov/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Mετοικος στην Νισυρο7/9/10

    Μεταφραζω χωρις σχολια, το εισαγωγικο κειμενο του M. Crowther απο την σημερινη http://www.chess.co.uk/twic/twic826.html

    "..Το μεγαλυτερο νεο της ημερας ειναι πως ο Κ. Ιλιουμτζινοβ δεν θα ειναι Προεδρος της Καλμουχιας μετα την ληξη της θητειας του τον Οκτωβρη.Δεν εχω αμφιβολια οτι οι κατοικοι της περιοχης θα ειναι καταχαρουμενοι.Τωρα εφθασε η στιγμη να απομακρυνθει και απο την Προεδρια της FIDE. Ο απολογισμος της Προεδριας του στην Καλμουχια ειναι τοσο ασχημος που μου ειναι αδυνατον να κατανοησω πως οι αντιπροσωποι των σκακιστικων Ομοσπονδιων θα σκεφτονταν να τον ξαναψηφισουν. Οπως γραφει σημερα ενα Ρωσικο αρθρο, ακομη και με τα Ρωσικα προτυπα δεν εφτιαξε ποτε ενα κανονικο συστημα διακυβερνησης στην Καλμουχια,..,γιατι φοβοταν και την ελαχιστη αντιπολιτευση.Τωρα το επικεντρο των δραστηριοτητων του θα ειναι η FIDE. O τροπος του ηταν παντα αυταρχικος και επικεντρωνοταν στο συμφερον του,και τα πραγματα θα γινουν χειροτερα τωρα που αυτη θα ειναι το μονο επισημο αξιωμα του.

    Η επερχομενη συμφωνια με την Chess lane (προφανως εχει γινει λαθος και εννοει την συμφωνια με την CNC) θα μεταφερει το μεγιστο μερος της οικονομικης δραστηριοτητας της FIDE σε χερια ιδιωτων,και θα χαθει καθε δυνατοτητα επιβλεψης.Αυτη μπορει να ειναι η τελευταια ευκαιρια να απομακρυνθει ο Ιλιουμτζινοβ που ειναι επικεφαλης υπερβολικα πολλα χρονια. Η προεκλογικη εκστρατεια διεξαγεται με ασχημο τροπο αλλα ειναι τετοιο το "αγκαλιασμα" του με την εξουσια που δεν υπαρχει αλλος δρομος. Χθες παραπονουνταν για τις τακτικες που χρησιμοποιει η παραταξη του Καρποβ.Οι δικες του ισως φαινονται πιο ηπιες απο μακρυα και διακρινονται δυσκολοτερα, αλλα δεν υστερουν σε βαναυσοτητα.Το να υποκρινεται πως εχει "καθαρα χερια" ειναι το απολυτο ανεκδοτο.Ο τροπος που ασκει πολιτικη στην FIDE,ειναι ο λογος που τα πραγματα εφτασαν ως εδω,κανενας δεν θα τον ψηφιζε απλα και μονο για τα οραματα του.Για παραδειγμα,απο τοτε που αρχισε να ξοδευει χρηματα δεξια κι αριστερα,χρηματα που για τις πηγες τους μονο υποθεσεις μπορουν να γινουν,ειναι απαραιτητο για τον Καρποβ να μαζεψει αντιστοιχα ποσα για ν' αντεξει τον συναγωνισμο. Αυτο δεν θα επρεπε να εχει συμβει,και η αλλαγη οφειλεται σε πρωτοβουλια του Κιρσαν.Αυτες οι εκλογες δεν αφορουν τοσο το προσωπο του Καρποβ,αυτο που διακυβευεται ειναι αν μπορει να επιστρεψει η FIDE στο σκακι. Προκειται για εκλογες που θ' αναδειξουν τον Προεδρο της FIDE,και η FIDE ειναι μια Ομοσπονδια, αλλα τα πραγματικα θεματα που θα καθορισουν το αποτελεσμα,ελαχιστα εχουν να κανουν με το σκακι.Αντιθετα τα ατομικα συμφεροντα του εκλογικου σωματος,το αν τους συμφερει να διατηρησουν η να ανατρεψουν το status quo εντος της ομοσπονδιας,καθως οι αντιπροσωποι ψηφιζουν κατα προτιμηση αυτον που θα τους εξασφαλισει περισσοτερα προνομια,μπορει να κανουν τα Μαθηματικα των εκλογων πολυ δυσκολα για τον Καρποβ.Στην πραγματικοτητα δεν υπηρξε αλλαγη στο μοντελο διοικησης της FIDE απο τοτε που ο Καμπομανες ανελαβε Προεδρος το 1982.Ωστοσο αν ο Ιλιουμτζινοβ δεν χασει και αυτη την φορα το σκακι οδευει προς την καταστροφη.Θυμηθειτε τα λογια μου.."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μεγάλος είναι εδώ7/9/10

    Τώρα που ο Κιρσάν αποφάσισε να ανεβάσει το ΕΛΟ του, θα τους "βάλει τα δυό πόδια σε ένα παπούτσι" αυτούς που αλώνιζαν όταν εκείνος ασχολείτο με την Καλμουχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. σιτσιλιάνος7/9/10

    Αν είναι αλήθεια αυτό, ότι "παραιτείται" (εθελοντικά ασφαλώς...) από τη θέση του δικτάτορα, αυτό θα είναι το τέλος του Κιρσαν γενικώς.

