http://skakistiko.blogspot.com -Σκακι
Ελληνικο Σκακιστικο Ιστολογιο - Greek Chess Blog
Κυριακή 5 Απριλίου 2009
Η φάκα
Ingeborg Bachmann, 1926-1973
***Αναδημοσίευση από το ιστολόγιο της melen http://meteorologika.blogspot.com/
..Γιατί ο καθένας πιάνει κάποτε σειρά στο παιχνίδι που βρίσκει να προϋπάρχει απ' αυτόν και που αναγκάζεται να κατανοήσει: αναπαραγωγή και αγωγή, οικονομία και πολιτική- κι έχει κάθε δικαίωμα ν' ασχοληθεί με χρήμα και με συναίσθημα και με δουλειά και με εφεύρεση και με την εξήγηση των κανόνων του παιχνιδιού που λέγεται σκέψη.
Μια όμως και αυξανόμαστε και πληθυνόμαστε με τόση εμπιστοσύνη, πρέπει μάλλον να συμβιβαστούμε. Το παιχνίδι χρειάζεται τους παίκτες (ή μήπως χρειάζονται οι παίχτες το παιχνίδι;). Στο κάτω-κάτω κι εμένα με είχαν φέρει με τόση εμπιστοσύνη στον κόσμο και τώρα είχα φυτέψει εγώ ένα παιδί στον κόσμο...
...Και τώρα; Παλιότερα είχα σκεφτεί πως πρέπει να του διδάξω τον κόσμο. Από τον καιρό των βουβών διαφωνιών κι έπειτα τα είχα χάσει και διδάχτηκα άλλα. Δεν ήταν, παραδείγματος χάρη, στο χέρι μου να του αποσιωπήσω την ονομασία των πραγμάτων, να μη του μάθω τη χρήση των αντικειμένων; Ήταν ο πρώτος άνθρωπος. Μαζί του άρχισαν όλα και δεν ήταν καθόλου σίγουρο πως θα ήταν δυνατό και ν' αλλάζουν μ' αυτόν. Μήπως θα έπρεπε να του παραδώσω τον κόσμο γυμνό και χωρίς νόημα; Δεν είχα καμιά υποχρέωση να τον μυήσω σε σκοπούς και στόχους, ούτε στο καλό και στο κακό, σ' αυτό που πράγματι είναι και σ' αυτό που κάνει πως είναι... Γιατί να τον τραβήξω προς το μέρος μου, να τον κάνω να γνωρίσει και να πιστέψει και να χαρεί και να υποφέρει! ...
Και ξάφνου ήξερα: όλα είναι θέμα γλώσσας και όχι μόνο μιας, αυτής της γερμανικής γλώσσας που δημιουργήθηκε μαζί με άλλες στη Βαβέλ με σκοπό ν' αναστατώσουν τον κόσμο. Γιατί από κάτω τους κουφοκαίει άλλη μια γλώσσα, που φτάνει ως τις χειρονομίες και τα βλέμματα, ως τη λειτουργία των σκέψεων και την πορεία των αισθημάτων και μέσα σ' αυτή ενέχεται ήδη όλη μας η δυστυχία. Όλα κατέληγαν στο ερώτημα αν μπορούσα να προφυλάξω το παιδί από τη γλώσσα μας, ώσπου να ιδρύσει αυτό μια καινούργια και να προλογίσει μια νέα εποχή...
...Ναι, βέβαια, τις Κυριακές έκανα μαζί του περιπάτους στο δάσος της Βιέννης, κι όταν φτάναμε κοντά στο νερό κάτι μου έλεγε μέσα μου: Μάθε του τη γλώσσα του νερού! Βαδίζαμε από πέτρα σε πέτρα. Από ρίζα σε ρίζα. Μάθε του τη γλώσσα της πέτρας! Ριζοβόλησέ τον από την αρχή! Τα φύλλα έπεφταν γιατί ήταν και πάλι φθινόπωρο. Μάθε του τη γλώσσα των φύλλων!
Αλλά, αφού εγώ από τέτοιες γλώσσες ούτε ήξερα ούτε έβρισκα λέξη, αφού ήξερα μόνο τη δική μου γλώσσα και δε μπορούσα να βγω έξω από τα όριά της, τον πήγαινα βουβά στους δρόμους πάνω-κάτω και ξανά στο σπίτι, όπου έμαθε να σχηματίζει προτάσεις και πιάστηκε στη φάκα.
Ίνγκεμποργκ Μπάχμαν
Από το διήγημα, το Παν
Εξάντας, 21ος αιώνας.
