Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2008

Το ψηφοδέλτιο Σ.Σ. & ΝΣΠ & ΑΚΣΣ

Σήμερα, Τρίτη 2/12/2008, εγκρίθηκε από το ΔΣ της ΕΣΟ το ψηφοδέλτιο με το οποίο θα διεκδικήσει την ψήφο των σωματείων η σημερινή πλειοψηφία της διοίκησης της ΕΣΟ (ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΝΕΑ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ):

Τακτικά μέλη: 01. Μακρόπουλος Γεώργιος, 02. Κουβάτσος Δρακούλης - Αθανάσιος, 03. Θεοδωρίδης Βασίλειος, 04. Νικολόπουλος Παναγιώτης, 05. Μιχαηλίδης Γεώργιος, 06. Βιδάλης Ευάγγελος, 07. Αλεξίου Κωνσταντίνος, 08. Πιλάλης Χρήστος, 09. Σκυριανόγλου Δημήτριος, 10. Μίχος Θωμάς, 11. Καλοσκάμπης Μιχάλης, 12. Μαρής Ιωάννης, 13. Ανδρώνης Βασίλειος, 14. Σκλαβούνος Γ. Παναγιώτης, 15. Ευσταθόπουλος Ευστάθιος, 16. Δρεπανιώτης Παναγιώτης, 17. Γαλάνης Ιωάννης, 18. Κουτρούκης Κωνσταντίνος, 19. Μπούνιας Κωνσταντίνος, 20. Παπανδρέου Νικόλαος, 21. Πολυβίου Ανδρέας.
Αναπληρωματικά μέλη: 01. Αθανασακόπουλος Δημήτριος, 02. Μαυρομιχάλης Περικλής, 03. Τσουνής Γεώργιος, 04. Σαχπατζίδης Αχιλλέας, 05. Πρεβενιός Μιχαήλ, 06. Παπαδόπουλος Χρήστος, 07. Χατόγλου Νικόλαος .

***Διαβάστε ακόμη:
Οι θέσεις της Νέας Σκακιστικής Κίνησης (ΝΣΚ) για τις εκλογές της ΕΣΟ:
http://skakistiko.blogspot.com/2008/11/blog-post_10.html
Οι θέσεις της Νέας Σκακιστικής Πρωτοβουλίας (ΝΣΠ) για τις εκλογές της ΕΣΟ:
http://skakistiko.blogspot.com/2008/11/blog-post_5487.html
Οι θέσεις της Ανεξάρτητης Σκακιστικής Προοπτικής (ΑΣΠ) για τις εκλογές της ΕΣΟ:
http://skakistiko.blogspot.com/2008/12/blog-post.html

33 σχόλια:

  1. Συζήτηση για τις εκλογές της ΕΣΟ στο Sentra 103,3

    Η 15η σκακιστική εκπομπή “Αναζητήσεις σε άσπρα – μαύρα” βγαίνει στον αέρα το Σάββατο 6/12 από τις 10 μέχρι τις 11 π.μ. Η εκπομπή γίνεται από τον αθλητικό ραδιοφωνικό σταθμό Sentra FM 103,3 κάθε Σάββατο και μεταδίδεται και μέσω του διαδικτύου (www.sentrafm.gr).
    Στην εκπομπή του Σαββάτου 6/12 ο παραγωγός της εκπομπής Χρήστος Πιλάλης θα φιλοξενήσει το Γιώργο Μακρόπουλο, Πρόεδρο της Ελληνικής Σκακιστικής Ομοσπονδίας και επικεφαλής του ψηφοδελτίου ΄΄ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ – ΝΕΑ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ΄΄, το Χρήστο Γκορίτσα, Γενικό Γραμματέα της Ένωσης Σκακιστικών Σωματείων Ν. Αττικής και επικεφαλής του ψηφοδελτίου ΄΄Ανεξάρτητη Σκακιστική Προοπτική΄΄ και ένα εκπρόσωπο του ψηφοδελτίου ΄΄ Νέα Σκακιστική Κίνηση΄΄. Και οι τρεις καλεσμένοι είναι υποψήφιοι για τη νέα διοίκηση της ΕΣΟ στις εκλογές της Κυριακής 7/12 και θα συζητήσουν για τα προβλήματα και τις προοπτικές του ελληνικού σκακιού. Η εκπομπή είναι ανοιχτή σε παρεμβάσεις των ακροατών. Το email της εκπομπής είναι: sentra.skaki@gmail.com και το τηλεφωνικό κέντρο 210-6076000.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/12/08

    Στα πλαίσια της αντικειμενικής ενημέρωσης, μήπως θα ήταν σκόπιμο να αναφερθεί ότι ο παραγωγός της εκπομπής είναι ταυτόχρονα και υποψήφιος στις εκλογές; Επίσης ότι είναι μέλος της σημερινής διοίκησης;

    Φρονώ ότι στα πλαίσια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας θα πρέπει να γίνει αντίστοιχη ανακοίνωση (τουλάχιστον) στην έναρξη της εκπομπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από το Γιώργο Μακρόπουλο, πρόεδρο της ΕΣΟ, λάβαμε το παρακάτω κείμενο, ανασκόπηση της δράσης της ΕΣΟ 2004-2008
    http://chessblogger.googlepages.com/anaskopisi0408.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος3/12/08