    Στη Μαφία τουλάχιστον, δεν υπάρχουν συνταξιούχοι νονοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος8/9/10

    @μεγάλος είναι εδω...

    Αυτό είναι αλήθεια θα τον αφήσει και η μέση του τώρα που σταμάτησε να δουλεύει με τις ώρες σκάβοντας στα χωράφια της Καλμουχίας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος9/9/10

    Akomh kai oi paradosiakoi dytikoi symmaxoi tou Karpov ton egkataleipoun... O Kanados GM Kevin Spraggett apodokimazei tis praktikes pou akolouthei to site tou Karpov: http://www.onefide.com/2010/09/08/the-karpov-campaign-has-taken-an-ugly-turn-spraggett-on-chess/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σιωπηλός9/9/10

    Οι παραδοσιακοί σύμμαχοι του Κιρσάν Ιλιουμτζίνοβ δεν σχολιάζουν τις τακτικές του. Καλός σύμμαχος είναι ο σωπηλός σύμμαχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Mετοικος στην Νισυρο9/9/10

    O Spraggett (ο οποιος,για να λεμε την αληθεια, δημοσιευει στο blog του ειδησεις που ξεφευγουν απο την προσοχη των δυτικων σκακιστικων portals) ειναι ο κυριος εκπροσωπος της δημοσιογραφικης σχολης "Αρχικα υποστηριζα τον Ανατολι,αλλα με την πολιτικη του, μ' εκανε να ξαναγυρισω στον Κιρσαν" και το να τον αποκαλει ο πιο πανω ανωνυμος συμμαχο του Καρποβ,πραγμα το οποιο δεν τολμησε να κανει το http://www.onefide.com/2010/09/08/the-karpov-campaign-has-taken-an-ugly-turn-spraggett-on-chess/ απ'οπου πηρε την ιδεα,ειναι το δευτερο καλυτερο ανεκδοτο των ημερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Mετοικος στην Νισυρο9/9/10

    Στο μεταξυ, η ενταση κλιμακωνεται καθημερινα.

    Σε δηλωση του που δημοσιευεται στο http://www.onefide.com/2010/09/06/statement-of-the-fide-president-kirsan-ilyumzhinov/ ο Κιρσαν δεν δισταζει να κατηγορησει τον Κασπαροβ για Εθνικη μειοδοσια γιατι με δηλωσεις του σε ξενα μεσα, επιτιθεται στην χωρα και την πολιτικη ηγεσια της και βλαπτει την δημοσια εικονα της Ρωσιας ενω αποκαλει τον Καρποβ συνενοχο του!

    Σε συνεντευξη του στην http://www.svobodanews.ru/content/article
    /2152268.html πλαθει την εικονα δυο αχαριστων (τοσα χρονια πλουτιζαν με τα χρηματικα επαθλα που πληρωνε ο ιδιος) εγωπαθων μεσηλικων που, οταν ειδαν να τους εγκαταλειπουν οι προβολεις της δημοσιοτητας, βρηκαν στις εκλογες τις FIDE το καινουργιο παιχνιδι που θα τους ξαναφερνε σρο προσκηνιο,αντι να παιρνουν μερος σε σιμουλτανε και να δινουν διαλεξεις σε παιδια του σχολειου με την υποστηριξη της FIDE,ωστε ο Κιρσαν να μπορει να συνεχιζει ανενοχλητος τις δουλειες του.

    Ανταπαντωντας ο Καρποβ σε κειμενο που επιγραφεται "Ο Πατριωτισμος,τελευταιο καταφυγιο" http://echo.msk.ru/blog/karpov_a/709062-echo/ φροντιζει να παρει αποστασεις απο την αντιπολιτευτικες αποψεις του Κασπαροβ που αφορουν την Ρωσικη κυβερνηση,δεν δισταζει ομως να δηλωσει οτι τον θεωρει τοσο πατριωτη οσο και τους πολιτικους του αντιπαλους, και ξεκαθαριζει οτι δεν δεχεται μαθηματα πατριωτισμου απο τον εμπλεκομενο σε σωρεια σκανδαλων Κιρσαν και υπογραμμιζει πως το να αποκαλει καποιος δυο Παγκοσμιους Πρωταθλητες "συνενοχους", του αφαιρει καθε ηθικο δικαιωμα να ηγειται του σκακιστικου κινηματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος9/9/10

    To megalo sou apwthimeno Metoike einai o Makropoulos kai oxi o Iliumtzinov. Kai to 2006 ta idia elpizate alla meinate me th pshfo sto xeri...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. απωθητικός9/9/10

    Apwthimeno o Giwrgos Makropoulos? Poios borese kai ton apwthise ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μετοικος στην Νισυρο10/9/10

    @ Ανωνυμος ψυχαναλυτης που χρησιμοποιει σεξουαλικα υπονοουμενα

    Ας ειχαμε ψηφο και θα βλεπες αν θα μας εμενε στο χερι..

    Περα απο την πλακα,θα ειχε πολυ ενδιαφερον,αν στις εκλογες για τις εθνικες και διεθνεις Ομοσπονδιες ψηφιζαν οντως οι ανθρωποι και οχι σωματεια η αντιπροσωποι που βγαζουν φωτογραφια με το κινητο το ψηφοδελτιο τους για να εχουν την εξωθεν καλη μαρτυρια σε μια διαδικασια που κατ' επιφαση αποκαλειται "δημοκρατικη".