Η γωνίτσα της melen μου θυμίζει μια από κείνες τις ήσυχες καφετέριες που συχνάζουν παράνομα ζευγαράκια, φοιτητές που μόλις χώρισαν, συγγραφείς που τους απέρριψαν το χειρόγραφο και μπάτσοι που τους αρέσει η λογοτεχνία αλλά δεν έχουν σε ποιον να το πουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γωνιά της melen μου θυμίζει τα αγαπημένα μου στέκια στην Αθήνα και τον διπλό καφέ στο φλιτζάνι που είναι πιο ζεστός απ' όσο θα έπρεπε, για να σε κρατήσει λίγο παραπάνω στη συνομωσία της σιωπής.
Δεν υπάρχουν μπάτσοι που τους αρέσει η λογοτεχνία αλλά δεν έχουν σε ποιον να το πουν.
ΑπάντησηΔιαγραφή@trandism
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν. Όπως υπάρχουν και πολλοί που δε θέλουν να τους ακούσουν.
Και γιατί ένας από αυτούς τους και καλά πολλούς που υπάρχουν δεν έγραψε ένα βιβλίο/άρθρο/οτιδήποτε όλα αυτά τα χρόνια είτε εν ενεργεία είτε στη σύνταξη?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένω ακόμα την ημέρα που κάποιος από αυτούς τους υποτιθιμένους διαφορετικούς μπάτσους, ΜΑΤατζήδες, ΟΠΚΕίτες, ειδικούς φρουρούς και λοιπά φρούτα, θα βγει έστω ανώνυμα στη τηλεόραση ή στο ραδιόφωνο ή σε ενα blog ως σχολιαστής βρε αδερφέ για να επιβεβαιώσει επιτέλους αυτή την καραμέλα του “ολοι δεν είναι ίδιοι”.. Ενας!! Έστω ένας!! Έστω ένας πρώην να γράψει ένα βιβλίο, να δώσει μια συνέντευξη κάπου βρε αδερφέ και να τον ακούσουμε/διαβάσουμε και να πούμε “Να ένας διαφορετικός”..
Που να μην είναι ρατσιστής, που να είναι ευαίσθητος για τους συνανθρώπους τους, που να είναι κάπως διαφορετικός από τους άλλους..
Είμαι όλος αυτιά Παναγιώτη..
Αν η γενίκευση σε ό,τι αφορά σε κάποια κατηγορία ανθρώπων (τους οποίους φυσικά και δν είναι δυνατόν να γνωρίζει κάποιος) σεν είναι φασισμός τότε τι είναι φασισμός;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλίμονο αν κάθε άνθρωπος θα πρέπει να αποδείξει τα πιστεύω του γράφοντας βιβλίο ή δίνοντας συνεύντευξη. Με τόσα βιβλία δεν θα είχαμε χρόνο να διαβάσουμε ούτε τα δικά μας βιβλία (αφού και εμείς θα έπρεπε να απολογηθούμε).
Επίσης από την εγκυκλοπέδια : "Πολλές φορές οι ρατσιστικές ιδέες επεκτείνονται αδιακρίτως για να αποδοθούν και σε ομαδοποιήσεις που γίνονται με μη βιολογικά και μη φυλεκτικά κριτήρια όπως για παράδειγμα σε θρησκευτικές φατρίες σε έθνη σε γλωσικές ομάδες σε πολιτιστικές ή κοινωνικές ομάδες"
Τι μου θυμίζει;Τι μου θυμίζει;
@τρανδισμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποια στιγμή θα σου δώσω και ονόματα :-)
Στο ιστολόγιο τούτο πάντως (και στο δικό μου) υπάρχει ένας τουλάχιστον.
Επίσης, εν πολλοίς συμφωνώ με τον αποπάνω μου ανώνυμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παιδιά ξέρουν τη γλώσσα της πέτρας, ξέρουν τη γλώσσα των φύλλων και του νερού, είναι η μόνη που ξέρουν πριν διδαχτούν οτιδήποτε άλλο. Αν τύχει και είμαστε ανοιχτοί και συνειδητοποιήσουμε έγκαιρα ότι είναι η στιγμή που πρώτη φορά συναντάνε την πέτρα, το νερό και τα φύλλα, μπορεί να θυμηθούμε και εμείς κάτι από τη γλώσσα αυτή μαζί από τα παιδιά μας. Θυμάστε την στιγμή που πρώτη φορά έσκυψε στο χώμα, πήρε μια πέτρα και την έφερε στο στόμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ γλώσσα δομεί τους κανόνες του παιχνιδιού;
Όταν ήταν ο γιός μου 3 χρονών, στην ηλικία των ατέλειωτων γιατί και των πολλών εξηγήσεων, με ρώτησε μια μέρα κάτι "ασήμαντο". Απάντησα μηχανικά και αφηρημένα ενώ ανακάτευα στην κατσαρόλα. Συνέχισε να στέκεται και τον ρώτησα αν κατάλαβε τι του είπα. Μου απάντησε "κατάλαβα, αλλά δεν είπες: αλλά όμως ..." Συνειδητοποίησα ότι δεν χρειάζεται πια τη δική μου ηθική, είχε μάθει το παιχνίδι μέσα στο παιχνίδι. Του είπα: βρέστο μόνος σου, και συνέχισα να ανακατεύω στην κατσαρόλα.