    Δεν μπορώ να κατανοήσω τις περιπτώσεις κάποιων ανιδεων απο το άθλημα που λεγεται σκακι, οι οποιοι με την ιδιοτητα του μπαμπα, ή του διαιτητή της κακιάς ώρας, θέλουν να εκλεγούν στο διοικητικό μηχανισμό λήψης αποφάσεων ώστε να αυτοχαρακτηρίζονται στην συνέχεια "παράγοντες". Τόσο πολύ στερέψαμε από όσους παίζουν σκακι και ζητάμε να ορίσουν την τύχη του αθλήματος κάποιοι "περιέργοι"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος4/12/08

    Ομως δεν πρέπει να ισοπεδώνουμε τα πάντα. Υπάρχουν και γονείς που έχουν προσφέρει πάρα πολλά στα σωματεία τους και σίγουρα πολύ περισσότερα στο σκάκι από άλλους παράγοντες που ασχολούνται χρόνια με τα κοινά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι ο Λυβέρης ο Αγγελάκης που αποτελεί έναν από τους στυλοβάτες της διοίκησης της ΕΣΣΝΑ και ο Χρήστος ο Στούμπος και αυτός πρώην σύμβουλος στην ΕΣΣΝΑ. Επίσης σοβαρό έργο έχουν επιτελέσει οι Λιάσκος και Λίτσας στην Ελευσίνα, Κούρκουλος στην Καλλιθέα,Σιδηρόπουλος στον Πειραϊκό, Παπαδημητρίου στο Ηράκλειο και πολλοί άλλοι που είναι δύσκολο να απαριθμήσω. Επίσης και στο Σ.Ο. Αιγάλεω έχουμε σημαντική βοήθεια από τους γονείς.
    Οπότε θα πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να συμμετέχουν στα κοινά συμβουλεύοντάς τους και όχι να τους αποπαίρνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/12/08

    Το κείμενο ανασκόπηση 2004 2008 που δημοσιεύει - παραπάνω - ο blogger, μόνο ως ευφυολόγημα μπορεί να προσεγγιστεί από λογικούς ανθρώπους.

    Λυπάμαι Πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος4/12/08

    οι συγκεκριμένοι γονεις οι οποίοι έχουν τόσα χρόνια ενασχόλησης καλά κάνουν και μακάρι να ήταν περισσότεροι.
    Αυτό όμως είναι άλλο από το να έρχονται ξαφνικά γονείς που έχουν επαφή με το σκάκι, ως θεατές 1-2 χρόνια, ομοίως και κάτι διαιτητές της κακιάς ώρας, και να θέλουν να αναλάβουν θέση στο δ.σ της ομοσπονδίας, πρόεδροι της ένωσης τους, επικεφαλέις διοργανώσεων κλπ....
    μάλλον αριβιστα μου θυμίζει η συγκεκριμένη συμπριφορά παρά ενδιαφερόμενο για το σκάκι...
    Τα κίνητρα τους βεβαίως ποικίλουν...ανάλογα με το επάγγελμα το καθενός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/12/08

    Συμφωνώ μαζί σας ότι δυστυχώς υπάρχουν και τέτοια παραδείγματα. Απλά με το προηγούμενο σχόλιό μου ήθελα να τονίσω ότι μέσα από τους γονείς έχουν βγεί αξιόλογοι παράγοντες του ελληνικού σκακιού, οι οποίοι μάχονται για την επιβίωση της βάσης της σκακιστικής πυραμίδας, δηλαδή του σωματείου. Επιπρόσθετα, υπάρχουν και πολλοί αφανείς εργάτες που ασχολούνται από τις μετακινήσεις των ομάδων μέχρι και την καθαριότητα των εντευκτηρίων των συλλόγων ή ακόμη και για το στήσιμο πολυπληθών διοργανώσεων όπως τα Νεανικά ή τα Σχολικά Αττικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος5/12/08

    "Από το Γιώργο Μακρόπουλο, πρόεδρο της ΕΣΟ, λάβαμε το παρακάτω κείμενο, ανασκόπηση της δράσης της ΕΣΟ 2004-2008
    http://chessblogger.googlepages.com/anaskopisi0408.pdf"

    Ένα κείμενο που ουσιαστικά για όσους γνωρίζουν δεν λέει απολύτως ΤΙΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος5/12/08

    Ας μου επιτραπεί να διαφωνήσω. Λέει πάρα πολλά και σημαντικά. Είναι πρακτικά αδύνατο να σχολιάσω εδώ το σύνολο του κειμένου, αλλά θα επιλέξω ένα χαρακτηριστικό εδάφιο:

    "19. Εμπεδώθηκε η αξιοκρατία στις επιλογές των Εθνικών Ομάδων, των εκπροσώπων μας σε παγκόσμια και νεανικά πρωταθλήματα και άλλους διεθνείς αγώνες. Οι εισηγήσεις των ομοσπονδιακών προπονητών είναι τεκμηριωμένες και εν γένει γίνονται δεκτές χωρίς παρεμβάσεις από τα μέλη του Δ.Σ."