    Κατι τετοιο δεν θα ηταν πολυ δυσκολο στις μερες μας αλλα φυσικα κανενας απο τους νυν η τους επιδοξους ηγετες του αθλητικου κινηματος δεν θα το προτεινει..
    Καλοι ειναι οι βερμπαλισμοι για τις δημοκρατικες διαδικασιες,αλλα μην το παρακανουμε και χασουμε τον ελεγχο της καταστασης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ενώ οι φίλοι του Μακρόπουλου, έχουν προωθημένο μαζί του (ελπίζουν να τους προωθήσει κανένα μισογλειμμένο κοκκαλάκι που περισσεύει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. βαρύγδουπος11/9/10

    Αποχώρηση του Ιλιουμζίνοβ από την προεδρία της Καλμουχίας (προφανώς γιατί δεν έδινε όλη την είσπραξη στον Βλαδίμηρο!), σημαίνει αποχώρηση κι από τη ΦΙΝΤΕ, αν όχι τώρα, στις επόμενες εκλογές.
    Αποχώρηση του Ιλιουμζίνοβ από τη ΦΙΝΤΕ σημαίνει επίσης, αποχώρηση Μακρόπουλου από τη ΦΙΝΤΕ. Αποχώρηση Μακρόπουλου από τη ΦΙΝΤΕ, σημαίνει αποχώρηση Μακρόπουλου κι από την ΕΣΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Moutoussis Kwnstantinos11/9/10

    @ PFREN

    Ta'choune auta oi anthropoi ton proedron Panagiwth,
    einai ta perifhma "tuchera"
    Edo ston proedro ton hpa na skephtheis oti tou kanane thn timh na dosoun to onoma tou se ena
    neo eidos ...leichinas pou anakalupsane to 2007
    (Gia na tone lhxoun .. kalutera)
    Kai molis anakinose to neo ston proedro o
    upeuthunos tou mouseiou votanikis tou panepistimiou tis California
    (kai spesialistas stis leichines),
    o protos apo ti chara tou mallon epathe coleoplaca
    ki etsi to neo eidos onomastike timitika caloplaca obamae.
    (ena louloudaki pou phitrose se vracho sti thalassa einai,
    mi phantasteis tipota spoudaio.. edo stin Ellada ginetai tis trellis apo tetoia-)
    Stin akolouthi dieuthinsi to schetiko arthro me photographia tis epimachis leichinas
    http://www.contra.gr/Basketball/Hellas/A1Basket/Olympiacos/236802.html
    (Grapho apo pc me latinika sto pliktrologio)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος11/9/10

    O PFREN κάτι θα ξέρει από μισογλειμμένα κοκκαλάκια. Όταν δούλευε στην ΕΣΟ, την καλή περίοδο όταν τα λεφτά της ΕΣΟ ήταν παχυλοί μισθοί για την εποχή, δεν είχε πρόβλημα. Μετά θυμήθηκε ότι ο Μακρόπουλος είναι ο "κακός". Αγαπητέ PFREN τότε θα είχε αξία να κατακρίνεις τον Μακρόπουλο, όχι τώρα που δεν είσαι στο payroll. Στο μπλογκ αυτό κυκλοφορούμε και παλιοί που ξέρουμε την ιστορία του καθενός. Ας μη παριστάνουμε λοιπόν τις αθώες περιστερές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ανώΝυΜος11/9/10

    @Moutoussis Kwnstantinos

    σημείωσε αυτό, μην τυχόν ξανα-ξεπέσεις σε λατινικό πληκτρολόγιο...

    http://services.innoetics.com/greeklish/Service.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ Παλιός ανώνυμος:
    Επειδή βλέπω ότι συγχέεις τα μισογλυμμένα κοκκαλάκια με τα παϊδάκια γάλακτος, να σου επισημάνω δύο η τρία πραγματάκια:
    1. Σαν έμμισθος προπονητής της ΕΣΟ, δεν απελάμβανα ποτέ κάτι το "παχουλό". Αν ρωτήσεις στην ΕΣΟ, θα σου πουν ακριβώς πόσα έπαιρνα, και κάτω από ποιες συνθήκες (ανασφάλιστος, χωρίς να κόβω δελτία παροχής υπηρεσιών).
    2. Κάποιοι έμμισθοι υπάλληλοι της ΕΣΟ εκείνη την εποχή (εκτός από τον υποφαινόμενο και οι Γαβριλάκης, Γρίβας) είχαμε ρίξει πολλή δουλειά εκτός ωραρίου,και κατά κανόνα χωρίς πρόσθετη αμοιβή για την σωστή οργάνωση της ακόμη πρωτόγονης μηχανογράφησης της ΕΣΟ.
    3. Παχουλά λεφτά είχα πάρει μόνο από ένα επιδοτούμενο ολιγόωρο σεμινάριο, και δεν έχω κανένα πρόβλημα να το παραδεχθώ. Ωστόσο, ούτε υπάρχει λόγος να απολογούμαι για αυτό, καθότι από το ίδιο επιδοτούμενο πρόγραμμα, κάποιοι άλλοι (ονόματα δε λέω, υπολήψεις δε θίγω) είχαν πάρει αρκετά περισσότερα, χωρίς να κάνουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ- ενώ ο υποφαινόμενος διεκπεραίωσε το αντικείμενο ευθύνης του στο ακέραιο.
    4. Έχω παραιτηθεί από έμμισθος της ΕΣΟ ήδη από το φθινόπωρο του 1993 (περίοδο πολύ παχιών αγελάδων, αν δεν έχεις αντίρρηση) για λόγους που έχουν να κάνουν με αναξιοκρατία και διοικητικές αυθαιρεσίες, και ποσώς με γκαφρά και παχουλές αμοιβές.