Απαγορεύεται η έξοδος
ΑπάντησηΔιαγραφήΝύχτα. Μονάχα τ' άστρα. Και πέρα το βάθος του ολάνοιχτου ορίζοντα- εκεί που πάνε οι άνθρωποι χωρίς τα ονόματά τους.
Τάσος Λειβαδίτης
Γάτε, ευχαριστώ για τη φιλοξενία :)
Παναγιώτη, αυτή τη φορά δεν θα με πιάσει λογοδιάρροια!
Αρχίσαμε τα μαθήματα περί φασισμού..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάλι σε λίγο θα βγω να πάρω το τρένο από τη Βικτώρια για να πάω στη δουλειά και θα δω για ένα ακόμα πρωί τους "δεν είναι όλοι ίδιοι" να κυνηγάνε τους μικροπωλητές και να τραμπουκίζουνε τους μετανάστες που κάθονται στα παγκάκια..
Οι "διαφορετικοί" φαίνετε είναι μόνο γραφιάδες.. Μάλλον τα έχετε μπλέξει και εννοείται ότι υπάρχουν μπάτσοι που ξέρουν να γράφουν..
Υπάρχουν άνθρωποι και ρόλοι. Κάθε ανθρώπινη προσωπικότητα έχει πολλές πτυχές, ενώ οι περισσότεροι ρόλοι έχουν κάμποσες λειτουργίες. Πρόβλημα δημιουργείται όταν ένας άνθρωπος περιορίζεται σε έναν μόνο από τους ρόλους του, ιδίως αν περιορίζεται σε μια μόνο από τις λειτουργίες του ρόλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιμετωπίζοντας έναν άνθρωπο "από έξω", συχνά κινδυνεύουμε να τον ταυτίσουμε με τον ρόλο ή τη λειτουργία της στιγμής. Εκεί η υπεργενίκευση καλό είναι να αποφεύγεται, χωρίς μαζί να αποφεύγεται η ευθύνη του καθενός μας για τις πράξεις (ενίοτε και τις σκέψεις).
Ναι ρε γαμώτο..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι θέμα "ρόλων και λειτουργιών"..
Πάει ο άλλος και λέει "Αλβανός είσαι ρε, μίλα ρε μαλάκα! Αλβανός είσαι? Και ήρθες εδώ για να κλέψεις?" λόγω του "ρόλου" και της "λειτουργίας" του και μετά πάει σπίτι και διαβάζει Μπόρχες.. Και ο καημένος επειδή δεν έχει σε ποιον να πει ότι του αρέσει ο Μπόρχες πάει στο στέκι του Κονιδάρη..
Όσο είναι εκεί, ακούει μια ληστεία που γίνεται δίπλα σε "Γερμανό" και σπεύδει ως άλλος Κεντ Κλαρκ, αλλάζει ρόλο και τραβάει πιστόλι.. Σκοτώνονται δύο σερβιτόρες στη μάχη αλλά ο ήρωας μας τα καταφέρνει και ο ληστής όπως φεύγει πετάει και τα 570 ευρώ που έκλεψε..
Μετά ο ήρωάς μας ξαναβγαίνει από τη "λειτουργική" του μανία και πάει σπίτι να τελειώσει έναν Χάιντεγκερ που έχει αφήσει στη μέση..
Κανένας δεν φτάνει στο σημείο που αναφέρει ο tradism μονοκοπανιά, ούτε φυσικά γεννιέται έτσι. Μπορεί να καταλήξει σε κάποιο ανεπιθύμητο σημείο (και από τον ίδιο), μέσα από τη διαδικασία των ρόλων και των λειτουργιών. Γι' αυτό ακριβώς πρέπει να αναγνωρίζονται έγκαιρα παρόμοιες διαδικασίες, όπως επίσης και να κρίνονται πράξεις αντί για συνολικές προσωπικότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφή@trandism
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει ρε φίλε το εμπεδώσαμε:
όλοι οι μπάτσοι είναι φασίστες, αγράμματοι και ρατσιστές. Δεν υπάρχει απολύτως καμία εξαίρεση στον κανόνα. Τους κόβουν με ειδικό καλούπι.
Εκείνος δε ο μπάτσος που αποτάχτηκε γιατί ήταν τραβεστί, είναι ανύπαρκτος
φαντάζομαι, έτσι? Δεν τρέχει ακόμη στα δικαστήρια για να δικαιωθεί. Απλώς δεν υπάρχει! Μας πουλήσαν παραμύθι για να μας πείσουν πως έστω ένας είναι διαφορετικός, εμάς που τα χάφτουμε κάτι τέτοια γιατί κουρκουτιάσαμε διαβάζοντας Μπόρχες και είμαστε τυφλοί μπροστά σ αυτό που συμβαίνει κάθε μέρα στη Βικτώρια
@skamama
..και μετά; Τι αποτέλεσμα έφερε αυτή η τακτική; Μ΄ενδιαφέρει πολύ να μάθω, αν φυσικά έχετε τη διαθέση να πείτε κάτι περισσότερο.