    Αυτή η παράγραφος παραδέχεται ξεκάθαρα ότι σε παρελθόντα χρόνο, από άλλες διοικήσεις (πότε και με ποια σύνθεση άραγε), οι εισηγήσεις των ομοσπονδιακών προπονητών δεν ήταν τεκμηριωμένες και εν γένει δέχονταν παρεμβάσεις από τα μέλη του Δ.Σ.! Παρακάμπτει επίσης τον πρόσφατο αποκλεισμό του περσινού πρωταθλητή Ελλάδος από την Εθνική Ομάδα, αποκλεισμό που θέτει το εύλογο ερώτημα: πόσα παραπάνω από το να κερδίσει άνετα το πρωτάθλημα Ελλάδος και όλους ανεξαιρέτως τους γκρανμέτρ που συμμετέχουν σε αυτό πρέπει να κάνει ένας 20άχρονος για να συμπεριληφθεί στην Εθνική Ομάδα;

    Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η συγκεκριμενη ανασκόπηση της δράσης της ΕΣΟ υπογράφεται μόνο από τον Πρόεδρο της ΕΣΟ και δημοσιεύεται στην ιστοσείδα της ΕΣΟ λίγες μέρες πριν από τις εκλογές. Δεν αποτελεί επίσημο απολογισμό του ΔΣ, ούτε συζητήθηκε ή κατατέθηκε στο ΔΣ, ενώ φυσικά η ιστοσελίδα της ΕΣΟ αποτελεί χώρο επίσημων ανακοινώσεων της ΕΣΟ και όχι χώρο κατάθεσης προσωπικών απόψεων και απολογισμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος5/12/08

    Μια από τα ίδια,η διοίκηση Μακρόπουλου...
    Αλλάκαι η ΝΣΚ έχει πολύ αδύνατο ψηφοδέλτιο και δεν μπορεί να πείσει.
    Σκακιστές και παράγοντες πρέπει να στηρίξουμε το καινούργιο ψηφοδέλτιο,της ΑΣΠ, που έχει στις τάξεις του άφθαρτους ανθρώπους, ιδεολόγους του σκακιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος5/12/08

    Πολύ εύστοχος ο σαρκασμός του "ναι μεν, αλλά". Χαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος5/12/08

    Ένας σερβοαλβανικός αέρας πνέει στην Ένωση χχχχχχ( να το βρείτε εσείς σε ποιά ένωση! ), τέτοια εντύπωση έχω.
    Ούτε μισή ψήφο δεν θα έπαιρνε από μένα πάντως!

    Η άλωση ποδοσφαίρου, και όχι μόνο, από τους γείτονες αυτούς, δεν χρειάζεται να επεκταθεί και στο σκάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος5/12/08

    Σε χθεσινή παρέμβασή μου προσπάθησα να αναδείξω την ανάγκη ο αθλητισμός να είναι ανοικτός σε όλους χωρίς οικονομικούς ή άλλους περιορισμούς. Με την σημερινή παρέμβαση θα δείξω τον τρόπο που διαχειρίστηκε η διοίκηση της ΕΣΟ το υπαρκτό πρόβλημα της μείωσης της επιχορήγησης από την ΓΓΑ για να προωθήσει αλλαγές στο σύστημα αγώνων της Α' Εθνικής. Αντιγράφω το ιστορικό από τις αναρτημένες αποφάσεις του ΔΣ στη σελίδα της ΕΣΟ:

    17.03.2007
    7. Αποφασίστηκε το ΔΣ να εξακολουθήσει να εμμένει σε συνάντηση με τον Υφυπουργό Αθλητισμού για το θέμα της επιχορήγησης που συνδέεται με τη διοργάνωση των Διασυλλογικών Πρωταθλημάτων, Κυπέλλου κλπ. του 2007. Με βάση τα παραπάνω αποφασίστηκε να δοθεί παράταση στην προθεσμία για δήλωση συμμετοχής των ομάδων στην Α΄ Εθνική μέχρι και τη Δευτέρα 30.04.2007, ενώ οριστική απόφαση για τη διεξαγωγή του Πρωταθλήματος θα ληφθεί στη συνεδρίαση του Απριλίου.
    17.04.2007
    5. Για το Διασυλλογικό Πρωτάθλημα Α΄ Εθνικής που η διεξαγωγή του συνδέεται άμεσα με το ύψος της επιχορήγησης της Ομοσπονδίας για το 2007, το ΔΣ αποφάσισε την αναστολή του όπως και κάθε άλλη πανελλήνια διασυλλογική διοργάνωση έως ότου εξευρεθεί λύση στο οικονομικό πρόβλημα. Για το θέμα αυτό καθώς και για τις περαιτέρω ενέργειες που αποφάσισε το ΔΣ να γίνουν προς αθλητικούς και πολιτικούς φορείς έχει δημοσιευθεί η από 18.04.2007 σχετική ανακοίνωση.
    12.05.2007
    6. Με δεδομένο τη μη πραγματοποίηση του διασυλλογικού πρωταθλήματος Α΄ εθνικής τον Ιούλιο και για να διευκολυνθούν οι συμμετέχοντες στο διεθνές τουρνουά «Ίκαρος 2007» που μεταβαίνουν ακτοπλοϊκά στην Ικαρία, εγκρίθηκε το αίτημα των διοργανωτών για μετάθεση των ημερομηνιών διεξαγωγής των αγώνων στο διάστημα 7-15/7/2007.
    06.10.2007
    8. Οι διασυλλογικές διοργανώσεις του αγωνιστικού προγράμματος του 2007 (διασυλλογικό Α΄ εθνικής, μπαράζ και final four κυπέλλου, μπαράζ και τελική φάση διασυλλογικού νέων) θα διοργανωθούν μόνο εάν δοθεί η έκτακτη επιχορήγηση των 40.000 € που υποσχέθηκε στους εκπροσώπους της ΕΣΟ ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού κ. Σταύρος Δουβής. Συγκεκριμένα, εάν μέχρι την Παρασκευή 12/10 δεν υπάρξει απόφαση από τη ΓΓΑ για την έκτακτη επιχορήγηση, το ΔΣ εκτίμησε ότι είναι τεχνικά αδύνατο να προχωρήσει στη διεξαγωγή των παραπάνω διοργανώσεων. Να σταλεί σχετική επιστολή στον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού.
    08.12.2007
    8. Αποφασίστηκε η διεξαγωγή του πρωταθλήματος Α΄ εθνικής του 2008 με τη συμμετοχή 20 ομάδων και ελβετικό σύστημα 7 γύρων. Στις 16 ομάδες που είχαν δικαίωμα να αγωνιστούν το 2007 προστέθηκαν οι τρεις ομάδες ΣΟ Καλλιθέας, ΣΟ Πολίχνης, ΣΟ Ικαρίας που ανέβηκαν από τα διασυλλογικά της Β΄ εθνικής του 2007 και ο ΣΟ Ηλιούπολης έπειτα από κλήρωση ανάμεσα στους τρεις ηττημένους των τελικών ματς κατάταξης για άνοδο στην Α΄ εθνική. Το 2008 θα είναι μεταβατική περίοδος και τυχόν αλλαγές που θα αποφασίσει το ΔΣ θα ισχύσουν από το 2009 και μετά.
    10.02.2008
    8. Το διασυλλογικό πρωτάθλημα Α΄ εθνικής του 2008 θα διεξαχθεί με ελβετικό 7 γύρων (5 μέρες - 2 διπλοί γύροι: 1, 2-3, 4, 5-6, 7). Δεν υπάρχει υποβιβασμός και οι 20 ομάδες θα έχουν δικαίωμα να αγωνιστούν στην τελική φάση του διασυλλογικού Α΄ εθνικής του 2009. Η ΕΣΟ θα επιχορηγήσει τις συμμετοχές όλων των ομάδων (για 12 άτομα ανά σωματείο) μέχρι του ποσού που θα συμφωνηθεί από το ΔΣ και η κατανομή θα γίνει όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Θα υπολογιστούν τα οδοιπορικά για κάθε ομάδα και το υπόλοιπο θα μοιρασθεί ισόποσα σε όλα τα σωματεία.

    Οι ενώσεις και τοπικές επιτροπές σύμφωνα με τις ανάγκες, τον αριθμό και τη δυναμικότητα των σωματείων τους μπορούν να διοργανώσουν τα πρωταθλήματα τους είτε:

    ---Σε διακριτές κατηγορίες όπου η ανώτερη σε δυναμικότητα θα δίνει πρόκριση για την τελική φάση της Α΄ εθνικής της επόμενης χρονιάς (2009) ενώ για τις υπόλοιπες θα υπάρχει σύστημα ανόδου – υποβιβασμού, είτε

    ---Σε ενιαίο όμιλο που θα συμμετάσχουν όλες οι ομάδες και η πρώτη-ες θα προκρίνονται για την τελική φάση της Α’ εθνικής.
    Από το 2009 και μετά

    Από το 2009 και μετά η τελική φάση της Α΄ εθνικής θα διεξάγεται με ελβετικό σύστημα 9 γύρων (7 μέρες - 2 διπλοί γύροι: 1, 2-3, 4, 5-6, 7, 8,9) και συμμετοχή 34 ομάδων (ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί ανάλογα με το ενδιαφέρον συμμετοχής). Η ΕΣΟ θα καλύπτει πλήρως τα έξοδα (μετακίνηση, διαμονή-διατροφή) των 10 πρώτων ομάδων (για 12 άτομα).

    Από τα παραπάνω είναι προφανές οτι:
    α. Η διοίκηση της ΕΣΟ χρησιμοποίησε το υπαρκτό πρόβλημα της μείωσης επιχορήγησης από την ΓΓΑ και με "μπούσουλα' την Α' Εθνική προσπάθησε να "πιέσει". Όμως, εάν αφήνεις παράμερα τα ίδια τα σωματεία (δηλαδή δεν τα θες στα πόδια σου) και δεν τα καλείς να έρθουν μαζί σου για να αγωνιστούν να βρεθεί λύση στο πρόβλημα πιέζοντας την πολιτική ηγεσία, τότε λειτουργείς "εκ του πονηρού" και ταυτόχρονα αποδυναμώνεις το μοναδικό όπλο που έχεις. Εκτός κι αν δεν θες να κάνεις αγώνα.
    β. Εκ του αποτελέσματος φάνηκε οτι τα πυρά της διοίκησης ήταν άσφαιρα. Τι ήθελε όμως πραγματικά και γιατί τέτοια μεθόδευση; Μα είναι φανερό οτι με τις αλλαγές που προώθησε στο όνομα της μη διεξαγωγής του πρωταθλήματος μια χρονιά, δημιουργείται ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ Α' Εθνική, η οποία βεβαίως θα στηρίζεται και θα ενισχύεται από ΟΛΑ τα υπόλοιπα σωματεία της Ελλάδας. Έτσι λοιπόν η επιχορήγηση για ανάπτυξη θα πηγαίνει στο γιγάντωμα ημι-επαγγελματικών σωματείων σήμερα, επαγγελματικών αύριο.