    Και, στην τελική, αυτά είναι προπέρσινα ξινά σταφύλια. Δεν είναι αυτό το αντικείμενό μας τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Moutoussis Kwnstantinos11/9/10

    @ MN aosyw (ataktws eirhmenh h stoixeiothesia sto pseudonumo sou, opote mpike me seira Ellhnikoy leksikou)

    min stenaxoriesai filarako, kane douleia sou.
    Ton komvo pou egrapses ton internetiko , ton exo shmeiwmeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πίνακας12/9/10

    Ο Ιλουμτζίνοβ, σύμφωνα με τους ανταγωνιστές του, μαζί με την Καλμουχία χάνει και την υποστήριξη της Ρωσίας στη μάχη των εκλογών της ΦΙΝΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Mετοικος στην Νισυρο12/9/10

    @ Πινακας

    Χμμ,εγω θα ημουν επιφυλακτικος.Διαβασα την ανακοινωση στο http://www.karpov2010.org/2010/09/kirsan-resigns-in-kalmykia-under-pressure/ που λεει οτι διαφοροι αξιωματουχοι του Ρωσικου Υπουργειου Εξωτερικων τηλεφωνουν σε Υπουργεια Αθλητισμου αλλων χωρων,και τους ζητανε να υποστηριξουν τον Καρποβ,αλλα παραμενω σκεπτικιστης. Κατι τετοιο θα ηταν καταφωρη παραβιαση της ανεξαρτησιας του Αθλητικου κινηματος απο τις πολιτικες αρχες ξενου κρατους,και θα εδινε φοβερο πατημα στον Κιρσαν αν μπορουσε να το αποδειξει...
    Ακομη ομως και αν υπαρχει ενα ψηγμα αληθειας στην ειδηση (η οποια μεχρι τωρα δεν εχει επιβεβαιωθει απο ανεξαρτητη πηγη) το μονο που θα αποδεικνυε θα ηταν οτι υπαρχουν περισσοτερα απο ενα κεντρα εξουσιας μεσα στην Ρωσικη κυβερνηση, καθως δεν φαινεται ως τωρα καποια ενδειξη πως Dvorkovic και Ρωσικη Ομοσπονδια εχουν αλλαξει την σταση τους..

    Στο site του Καρποβ γραφτηκε και οτι αν εκλεγει θα καταργησει καθε εισφορα των Εθνικων Ομοσπονδιων προς την FIDE μεσα στην πρωτη θητεια του..
    http://www.karpov2010.org/2010/09/karpov-i-will-eliminate-all-federation-fees-to-fide/

    Αυτο ειναι αντιστοιχο του να δηλωνει υποψηφιος αρχηγος κρατους πως θα καταργησει καθε ατομικη φορολογια, και οπως και να το κανουμε δεν ακουγεται και τοσο πιστευτο..Αλλο να δηλωσεις πως θα το προσπαθησεις (αν πετυχει το business plan του δεν θα τις χρειαζεται, αλλα θα πετυχει;) και αλλο να εκφραζεις βεβαιοτητα..

    O Spraggett,αστειευομενος, αναφερει πως ο Κιρσαν στην προσπαθεια του να υποσχεθει τα αναλογα, δηλωσε πως θα καταγησει την βαρυτητα χαρι στις υψηλες γνωριμιες του..

    http://kevinspraggett.blogspot.com/2010_09_01
    _archive.html#7306775010064316859

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. βαρύγδουπος13/9/10

    Τά 'φαγε τα ψωμιά του ο Ιλιουμτζίνοβ. Ο Πούτιν τον καρατόμησε. Φέρτε τον επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Mετοικος στην Νισυρο13/9/10

    To http://www.chessintranslation.com/2010/09/kirsan-released-into-space/

    εκανε μια επιλογη με τα αρθρα που καταγραφουν το πως υποδεχθηκε ο Ρωσικος τυπος την ειδηση οτι ο Κιρσαν δεν θα ειναι πια Προεδρος στην Καλμουχια. Απο αυτα προκυπτουν ενδιαφερουσες αλλα και χιουμοριστικες λεπτομερειες της Πολιτειας του.Επικεντωνω στις δευτερες:

    Οταν η ποδοσφαιρικη ομαδα της Καλμουχιας "Oυραλαν" υποβιβαστηκε στην δευτερη κατηγορια,το 2001, ο Κιρσαν,πριν αρχισει η νεα χρονια, μαζεψε παικτες και προπονητη και τους ειπε:"Παιδια αναλαμβανω Προεδρος της ομαδας προσωπικα.Αν δεν τα καταφερουμε ν' ανεβουμε κατηγορια, θα παραιτηθω απο Προεδρος της FIDE, θα το εκλαμβανα σαν ολοκληρωτικη αποτυχια.Θα σας δωσω οσα χρηματα θελετε. Αλλα θελω απο σας να αναλαβετε ενα προσωπικο ρισκο σαν ανταλλαγμα για τα λεφτα που θα σας δωσω"

    Ολοι εσπευσαν να υποσχεθουν οτι θα δωσουν τον καλυτερο τους εαυτο,οτι θα προσπαθησουν σκληρα.