Αποτάχθηκε ναι ή όχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόδειξη αυτού που λέω εγώ είναι το παράδειγμα σου melen. Δεν είναι πια μπάτσος, επέστρεψε στην κατάσταση "άνθρωπος"..
Τους κόβουν με καλούπι.. Ακριβώς.. Γιατί όταν είσαι στη σχολή αστυφυλάκων και σου λένε να τρίβεις τις σφαίρες στους τοίχους και να τις παραμορφώνεις ελαφρώς πριν τις βάλεις στα όπλα, έτσι ώστε αν γίνει κάνα "ατύχημα" να φαίνεται εξοστρακισμός σε ντουβάρι και εσύ δεν τα παρατάς τότε που είσαι νέος και στην τελική έχεις ευκαιρίες να βρεις κάτι άλλο, αλλά το "τρως" αυτό και συνεχίζεις, μετά "τρως" τα πάντα.
Γιατί όταν τα βλέπεις μπροστά σου καθημερινά και δεν αντιδράς, τότε δεν μπορείς να είσαι "διαφορετικός".. Ίδιος και απαράλλαχτος είσαι.. Μπορεί να μην λες εσύ προσωπικά στο νούμερο ένα να χτυπήσει το νούμερο δύο, αλλά ψιλοδικαιολογείς αυτόν που το έκανε ψελίζοντας "Τί, με το γάντι να τους έχουμε τους κακοποιούς??"
O trandism θετει εστω και λιγο ωμα το ζητημα της πνευματικης καλλιεργειας του ατομου και το νοημα της οταν αυτη συναντιεται με την αδυσωπητη καθημερινοτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριεργως πως διαβαζοντας τα παραπανω μου ηρθε η -αποδιδομενη ισως- ρηση του Κ. Καραμανλη - για τους παλιους "εθναρχης" με η χωρις ""- "στεγνωσα την ψυχη μου για να κυβερνησω". Μαλιστα ενας παρομοιος διαλογος ελαβε χωρα στα ΜΜΕ οταν βγηκε στη δημοσιοτητα η φραση αυτη, η οποία κυμανθηκε απο σχολια του τυπου "Ειδες θυσιες ο εθναρχης" μεχρι "Στεγνωσε την Αθηνα με τις αντιπαροχες και την χωρα με το παρακρατος και μετα μας μιλησε για τη ψυχη του ο βλαχος".
Αφου φθασαμε ομως ως εδω νομιζω πως πρεπει να συνεχισουμε την κουβεντα ρωτωντας "εχει σημασια η καλλιεργεια στην καθημερινοτητα; ποια η διαφορα του καλλιεργημενου οδοκαθαριστη με τον αμορφωτο"
"δικαιωνεται ο δολοφονος αν μεταξυ των φονων διαβαζει λογοτεχνια και ακουει οπερα;"
Σε αυτα νομιζω ο τραντισμ απαντησε αρνητικα και εγω μαλλον συμφωνω
Δεν εχει νοημα να πλακωνεις στο ξυλο τους μεταναστες στην Πετρου Ραλλη και να γυρνας σπιτι να διαβαζεις "Πολιτικη ανυπακοη" του Θορω, εκτος αν προαλειφεσαι για την αντιτρομοκρατικη. Αλλιως απο το ενα αυτι μπαινουν απο το αλλο βγαινουν.
Ηθικο Διδαγμα
Αστο καλυτερα μπατσε μην το λες πουθενα. Ειτε το κανεις ειτε δεν το κανεις το ιδιο ειναι
Νικολαος Πλαστηρας
(Ηθελα να γραψω Μαυρος Καβαλλαρης αλλα μου ακουστηκε πολυ προστυχο)
http://www.tvxs.gr/v8774
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροφανώς και αυτός ο αστυνομικός δεν διάβαζε λογοτεχνεία.