    Ας δούμε την στάση των δυνάμεων που ζητάνε την ψήφο των σωματείων στις επερχόμενες εκλογές της ΕΣΟ.
    α. Σ.Σ. : συμμετείχαν ενεργά στη μεθόδευση
    β. ΝΣΠ : πλήρης ενσωμάτωση στις λογικές της ΣΣ και στήριξή της
    γ. ΑΚΣΣ : τι είναι αυτό, υπάρχει ακόμη; Ο ένας που απόμεινε ευθυγραμμίστηκε πλήρως και πρωτοστάστησε στην ΕΣΣΝΑ για να υλοποιηθούν οι αλλαγές.
    δ. ΝΣΚ : Συμφωνήσαμε στην πρώτη απόφαση του ΔΣ αλλά επιμείναμε οτι θα πρέπει να κινητοποιήσουμε τα σωματεία. Διαφωνήσαμε με την μετατροπή της Α' Εθνικής σε επαγγελματική κατηγορία και με όλη τη μεθόδευση.
    ε. ΑΣΠ : Όσο κι αν έψαξα στις θέσεις που ανακοίνωσαν δεν βρήκα καμία αναφορά στο συγκεκριμένο θέμα. Προφανώς οι άφθαρτοι ιδεολόγοι δεν ασχολούνται με τόσο σοβαρά θέματα. Ελπίζω να μην αποδειχτούν στο τέλος άνθρωποι του προέδρου και αυτοί όπως κάποιοι άλλοι που αντιπολιτεύονται συμπολιτευόμεναοι η κάποιος μόνος που αντιστάθηκε προσφέροντας τις ψήφους της ΕΣΣΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος5/12/08

    Εάν είναι "αδύναμο" τπ ψηφοδέλτιο της ΝΣΚ, για αυτό της ΑΣΠ τι να πεί κανείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος5/12/08

    1) Προφανώς ο κ. Τσουκαράκης δεν γνωρίζει ή αποσιωπά το γεγονός ότι κατατέθηκε (από τον υπογράφοντα, μέλος της ΝΣΠ) πλήρης και αναλυτική πρόταση για τη μεταρρύθμιση του διασυλλογικού Α' Εθνικής (με σαφή αναπτυξιακή διάσταση) που όμως δεν εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της ΕΣΟ. Το πλήρες κείμενο της πρότασης αυτής δημοσιεύθηκε και στο site αυτό,οπότε ας κάνει τον κόπο να την αναζητήσει για αναλυτικά στοιχεία.
    2) Οσον αφορά το σχόλιο του έγκριτου προπονητή Η. Κουρκουνάκη για τη μη συμμετοχή του Ι. Παπαδόπουλου στην εθνική ομάδα (για την Ολυμπιάδα της Δρέσδης), νομίζω πως θα συμφωνεί ότι τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται τα μέλη της εθνικής ομάδας δεν είναι μόνον τα Ελο και οι τίτλοι τους, αλλά και άλλα, όπως το ομαδικό πνεύμα, η τρέχουσα αγωνιστική κατάσταση του σκακιστή, οι εμπειρίες του, κ.ά.
    Και νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως το αποτέλεσμα του Παπαϊωάννου στην 1η σκακιέρα ήταν πολύ καλό (υπενθυμίζω ότι αρχικά είχε προταθεί ο Παπαδόπουλος στη θέση του Παπαϊωάννου).
    Βαγγέλης Βιδάλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος5/12/08

    Σε σχέση με το κείμενο "ανασκόπηση ΕΣΟ 2004-2008" μετά την (άκαρπη) τηλεφωνική μου διαμαρτυρία (ουδείς γνώριζε κτλ) έστειλα το πρωι το παρακάτω μύνημα που παραμένει αναπάντητο από μεριάς ΕΣΟ. Ένα ακόμα δείγμα γραφής της λογικής της απερχόμενης πλειοψηφίας που θεωρεί την ΕΣΟ τσιφλίκι της.
    .......

    Προς τον webmaster της ιστοσελίδας της ΕΣΟ και τη διεύθυνση της ΕΣΟ
    Κοινοποίηση: κ. Γιώργο Μακρόπουλο Πρόεδρο του ΔΣ της ΕΣΟ


    Με έκπληξη είδα ότι αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΕΣΟ ένα κείμενο με τίλτο "Ανασκόπηση της δράσης της ΕΣΟ 2004-2008" το οποίο υπογράφεται από τον πρέδρο της ΕΣΟ.

    Αυτό το κείμενο δεν αποτελεί απόφαση του ΔΣ ούτε και συζητήθηκε ποτέ στο ΔΣ.

    Ως εκ τούτου απαιτώ να αφαιρεθεί αμέσως από την ιστοσελίδα.