    "Οχι" ειπε ο Κιρσαν "δεν παει ετσι, αν δεν τα καταφερουμε θα χασω την θεση μου, ολη η ζωη μου θα καταστραφει.Θα πρεπει και σεις να πληρωσετε καποιο τιμημα".
    Και βγαζει και μοιραζει στον καθενα απο μια σφαιρα ενω τους βαζει να του υποσχεθουν πως αν η ομαδα δεν ανεβει θα πανε στην στεπα και θ' αυτοκτονησουν χωρις να καηγορησουν κανενα!
    Ως γνωστο η ομαδα ανεβηκε..

    ... Ο Κιρσαν μετα απο τοσα χρονια δεν μπορει να καταλαβει ακομα γιατι οι επαγγελματιες σκακιστες θεωρουν τους εαυτους τους ιδιοφυιες και εξω απο τα 64 τετραγωνα.Η δικη του φιλοσοφια ειναι: Ο καθενας στον τομεα του.
    "Τους λεω εγω τι κινησεις να παιξουν;' αναρωτιεται "Γιατι ανακατευονται στο πως διοικω την FIDE;" αναρωτιεται ολος απορια..

    Κι ενα Καλμουχιανο ανεκδοτο μ' ενα γερο κι ενα χρυσοψαρο:
    Ο γερος πιανει το χρυσοψαρο.Εκεινο ρωτα ολο αγωνια:"Τι θελεις για να μ'αφησεις.Θελεις μια ολοκαινουργια Mερσεντες;" "οχι",απαντα ο γερος.
    "Θελεις μια πενταοροφη βιλα,με πισινα και μια ομορφη γυναικα;" Συνεχιζει να ειναι ακαταδεκτος ο γερος. "θελεις ενα ρετιρε στο Παρισι,μια Rols-Royce και την Claudia Schiffer; Σιωπη,ο γερος.

    "Ε,τι θελεις τελος παντων;" ρωτα το εκνευρισμενο πια χρυσοψαρο.
    "Θελω να με κανεις συμμαθητη του Κιρσαν" απαντα ο γερος.

    Punch line: Ολοι οι συμμαθητες του Κιρσαν εχουν θεσεις εξουσιας στην Καλμουχια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Mετοικος στην Νισυρο13/9/10

    Eνα εξαιρετικο αρθρο στο http://streathambrixtonchess.blogspot.com/2010
    /09/hand-in-glove.html
    που μας υπενθυμιζει οσα εχουμε την ταση να ξεχναμε, και αφορα τις επερχομενες εκλογες στην FIDE.
    To αρθρο αναδημοσιευουν σημερα τα http://www.chessvibes.com/reports/not-everyone-likes-the-two-ks/#more-29646

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Mετοικος στην Νισυρο14/9/10

    Και ο Κιρσαν διεσχισε τον Ρουβικωνα,συμφωνα με τα δικα του λογια.
    Το εκανε βεβαια προς την αντιθετη κατευθυνση απ' αυτη που πηρε ο Καισαρας,μια και ο τελευταιος περασε τον ποταμο στην πορεια του προς την εξουσια,αλλα τετοιες λεπτομερειες θα κοιταμε τωρα..

    Σε ξεκαρδιστικο αρθρο στην http://echo.msk.ru/blog/ilymzhinov/710213-echo/ αναμεσα σ' αλλα δηλωνει οτι δεν ειναι πολιτικος,αλλα διαχειριστης κρισεων, λεει πως εφυγε ενα βαρος απο πανω του τωρα που δεν θα εχει την ευθυνη της Καλμουχιας,και οτι εχει εγκαταστησει ενα συστημα διακυβερνησης στην δημοκρατια του,που δουλευει πολυ καλα,και ολοι οι αξιωματουχοι θα συνεχισουν το εργο του "με κλειστα ματια" και η αναπτυξη θα συνεχιστει.

    Λεει ακομη πως δεν τον εδιωξε κανεις,μια και δεν ειναι ανθρωπος που υποκυπτει σε πιεσεις,και εξηγει πως, σαν Βουδιστης, σκεφτεται με διαχρονικο τροπο και οχι βραχυπροθεσμα,μια και τιποτα δεν μενει το ιδιο μεσα στο περασμα του χρονου. (εκτος ισως απο τον ιδιο στην προεδρια της FIDE).

    Λεει πως τωρα θα εχει χρονο για τα επειγοντα προβληματα (ωχ!),πως στους στοχους του ειναι να δραστηριοποιησει και τα 170 μελη της FIDE, να ασχοληθει με τους προπονητες και την εκπαιδευση των διαιτητων,αλλα και με την προωθηση του προγραμματος "Σκακι στα σχολεια".