Ώρες-ώρες παύω να καταλαβαίνω. Μπορεί να φταίει αυτό το μίσος που έχω στο χρόνο που μου νεκρώνει τη συνδυαστική μνήμη. Μπορεί να είναι και κάτι άλλο, να, σαν την Amaurosis Scachistica ας πούμε που μου επιτρέπει να βλέπω όλη τη σκακιέρα πλην του κρίσιμου τετραγώνου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως δεν καταλαβαίνω. Γιατί ξέρω μπάτσο (το χρησιμοποιώ γιατί κι ο ίδιος το λέει περιπαικτικά για τον εαυτό του), που του αρέσει ο Μπόρχες (για τον Χάιντεγκερ δεν ξέρω). Και όχι,δεν πίνει εν ώρα υπηρεσίας, δε βρίζει απριόρι ή αποστεριόρι αλλοδαπούς, δε συμφωνεί με το ιδιώνυμο της κουκούλας, ακούει ροκ και ρεμπέτικα, λέει καλημέρα στο φούρναρη της γειτονιάς του, θέλει να σηκωθεί να φύγει από την κωλο-Αθήνα με τα παιδάκια του και κάνει αυτή τη δουλειά όπως κάποιος άλλος είναι τραπεζικός υπάλληλος ή δημοτικός υπάλληλος ή δουλεύει στο ΙΚΑ ή είναι εργαζόμενος στη φάμπρικα ή βοηθός σε φαρμακείο. Για χίλια κωλοευρώ δηλαδή.
Ξέρω κι άλλο "μπάτσο" που ξέρει σκάκι και παίζουμε τα καλοκαίρια που παίρνει την άδειά του και έρχεται στο νησί. Αυτός δε διαβάζει και τόσο, αλλά μου θυμίζει εκείνον τον καλοκάγαθο δεσμοφύλακα του Χορν, που ενσάρκωνε ο Αυλωνίτης και που άκουγε τον πόνο του κρατούμενου, συνέπασχε και έστριβαν μαζί τσιγάρο.
Ξέρω, αυτά είναι δύο παραδείγματα που αποτελούν μειοψηφία και ίσως να μας χαλάνε και τη σούπα της γενίκευσης "κακός και αμόρφωτος μπάτσος,υπάκουο όργανο της κρατικής βίας", μα τα καταθέτω γιατί οι διαρκείς αφορισμοί μου μυρίζουν λιβάνι Εκκλησίας. Από το φτηνό.
Καλά ναι Παναγιώτη λογικό είναι να υπάρχουν τέτοια άτομα.Δεν το βρίσκω καθόλου παράλογο.Μάλλον και ο λέγομενος μπάτσος είναι ενα επάγγελμα πιστεύω που πολλοι το κάνουν για βιοποριστικούς λόγους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά προφανώς δεν σχολίασε κανείς την κράτηση μισού ακαθάριστου μισθού των δημοσίων υπαλλήλων επειδή τα ταμία τα αδειάσανε και φτιάξανε βίλες οι βουλγαράκηδες και όχι μόνο.Αλλα αυτοί είναι πτυχιούχοι και συνάμα μορφωμένοι σύμφωνα με την λογική μερικών εδώ μέσα άρα ο μορφωμένος έχει το δικαίωμα να κλέβει.
Α trandism όταν σε κλέψουν οι λεγόμενοι αλλοδάποι που τόσο συμπαθείς ή έστω και έλληνας να μην γίνομαι ρατσιστής να μην φωνάξεις την αστυνομία γιατί εαν τους πίασει τους εγκληματίες ίσως δεν τουσ μιλήσουν στον πληθυντικό.
Μάλλον φίλε trandism ζείς σε αλλον κόσμο.....λυπάμαι πραγματικά για σένα και αυτά που γράφεις.
Μια που η αρχικη αναρτηση αφορα την παγιδα της γλωσσας ισως θα μπορουσα να προτεινω ενα συμβιβασμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατα την γνωμη μου "μπατσος" και αστυνομικος,η καλυτερα οργανο της ταξης,δεν ειναι συνωνυμα,αλλα εννοιες,που σε μεγαλο βαθμο,στις μερες μας αλληλεπικαλυπτονται.
Ωστοσο η πρωτη προσδιοριζει περισσοτερο μια συγκεκριμενη συμπεριφορα που επιδεικνυει καποιο ποσοστο των οργανων της ταξης (ποσοστο που σιγουρα ειναι πολυ πιο μεγαλο απο αυτους τους ανθρωπους που εκδηλωνουν παρομοια συμπεριφορα μεσα στην κοινωνια,η θεση το "επιτρεπει").Γι αυτους εχει μαλλον δικιο o trandism οταν λεει οτι ειναι απιθανο να εχουν καλλιτεχνικες ανησυχιες.Aκομα και αν εχουν ωστοσο αυτο δεν μπορει να λειτουργησει δικαιωτικα για την συμπεριφορα τους.
Απο την αλλη το "οργανο της ταξης" καλειται να επιτελεσει μια συγκεκριμενη λειτουργια μεσα σ'ενα συγκεκριμενο συστημα και δεν πρεπει να αρνηθουμε σε καποιο ανθρωπο το δικαιωμα να επιτελεσει το συγκεκριμενο εργο οσο καλυτερα του επιτρεπουν οι συνθηκες εργασιας του,φτανει να το κανει με αξιοπρεπεια και ευσυνειδησια.