    Ζητάω επίσης να ενημερωθώ γραπτώς ποιος έχει την ευθύνη για την ανάρτηση του κειμένου, καθώς σε τηλεφωνική επικοινωνία με τη διεύθυνση της ΕΣΟ δεν έλαβα απάντηση.

    Δεν έχει δικαίωμα κανένας να χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα της ΕΣΟ για την προβολή των προσωπικών του απόψεων, όποιες και αν είναι αυτές, πολύ περισσότερο δε μπορεί η ιστοσελίδα και γενικότερα η υποδομή της ΕΣΟ να χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτηση προεκλογικών σκοπιμοτήτων.

    Νίκος Σερετάκης
    Μέλος του ΔΣ της ΕΣΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος5/12/08

    Θα παρακαλούσα τον κ. Ανώνυμο να μας αναφέρει τον τρόπο που διαφώνησαν οι εκλεγμένεοι σύμβουλοι της ΝΣΠ στην μεθόδευση για την επαγγελματοποίηση της Α' Εθνικής. Ακριβώς επειδή γνωρίζω την εισήγησή σας επιμένω και ισχυρίζομαι οτι γίνατε "συνένοχοι στο έγκλημα"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5/12/08

    Όσον αφορά στο σχόλιο του μέλους του ΔΣ της ΕΣΟ Βαγγέλη Βιδάλη που αναφέρεται σε δικό μου προγενέστερο σημείωμα, προφανώς συμφωνώ με τα γραφόμενά του ότι "τα κριτήρια με τα οποία επιλέγονται τα μέλη της εθνικής ομάδας δεν είναι μόνον τα Ελο και οι τίτλοι τους, αλλά και άλλα, όπως το ομαδικό πνεύμα, η τρέχουσα αγωνιστική κατάσταση του σκακιστή, οι εμπειρίες του".

    Αρμόδιος όμως για να κρίνει όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι ο προπονητής-εκλέκτορας της Εθνικής Ομάδας, ο οποίος κάνει σχετική εισήγηση (σε συνεργασία και με τον Έφορο Εθνικής Ομάδας, ο οποίος θεσμικά έχει την αρμοδιότητα). Σε μια σωστά λειτουργούσα ΕΣΟ το ΔΣ θα πρέπει να κρίνει το σύνολο της εργασίας του προπονητή στο τέλος της αγωνιστικής περιόδου και όχι να παρεμβαίνει ενεργά στη διάρκειά της.

    Το δικό μου σχόλιο αναφέρεται πρώτιστα στην παρέμβαση των μελών του ΔΣ επί της διαδικασίας επιλογής των μελών της Εθνικής Ομάδας. Παρέμβαση στο έργο του προπονητή υπήρξε και συνεπώς κανείς δεν δικαιούται να ισχυρίζεται ότι αυτές οι εποχές έχουν παρέλθει. Αν υπάρχει αντίρρηση επ' αυτού, ας το συζητήσουμε χωρίς υπεκφυγές.

    Και κάτι ακόμα. Ο προπονητής σίγουρα είχε τους λόγους του να αφήσει εκτός Εθνικής τον πολύ άξιο Γιάννη Παπαϊωάννου, με τον οποίο μάλιστα απ' όσο γνωρίζω έχει πολύ καλές σχέσεις (επειδή αναφερόμαστε σε συγκεκριμένα πρόσωπα, δεν υπάρχει καμιά ανάγκη να δημοσιοποιηθούν). Από τη στιγμή που αποφασίστηκε να γίνει παρέμβαση στο έργο του προπονητή, προφανώς θα μπορούσε να επιλεγεί η αντικατάσταση κάποιου άλλου και όχι του πρωταθλητή Ελλάδος. Διαφορετικά, απαξιώνεται το ίδιο το πρωτάθλημα και ο θρίαμβος του Γιάννη Παπαδόπουλου -ή μήπως έχω λάθος;

    Επίσης, η άμεση αμφισβήτηση της ικανότητας του προπονητή της Εθνικής Ομάδας να κάνει σωστές επιλογές ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου όσον αφορά και άλλα θέματα λειτουργίας της ΕΣΟ -ή μήπως θα κάνουμε τα στραβά μάτια και σε αυτό;

    Συνοψίζοντας, από τη στιγμή που δεν τηρούνται κάποιες διαδικασίες, υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθούν πολύ περισσότερα προβλήματα απ' όσα δημιουργούνται. Σε καμιά περίπτωση δεν θέλω να είμαι τυπολάτρης ούτε προσκολλώμαι σε κανονισμούς, αλλά όταν πιστεύουμε ότι μια διαδικασία δεν λειτουργεί σωστά προσπαθούμε να την αλλάξουμε και όχι να την παραβιάσουμε (και στη συνέχεια να ισχυριζόμαστε ότι δεν παραβιάστηκε). Αυτό ισχυρίζεται στον προσωπικό του απολογισμό στην ιστοσελίδα της ΕΣΟ ο Γιώργος Μακρόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/12/08

    Συμφωνεί ή όχι με τη χρήση της ιστοσελίδας της ΕΣΟ για προσωπικούς απολογισμούς ο Βαγγέλης Βιδάλης; Από το κείμενό του δεν το κατάλαβα.