    Αφου υποσχεθηκε να βοηθησει τοσο τον Ρωσο Πατριαρχη να τελειωσει τον ναο του Αγιου Παντελεημονα που ξεκινησε πριν δυο χρονια, οσο και τον Δαλαϊ Λαμα να επισκεφτει επι τελους την Ελιστα,κατεληξε πως λυπαται πολυ για τον Καρποβ,που με τις πραξεις του καταστρεφει την καλη φημη που απεκτησε σαν σκακιστης, αλλα αυτος στην μεγαθυμια του θα τον συγχωρεσει και θα τον βοηθησει για αλλη μια φορα, μολις καταλαγιασει ο κουρνιαχτος των εκλογων!
    Πραγματικος Βουδιστης.

    http://echo.msk.ru/blog/ilymzhinov/710213-echo/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Στον Αντίποδα14/9/10

    Από την άλλη παρακολουθήστε το gala , που στήθηκε στην Αγγλία: http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=6671 με πάνω από 100 εκατομμυριούχους και δισεκατομμυριούχους το 90% αυτών έχοντας πλουτίσει από τους πολέμους της Βρετανίας και άλλα...πάνω στο αίμα κόσμου και κοσμάκη...για να στηριχθεί η καμπάνια του Κάρποβ.
    Από την Σκύλα στην Χάρυβδη λοιπόν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ντανταϊστής14/9/10

    Καλύτερα ένας αγαθός όπως ο Αμίν Νταντά να είναι αρχηγός και όχι οι πλούσιοι του Κασπα΄ροβ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Mετοικος στην Νισυρο14/9/10

    Οσο νταντανταϊστης και να εισαι δυσκολα θ' αποκαλουσες τον Idi Amin Dada αγαθο (οποια σημασια της λεξης κι αν εχεις στο μυαλο σου), νομιζω οτι κι ο ιδιος ο Κιρσαν θ' απεφευγε τον παραλληλισμο..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Idi_Amin

    Ενδιαφερον το διλημμα που θετει ο φιλος απο τους αντιποδες (Σκυλλα η Χαρυβδη), και ηδη εχει αρχισει ν' αναπτυσσεται μια συζητηση πανω σ' αυτο.
    Προσωπικα αν ειχα δικαιωμα ψηφου στις εκλογες της FIDE (σαν ατομο, και οχι σαν εκπροσωπος καποιου συνολου) μαλλον δεν θα ψηφιζα κανενα απο τους δυο,αλλα δεν κρυβω πως θα χαρω αν χασει ο Κιρσαν, μια και δεν πιστευω οτι μπορει να αλλαξει κατι,προς το καλυτερο, κατω απο την δικη του διοικηση. Αν και ο Ανατολι εχει βεβαρημενο παρελθον, και μοιαζει να ενδιαφερεται κυριως για την σκακιστικη ελιτ, ενω και η ιδεα που εχει για την εμπορευματοποιηση του παιχνιδιου προσωπικα δεν μου ταιριαζει, δεν αποκλειω καθολου να καταφερει να φερει καποια χρηματα στην FIDE, και απο την αλλη αναγκαστικα,απο το ειδος της εκστρατειας που εχει κανει, θα ειναι πιο ανοιχτος στον διαλογο με τους Δυτικους(παραγοντες,δημοσιογραφους,σκακιστες) απο την σημερινη διοικηση. Στο κατω-κατω εχει και μια υστεροφημια να υπερασπιστει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Mετοικος στην Νισυρο16/9/10

    Πριν ενα μηνα περιπου σε επσκεψη του σε Παλαιστινη και Ισραηλ ο Κιρσαν προτεινε να διοργανωθει ενα ματς 1000 σκακιερων αναμεσα σε παιδια απο τους δυο λαους σαν συμβολο επιλυσης των αντιθεσεων αναμεσα τους.
    Το ματς θα ειχε τον τιτλο "Σπορ χωρις συνορα,σκακι χωρις τειχη" και ο Αμπας αποδεχτηκε την προταση και προτεινε μαλιστα να διεξαχθει στο τειχος που κατασκευαζουν οι Ισραηλινοι για να δυσκολεψουν τις μετακινησεις των Παλαιστινιων!

    http://www.fide.com/component/content/article
    /1-fide-news/4705-fide-presidents-visits-to-palestine-and-israel.html

    Σημερα,σε μια ακομα πιο θεαματικη κινηση, το http://sport.rian.ru/sport/20100916/276263785.html ανεφερε πως ο Κιρσαν αποκαλυψε οτι η FIDE κατεθεσε επισημη προσφορα στους ιδιοκτητες του οικοπεδου οπου ηταν κτισμενοι οι διδυμοι Πυργοι στο Μανχατταν της Νεας Υορκης,με σκοπο να κτισει εκει ενα Παγκοσμιο Σκακιστικο Κεντρο και την Διεθνη ακαδημια σκακιου.Το υψος της προσφορας; 10 εκ. δολλαρια!

    Ποιος ειπε οτι τα οικονομικα της FIDE δεν πανε καλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Mετοικος στην Νισυρο17/9/10

    Συμφωνα με την http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=6678 το οικοπεδο που ενδιαφερεται ν' αγορασει ο Κιρσαν, ειναι πολυ κοντα στο σημειο οπου υψωνονταν οι Διδυμοι Πυργοι, και ειναι αυτο ακριβως που προκαλεσε την αναταραχη στις ΗΠΑ, καθως εκει σχεδιαζεται να κατασκευαστει Ισλαμικο κεντρο και τζαμι.
    Το ερωτημα βεβαια παραμενει με τι χρηματα θα προχωρησει η FIDE στην αγορα του αν η προταση γινει δεκτη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Mετοικος στην Νισυρο18/9/10

    Το αθλητικο δικαστηριο της Λωζαννης αποφασισε να προχωρησει στην εξεταση του αιτηματος της παραταξης Καρποβ και απερριψε την προταση της πλευρας του Ιλιουμτζινοβ για αναβολη.
    Η αποφαση αναμενεται να βγει στην αρχη της αλλης εβδομαδας.

    http://www.kommersant.ru/doc-y.aspx?DocsID=1505377

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μετοικος στην Νισυρο21/9/10

    Τελικα η αλλαγη στην Καλμουχια αποδειχτηκε ανασχηματισμος..