Δεν ειναι δυνατον να απαξιωνουμε τον καθενα που ασκει ενα συγκεκριμενο επαγγελμα γιατι πολλοι συναδελφοι του φερονται ασχημα.
Μ'αυτη την λογικη αφου η εκπαιδευση και το συστημα υγειας στην Ελλαδα ειναι προβληματικα,θα πρεπει να απαξιωσουμε ηθικα και επαγγελματικα οσους εργαζονται σ'αυτους τους τομεις;
Και μια τελευταια παρατηρηση:Ειναι πολυ πιο δυσκολο σ'ενα "οργανο της ταξης" να φερεται "μπατσικα" σ'ενα μικρο μερος οπου ολοι γνωριζουν ολους και ο ανθρωπος ειναι αξεχωριστος απο την δουλεια του.Θα το βρισκει μπροστα του στην καθημερινη του ζωη συνεχεια..
Σκακιστής=Καφενόβιος
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφοριακός=Διεφθαρμένος
Φοροφυγάς=Έξυπνος
Δημοσιογράφος=Διαπλεκόμενος
Δημ.Υπάλληλος=Τεμπέλης
Γιατρός ΕΣΥ=Δωροδοκούμενος
Δικηγόρος=Ψεύτης
Πόντιος=Βλάκας
Επαρχιώτης=Αγροίκος
Καλοντυμένος=Καθωσπρέπει
Γυναίκα οδηγός=Ατζαμής
Κουκουλοφόρος=Εγκληματίας
Αλβανός=Επικίνδυνος
Μπάτσος=Αμόρφωτος.
Η λίστα των ορισμών που κάνουν πιο εύκολη και πιο όμορφη τη ζωή μας συνεχίζεται ες αεί.
"...ώσπου έμαθε να σχηματίζει προτάσεις και πιάστηκε στη φάκα".
Δεν είναι λοιπόν θέμα τόπου Μέτοικε. Είναι θέμα γλώσσας, όπως λες, μα και ψυχής. Όσο βάζεις σύνορα στα λόγια σου, σύνορα θα σου επιστρέφουν. Σιγά-σιγά θα σε εγκλωβίζουν, θα σε απομονώνουν από τα λόγια του άλλου μέχρι που να αποξενωθείς εντελώς και τα σύνορά σου, το αγκαθωτό σου σύρμα, να κλείνει μέσα του μόνο εσένα.
Δεν είναι θέμα τόπου, απλά όσο πας προς την περιφέρεια του κύκλου απαντάς λιγότερα αγκαθωτά σύρματα και περισσότερα ανοιχτά παράθυρα.
Υ.Γ. Και να φανταστεί κανείς ότι όλο αυτό ξεκίνησε από μια -ποιητική αδεία- παρατήρησή μου για τη φιλικότητα του ιστοτόπου της melen.
Όταν και αν με κλέψουν μετανάστες που πάρα πολύ συμπαθώ (το αλλοδαποί μόνο ψηφοφόροι του Καρατζαφέρη το χρησιμοποιούν) ή Έλληνες δεν θα φωνάξω την αστυνομία - το οποίο μπορεί να μην το πιστεύει κανείς εδώ μέσα αλλά είναι αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ στον "κόσμο που εγώ ζω" (στο κέντρο της Αθήνας) η αστυνομία δεν με προστατεύει, αλλά με καταπιέζει, μου προσβάλλει την αισθητική και όταν βγάζει και οπλισμένα παιδαρέλια που αν τους κάνεις "ΜΠΟΥ" τραβάνε όπλο, με απειλεί κιόλας.
Οι λεγόμενοι "νοικοκυραίοι" που ζουν στα προάστια έχουν κερδίσει προσωρινά τη μάχη και έχουν γεμίσει το κέντρο της Αθήνας - εκεί όπου δεν πατάνε ποτέ - με ομάδες Ζήτα, Δέλτα και δε συμμαζεύετε. Δεν ξέρω ο συμπαθέστατος σε μένα Παναγιώτης πώς τα βιώνει όλα αυτά, εγώ καταθέτω τις απόψεις μου ενώ τους έχω τριγύρω μου να με "προστατεύουν".. Μπρρρ
Όπου μιλάς Παναγιώτη γίνεται χαμός.Ακόμα και στο προηγούμενο θέμα με την σκακίστρια :P χαχαχα.
ΑπάντησηΔιαγραφήTrandism μάλλον είσαι ο μόνος που ζείς κέντρο και δουλεύεις κέντρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να λές την αποψή σου.. αλλά όχι να ξεφεύγεις απο τα όρια και να πηγαίνεις στο άλλο άκρο.