    Προσωπικά, αν ήμουν μέλος του ΔΣ θα με ενοχλούσε η οποιαδήποτε υποκατάσταση του ρόλου του ΔΣ από τον Πρόεδρο και δεν θα αισθανόμουν ότι το ΔΣ λειτουργεί με δημοκρατικές διαδικασίες. Εκτός αν υπάρχει εξουσιοδότηση του ΔΣ προς τον Πρόεδρο να κάνει αυτός απολογισμό για λογαριασμό του (δεν βρήκα κάποια τέτοια απόφαση στα πρακτικά των πρόσφατων συνεδριάσεων του ΔΣ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/12/08

    Το άλλοθι του Μακρόπουλου, η ΝΣΚ, βλέπει παντού ανθρώπους του Μακρόπουλου.
    Άνθρωπος του Μακρόπουλου ο Γκορίτσας;Ο Σκόδρας;Ο Γεωργόπουλος;Ο Κουλιούρας;Ο Σπυρακόπουλος;Ο Μπαρμπής;Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;Μπουχαχαχαχα!!!!!
    Μήπως έδωσε λεφτά στα σωματεία τους ο Μακρόπουλος και δεν το ξέρουμε;Μήπως τους έβαλε σε καμιά διοργάνωση;Μήπως τους πλήρωσε κανένα ταξιδάκι στις Κάννες παρέα με την κυρία Μακαντάνη;
    Εγώ θα ψηφίσω ΑΣΠ ΔΑΓΚΩΤΟ,γιατί βαρέθηκα να με φοβερίζει ο Μακρόπουλος με το ΚΚΕ και το ΚΚΕ με το Μακρόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος5/12/08

    Εσύ που θα ψηφίσεις ΑΣΠ δαγκωτό είσαι σωματείο; Γιατί νομίζω πως στις εκλογές δικαίωμα ψήφου έχουν τα σωματεία και όχι μενονομένα άτομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος5/12/08

    Είναι σαφές ότι προσωπικοί απολογισμοί δε χωρούν στην ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας. Μόνο οι απολογισμοί του Διοικητικού Συμβουλίου. Τίθεται σαφώς θέμα δημοκρατικότητας και ορθής λειτουργίας των θεσμών. Δυστυχώς η διοικούσα παράταξη χρησιμοποιεί απροκάλυπτα το σύνολο του μηχανισμού της Ομοσπονδίας για να αλλοιώσει ουσιαστικά το εκλογικό αποτέλεσμα. Και λυπάμαι που οι σύμβουλοι της συμπολίτευσης σιωπούν (συμπεριλαμβανομένων και αυτών της ΝΣΠ). Ειλικρινά στοιχειώδη αισθητική δε διαθέτει κανένας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος6/12/08

    Καλά όλα αυτά, το ΚΚΕ όμως που κολλάει;

    Η αναφορά λίγο ξεκάρφωτη μου φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος6/12/08

    Η θέση της Ανεξάρτητης Σκακιστικής Προοπτικής είναι ξεκάθαρη στο θέμα της Α Εθνικής. Κανείς δεν μπορεί να στερήσει τη συμμετοχή σε ένα σωματείο που αυτοδίκαια αγωνίζεται στην Α Εθνική, γιατί δεν έχει επαρκείς οικονομικούς πόρους. Η εμπορευματοποίηση όλων των διοργανώσεων έχει και τα όριά της.
    Αλλο ένα ζήτημα που καταδεικνύει την πλήρη αδιαφορία της σημερινής διοίκησης της ΕΣΟ για τα σωματεία, τη βάση δηλαδή της σκακιστικής πυραμίδας.
    Η Ανεξάρτητη Σκακιστική Προοπτική έχει στελέχη που στέκονται δίπλα στα σωματεία,σέβονται τον κόπο των ανθρώπων τους που αγωνίζονται για κάτι καλύτερο για το σκάκι.
    Γνωρίζουν πολύ καλά τα προβλήματα των σωματείων όχι μόνο της Αθήνας αλλά και της επαρχίας και θα δώσουν τη μάχη για την επίλυσή τους. Προβλήματα που η σημερινή διοίκηση της ΕΣΟ, αποξενωμένη από την πραγματικότητα αδυνατεί ή πολλές φορές δε θέλει να καταλάβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος6/12/08

    Ξέρετε γιατί στεναχωριέμαι; για πολλούς λόγους θα μου πείτε. Πρώτα απ' όλα γιατί δεν με παίζουν τα άλλα παιδάκια. Αλλά για να έρθω στο θέμα μας:

    Είμαι μέλος της ΝΣΠ. Το ομολογώ. Αυτής της θλιβερής παράταξης των προσκυνημένων που τρέξαμε να πιαστούμε στο άρμα του Μακρόπουλου μπας και πάρουμε κάποια από τις ζηλευτές διοικητικές θέσεις. (Στις βουλής τα έδρανα, αχ και γω να έκλανα. που λέει κι ο Τζιμάκος.) Τη θεσηθηρία μου επιβεβαιώνει κι η υποψηφιότητά μου για την αναπληρωματική θέση στο Πειθαρχικό Συμβούλιο.
    Στεναχωριέμαι που λέτε, γιατί στα περισσότερα προεκλογικά σχόλια σ' αυτό αλλά και σε άλλα ιστολόγια ο ένας απορρίπτει συλλήβδην τα πεπραγμένα ή τη στάση του άλλου. Αν διαβάσει κάποιος λίγο άσχετος από το χώρο αυτά που γράφονται, θα νομίσει ότι αν συναντηθούμε τα μάτια μας θα πετάνε σπίθες, όπως στα κόμικς, και πως δεν πρόκειται να ξαναμιλήσουμε ο ένας στον άλλο παρά μόνο μέσω δικηγόρου. Λίγο υπερβολικά τα γράφω, το ξέρω, αλλά αυτό εισπράττω.