    Οπως περιχαρες εσπευσε ν' ανακοινωσει το επισημο site της FIDE, που, ολως περιεργως, κρατα χαμηλους τονους στα σημαντικα νεα, ο Medvedev προτεινε για διαδοχο του Κιρσαν τον Αl. Orlov, αναπληρωτη πρωθυπουργο της Καλμουχιας , και αμεσα εμπλεκομενο στις σημαντικες σκακιστικες διοργανωσεις που διοργανωσε ο Κιρσαν. Ειναι μαλιστα και υπευθυνος του προγραμματος "Σκακι στα σχολεια" της χωρας.

    Ουδεμια ανησυχια δικαιολογειται, και καμμια αλλαγη δεν διαφαινεται στον οριζοντα..

    http://www.fide.com/component/content/article/
    1-fide-news/4787-the-president-of-the-russian-federation-proposed-alexey-orlov-to-the-position-of-the-head-of-the-republic-of-kalmykia.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Καλό παλικάρι ήταν ο Ίντι Αμίν Νταντά. Και οικολόγος.
    Τους αντιπάλους του που εξολόθρευε, δεν τους φύτευε, επιβαρύνοντας το περιβάλλον, αλλά τους έτρωγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/9/10

    Tzamba kai ta panygiria tou Karpov kai twn opadwn tou... Pali...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Μέτοικος στη Βαβυλώνα21/9/10

    Έμπειροι σχολιαστές προβλέπουν ότι όπως θα γίνει πρωθυπουργός της Καλμουχίας ο αναπληρωτής πρωθυπουργός, το ίδιο θα συμβεί με τη ΦΙΝΤΕ και θα γίνει πρόεδρος της διεθνούς αυτής αθλητικής Ομοσπονδίας ο αναπληρωτής πρόεδρός της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Μέτοικος στην ουγκάντα22/9/10

    Άντε να αναλάβει επιτέλους ο αντιπρόεδρος (ENAΣ είναι Ο αντιπρόεδρος!)για να εξυγιανθεί η FIDE…..και να φουσκώσουν τα βασανισμένα, πλην υπερήφανα, στήθη των απανταχού ελλήνων από ρίγη εθνικής υπερηφάνειας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μετοικος στην Νισυρο23/9/10

    Μολις το ακουσα στο "Κοκκινο", το βρηκα, και το παραθετω:

    " Χωρίς λόγια
    Γιώργος Βέλτσος | Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010
    Δυο λόγια μόνο για την άνευ προηγουμένου δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης: «Ολοι μαζί τα φάγαμε», δυο λόγια κατευθείαν από το πρόσφατο στα ελληνικά βιβλίο του Μισέλ Φουκώ «Οι μη-κανονικοί» (εκδόσεις Εστία): «Η πολιτική εξουσία, σε κάποιες τουλάχιστον κοινωνίες και σε κάθε περίπτωση στη δική μας, μπορεί να δώσει στον εαυτό της- και έδωσε πράγματι τη δυνατότητα να μεταδίδει τις συνέπειές της σε μια γωνιά η οποία απαξιώνεται εμφανώς, ρητά και εκουσίως ως γελοία. (...) Το γκροτέσκο κάποιου σαν τον Μουσολίνι ήταν τέλεια εγγεγραμμένο στη μηχανική της εξουσίας. Η εξουσία έδινε για τον εαυτό της την εικόνα ότι πήγαζε από κάποιον που ήταν μεταμφιεσμένος θεατρικά, από κάποιον σκιαγραφημένο σαν κλόουν, σαν παλιάτσο».

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=46&ct=6&artId=316865&dt=23/09/2010

    Ο Βελτσος το ειπε για την, περιφημη πια, δηλωση του Παγκαλου,
    αλλα μπορω να σκεφτω μια ακομα πιο ταιριαστη εφαρμογη της στον σκακιστικο κοσμο.

    @ Γατος: Σολαρει η Ευγενια σημερα, μου εφτιαξε την διαθεση.Ειδικα η απαντηση της στο μηνυμα ακροατη που ρωτουσε τον συμπαρουσιαση της: "Πως την ανεχεσαι,αυτην;" ηταν ξεκαρδιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. @Μέτοικος: Εξακολουθώ να μην την μπορώ καθόλου την Ευγενία και να αλλάζω σταθμό 11 με 12. Αν κάποια φορά ξεχάσω τη βελόνα και την ακούσω από σπόντα, μου δημιουργείται αυτόματα ένας απίστευτος εκνευρισμός! Ο συμπαρουσιαστής της σίγουρα διαθέτει ιώβεια υπομονή. Αλλά αρέσει στον Ελισσαίο!
    Τι είπε σαν απάντηση στο μήνυμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Mετοικος στην Νισυρο23/9/10

    Εγω παλι νομιζω οτι και οι δυο ειρωνευονται λιγο-πολυ τους συγκεκριμενους ρολους που εχουν αναλαβει να παιζουν στην εκπομπη,ρολους που δεν απεχουν πολυ απο τους πραγματικους χαρακτηρες τους.