Ξέρεις ότι οι έλληνες και δη οι ελάχιστοι του κέντρου οι οποίοι απειλούνται απο τους αλλοδαπούς και όχι απο τους αστυνομικους .Μια βόλτα στην πλατεία θεάτρου θα σε πείσει ή απο την τοσίτσα στα εξάρχεια (έχω και άλλα πολλά τέτοια μέρη) όπου ο κόσμος φοβάται να μπεί΄.Όσο για το όπλο κάνεις λάθος.Έαν τραβάγανε όπλοι οι αστυνομικοί της όμάδας δέλτα προκαταβολικά τώρα δεν θα είχαν τραυματιστεί σοβάρα.Αλλά μετά θα έβγαινε ο trandism και θα τους έλεγε τραμπούκους ή κάτι άλλο.
Και να είσαι σίγουρος ότι ο έλληνας πολίτης καλει την αστυνομία για οτιδήποτε ακόμα και εαν εχει πλημμυρίσει το σπίτι ή οτιδήποτε άλλο γελοίο μπορείς να φανταστείς.
Αλλά trandism δεν σε βλέπω να σχολιάζεις κανά τραυματισμό.Δεν σε ενδιαφέρουν οι ζωές των συνανθρώπων σου αλλά μόνο η αισθητική του ματιού σου ?
Δεν νομίζω ότι είμαι εγώ αυτός που πρέπει να απαντήσει στον nikkartthegreat, αλλά όλοι οι υπόλοιποι που καταλήξανε να αλληλοχαριεντίζονται με αυτόν που μας πληροφορεί ότι οι ελάχιστοι (sic) Eλληνες του κέντρου απειλούνται από τους αλλοδαπούς ενώ ταυτοχρόνως με κατηγορεί ότι πάω λέει στα άκρα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης μας πληροφορεί ο κοσμογυρισμένος ότι στην Τοσίτσα έχει αλλοδαπούς..(!!) Έχει τοξικομανείς, άρρωστους ανθρώπους, έλληνες και μετανάστες, τους οποίους η αστυνομία ταλαιπωρεί καθημερινά χωρίς λόγω και αιτία και τους αναγκάζει να σέρνονται από μέρος σε μέρος..
Μας λέει δε ότι οι μπάτσοι δεν τραβάνε όπλο, ενώ έχουν καθαρίσει καμιά εκατοστή ανθρώπους τα τελευταία δέκα χρόνια μόνο..
Τέλος πάντων, την κατέστρεψα την εικόνα με το στέκι του Κονιδάρη και αποσύρρομαι.. Ας προβληματιστούν οι υπόλοιποι (πλην του προφανούς) για το με ποιες κοινωνικές απόψεις καταλήγουν να συμπλεύσουν, μόνο και μόνο για να στηρίξουν το "δεν είναι όλοι ίδιοι", ένα ανούσιο "ιδεολόγημα" που μόνο σκοπό έχει να αθωώνει το σύνολο..
Επειδή παραέγινε μπέρδεμα και κοντεύουμε να χτίσουμε τη Βαβέλ μεταξύ μας..
ΑπάντησηΔιαγραφή@trandism
η διαφωνία μου μαζί σου βρίσκεται στο εξής: στον απόλυτο αριθμό που δεν αφήνει περιθώριο ούτε για μία εξαίρεση. Το απόλυτο είναι πάντα επικινδυνο ακριβώς γιατί σε κάνει να σκέφτεσαι με τον ίδιο ισοπεδωτικό τρόπο που έχουν αυτοί που κατηγορείς: όλοι οι μετανάστες, οι κακοποιοί, οι αντιρρησίες κλπ είναι ίδιοι και τους αξίζει να τους φερθούμε έτσι όπως τους φερόμαστε.
@ nikkartthegreat
επειδή είμαι από τους "ελάχιστους έλληνες του κέντρου" εδώ και πολλά χρόνια, άσχετα από το εαν δεν είμαι μόνιμη κάτοικος Αθήνας, ουδέποτε αισθάνθηκα να απειλούμε απο μετανάστη και συχνά αισθάνθηκα να απειλούμαι από αυτούς που αποκαλείς προστάτες. Όσο δε για την Τοσίτσα, τυχαίνει να έχω ζήσει χρόνια σ ένα στενό παράπλευρα και σε βεβαιώνω πως δεν κινδύνεψα διόλου. Και για την Πλατεία Θεάτρου, καλύτερα θα ήταν να αναρωτηθείς γιατί δεν κάνουν τίποτα και στέκονται πιο πάνω αμέριμνοι..οι προστάτες
Τέλος, είτε σου αρέσει είτε όχι και οι μετανάστες είναι πολίτες αυτής της χώρας, παρότι η "πολιτική" της, τους έχει καταντήσει πολίτες 2ης κατηγορίας.