    Χρόνια πολλά στους Νίκους και τις Νίκες. Στον Νίκο Παπανδρέου, στον Νίκο Σερετάκη, στον Νίκο Μιχαλακόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος6/12/08

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ελυσαίε!

    Και από εμένα σε όλους τους συνονόματους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος6/12/08

    Aγαπητοί φίλοι,

    Είθειστε στις εκλογές των Ομοσπονδιών να συμμετέχοουν καταξιωμένοι άνθρωποι του χώρου αθλητικά και κοινωνικά. Πρόσφατα στην Άρση Βαρών εκλέκτηκε Πρόεδρος ο Πύρρος Δήμας και στο Βόλλευ ο Στέλιος Προυσαλικάς με τον Καζάζη και το Μιχάλη Τριανταφυλλίδη.

    Στο Σκάκι έχουμε την ιδιαιτερότητα να έχουμε αρκετούς υποψηφίους που η μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων και μεταναστών σκακιστών και σκακιστριών δε τους γνωρίζουν.

    Για να μπορέσουμε να κρίνουμε σωστότερα θα πρέπει οι υποψήφιοι και απαραιτήτως οι επικεφαλής των ψηφοδελτίων να καταθέσουν τα βιογραφικά τους με την αθλητική, επαγγελματική και κοινωνική τους δράση.

    Θα παρακαλούσα επίσης να ενημερώσετε εάν οι υποψήφιοι πρόεδροι όπως είναι λογικό και επιβλεβλημένο έκαναν συνάντηση με τους κορυφαίους σκακιστές-στριες μας για να ενημερωθούν για τις θέσεις τους και τα αιτήματα τους.

    Να ενημερωσετε όπως επίσης είναι λογικό εάν υποψήφιοι πρόεδροι επισκέφθηκαν την περιφέρεια για να ενημερωθούν για τις θέσεις τους και τα αιτήματα των σωματείων και των σκακιστών στα Χανιά, την Καβάλα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, το Βόλο, και όλες τις άλλες περιοχές όπου κτυπάει η καρδιά των σκακιστών και σκακιστριών.

    Σε κάθε περίπτωση ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όσους αφιερώνουν το χρόνο τους για να ασχολήθούν με τα κοινά και ελπίζουμε την επόμενη φορά σε περισσότερες γυναίκες υποψήφιους γιατί η εικόνα μας δεν είναι καλή σε αυτό το σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος6/12/08

    Αν έχει κανείς την εκπομπή για τις εκλογές της Ε.Σ.Ο ας κάνει ένα link να την ακούσουμε όσοι δεν την ακούσαμε,...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος6/12/08

    Ευχαριστώ, για την γρήγορη και άμεση ενημέρωση,..! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καταρχήν θα ήθελα να διαφωνήσω με τον Ηλία για το κατα πόσο ο Παπαδόπουλος δικαιούνταν να είναι στην ομάδα η όχι. Κατά την γνώμη μου δεν δικαιούνταν.
    Δεν νομίζω οτι το πρωτάθλημα Ελλάδος αποτελεί κάτι αντίστοιχο με τα αμερικάνικα Trials στον στίβο (με την λογική τον οποίων είμαι τελείως αντίθετος). Το να κερδίσει κάποιος ένα τουρνουά δεν σημαίνει τίποτα. Δεν σημαίνει οτι είναι καλύτερος απο τους υπόλοιπους. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν είδαμε όλοι την τεράστια βελτίωση του Παπαδόπουλου.
    Βέβαια είναι τουλάχιστον αστεία η απόφαση μη συμμετοχής του Παπ, και βέβαια δεν έχει να κάνει με τις καλές ή οχι σχέσεις του με τον Νικολαίδη.
    Εξάλλου δεν νομίζω οτι η μη τελική επιλογή του Παπαδόπουλου έχει να κάνει με κανένα αντικειμενικό κριτήριο. Όπως δεν είχε και η συμμετοχή του στην ομάδα.
    Άλλοι είναι οι λόγοι της αλλαγής του. Τουλάχιστον αυτό δείχνουν τα γεγονότα (με την δική μου ανάγνωση), όταν κάποιος τα παρατηρεί ουδέτερα και ψύχραιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος6/12/08

    Κώστα, σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Παρόλο που δεν συμφωνώ ότι το πρωτάθλημα Ελλάδος είναι ένα τυχαίο τουρνουά, ούτε ξέρω πολλούς που να έχουν νικήσει και τους 5 γκρανμέτρ σε αυτό, αντιλαμβάνομαι πολλά από όσα γράφεις. Αν υπάρχουν κάποια επιπλέον στοιχεία που κρίνεις σκόπιμο να μην αναφέρεις λεπτομερώς εδώ, και αυτό αποδεκτό από μένα. Αν όμως μπορείς να επεκταθείς, νομίζω ότι θα ήταν χρήσιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.