    Το "Κοκκινο" εχει link με ηχογραφημενες τις παλιες εκπομπες,θα βρω την σημερινη και θα σου την στειλω,θα δυσκολευομουν να περιγραψω τα οσα ειπωθηκαν απο μνημης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. O "Στο Κόκκινο" έχει γίνει μπάχαλο από τότε που ανέλαβε διευθυντής ο Ανανδρανιστάκης. Φτηνή δημοσιογραφία, απλήρωτοι υπάλληλοι, και εσχάτως κόπηκε και το streaming, για εμάς τους επαρχιώτες που δεν μπορούμε να τον ακούσουμε αλλοιώς. Μόνο ανοίγοντας web browser με flashplayer...
    Άσε που εσχάτως το site του μία δουλεύει, δύο είναι πεσμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Συμφωνώ πως το δημοσιογραφικό κομμάτι έχει τελευταία υποβιβαστεί, αν και σε σχέση με τους άλλους σταθμούς, τουλάχιστον μπορείς να ακούσεις μια διαφορετική χροιά στην πληροφόρηση. Μόνο και μόνο το πως παρουσίασαν τα άλλα μέσα το μεταναστευτικό στον Άγιο Παντελεήμονα (κατοικώ στην περιοχή) αρκεί για να πάρει κανείς μια ιδέα.
    Μετά τις 3 το μεσημέρι, οι μουσικοί παραγωγοί είναι πολύ καλοί όμως (μόνο ο Μηλάτος να μιλούσε λιγότερο πάνω στα τραγούδια!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ελισσαίος23/9/10

    Συμφωνώ με τον Μέτοικο ότι παίζουν ρόλους η Λουπάκη με τον Λουκά. Ακόμη και να μην έχει προσχεδιαστεί, το παρατηρείς ότι συμβαίνει σιγά-σιγά σε όλα τα ραδιοφωνικά δίδυμα. Άλλωστε απ' όσο ξέρω, από κάποιον δημοσιoγράφο του σταθμού (δημοσιογραφικές πηγές που λέμε), τον αγαπάει και τον προσέχει. Τον πρώτο καιρό, έτρεφα και γω ανάμεικτα συναισθήματα για την εκπομπή αυτή. Κάποιες φορές άλλαζα σταθμό. Τώρα έχω συνηθίσει κάποιες ειρωνείες ή απολυτότητες που εκφράζει και αποδέχομαι ότι στο σύνολο, κάνει μια πολύ καλή εκπομπή. Επιλέγει πολύ καλές μουσικές, κάνει αφιερώματα πολύ προσεγμένα, όπως ένα πρόσφατο για τον Λόρκα, έχει ενδιαφέροντες συνεντευξιαζόμενους και εν γένει η πολιτική της ανάλυση δεν είναι επιπόλαιη. Οι ενστάσεις μου έχουν να κάνουν με το ύφος της κάποιες φορές. Από τους δημοσιογράφους του σταθμού πάντως, είναι μεγάλη η απουσία του Διονέλλη. Όμως και πάλι τα μαγκαζίνο του σταθμού, που ακούω το πρωί μέχρι τις 9, όσο και το 2 με 3 το μεσημέρι έχουν ενημέρωση για θέματα που δύσκολα βρίσκεις στα περισσότερα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Mετοικος στην Νισυρο24/9/10

    Συμβιβαστικη λυση φαινεται να δινεται στην μηνυση που υπεβαλε ο Κιρσαν εναντιον του Καρποβ για δυσφημιση.

    Συμφωνα με το http://www.sovsport.ru/news/text-item/409702 χθες ο Κιρσαν διαβασε επιστολη του Καρποβ,ο οποιος απλα δηλωσε οτι δεν ειπε ποτε κατι που θα εβλαπτε την τιμη του Κιρσαν (δεν βρηκα το κειμενο της δηλωσης αλλα αν το αρθρο ειναι ακριβες,ο Ανατολι δεν ανακαλεσε κατι απ'αυτα που ειπε), και ανακοινωσε πως θα αποσυρει την μηνυση.

    Ο αρχισυντακτης του "64" Mark Hlukhouski πιστευει πως αυτη την φορα το εκλογικο αποτελεσμα θα ειναι οριακο,και εξηγει πως η δυναμη του Ιλιουμτζινοβ εγκειται στην υποστηριξη αντιπροσωπων απο κρατη που δεν εχουν μεγαλη σχεση με το σκακι, καθως μεγαλο μερος των επαγγελματιων υποστηριζει τον Καρποβ.

    http://er.ru/about/text.shtml?15/7479

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος24/9/10

    Ύψιστος γίγαντας ηθικής. Σε λίγο θα γελάνε και οι πέτρες με τον Ανατόλυ (sic).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κυρσκάκ25/9/10

    Το σκάκι μας ήλθε από άλλο πλανήτη.

    http://www.independent.co.uk/news/people/profiles/kirsan-ilyumzhinov-chess-came-to-earth-from-outer-space-2085838.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.