O nikkarthegreat γιατί δεν σας λέει πως είναι ο ίδιος νεαρός αστυνομικός; Δεν είναι άλλωστε τυχαίες οι φράσεις που χρησιμοποιεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος είχε πει για τους ανθρώπους γενικότερα, πως ο καθένας μόνος του μπορεί να είναι ένας αγαθός και πράος άνθρωπος, αλλά όταν γίνεται μέρος του όχλου, μεταμορφώνεται σε θηρίο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ' αναλογίαν, το ίδιο υποστηρίζω για τους αστυνομικούς. Όταν είναι με τους φίλους τους και τους συγγενείς τους, κάποιοι απ΄ αυτούς μπορεί να φαίνονται μια χαρά άνθρωποι, όταν φοράνε τη στολή και βγαίνουν παγανιά, μεταμορφώνονται σε - ας μην το συζητήσω καλύτερα.
Επίσης, η καραμέλα με τους «αλλοδαπούς» και την εγκληματικότητα που κουβαλάνε καλύτερα να χρησιμοποιείται με περισσότερο μέτρο.
Μέχρι πότε θα χρησιμοποιείται αυτό το μπλογκ για να ξεφτιλίζονται πρόσωπα έτσι ξεδιάντροπα? Όλοι γνωστοί είμαστε οι σκακιστές. Λίγο τσίπα Φίλιππε... Παρακαλώ...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ανώνυμος: Νομίζω πως σε αυτό το thread η συζήτηση είναι απρόσωπη, χωρίς προσωπικές αιχμές. Αν κάποιος νομίζει πως θίχτηκε προσωπικά, ας επικοινωνήσει μαζί μου παρακαλώ και θα προσπαθήσω να διορθώσω. Αν γράφεις για την αναφορά από τον "μ" της επαγγελματικής ιδιότητας συνομιλητή, ο συνομιλητής αυτός (και συνάδελφος σκακιστής), με τον οποίο έχω άριστες προσωπικές σχέσεις, όπως και αυτός άλλωστε μαζί μου, είναι επώνυμος, δεν νομίζω να κρύβει κάτι. Και έχει δημιουργήσει τις τελευταίες μέρες ένα ενδιαφέρον ιστολόγιο, για σκακιστικά κι άλλα θέματα:)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ παππούς μου, ο πιο φτωχός από τους φτωχούς, ζούσε στον τόπο του χειρότερα απ' ότι ζουν οι περισσότεροι οικονομικοί μετανάστες στη σημερινή Ελλάδα. Δεν έκλεψε, δε λήστεψε και δε σκότωσε, για να ζήσει. Στην Κατοχή άφησε τη γιαγιά μου με δύο μικρά παιδιά και πήγε αντάρτης στο βουνό. Μετά την απελευθέρωση επέστρεψε στο σπίτι του. Έφαγε χωρίς έλεος πολύ ξύλο και από τους εθνικόφρονες, διότι ήταν μέλος του ΕΑΜ, και από τους κομμουνιστές, διότι αντί του εμφυλίου επέλεξε οικογένεια και δουλειά. Έκανε το σκατό του παξιμάδι, για να επιβιώσουν και να σπουδάσουν τα παιδιά του, και πέθανε πάμφτωχος. Η μόνη χαρά της ζωής του ήταν ότι τα παιδιά του κατόρθωσαν τελικά να ξεφύγουν από το λασποχώρι και να προκόψουν, μια χαρά αδιανόητη για τους «φασίστες»/ «πατριώτες» και τους «εαμοβούλγαρους»/ «αγωνιστές» της εποχής του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί θυμήθηκα τον παππού μου; Διότι ήταν ένας απλός άνθρωπος, ο οποίος, όμως, έκανε αυτό που του υπαγόρευε η συνείδησή του (ελευθερία, οικογένεια, δουλειά) και αρνήθηκε σθεναρά και με μεγάλο προσωπικό κόστος να θεωρείται μέλος της αγέλης, πιόνι στα χέρια όλων αυτών που έλεγαν «τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα». Δε γούσταρε ταμπέλες, αλλά ήθελε να είναι ουσιαστικά χρήσιμος για την οικογένεια και την πατρίδα του.
Έχω διδαχθεί από το παράδειγμά του και απορρίπτω τις ταμπέλες. Ποιό νουνεχή και σκεπτόμενο άνθρωπο πείθουν οι αφορισμοί «Όλοι οι αστυνομικοί είναι μπάτσοι, γουρούνια, δολοφόνοι.» και «Όλοι οι διαδηλωτές είναι αλήτες και εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου.»; Απεχθάνομαι τους θρασύδειλους μπάτσους, που τραμπουκίζουν τους πολίτες και κρύβονται από τους νονούς της νύχτας. Απεχθάνομαι τα δήθεν αναρχικά ή αριστερά κομπλεξικά τεμπελόσκυλα, τα οποία δε θέλουν έναν καλύτερο κόσμο για τους πολλούς, αλλά ένα χειρότερο κόσμο για όλους. Όμως, δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι.
Επιθυμώ διακαώς ελευθερία, ισότητα προς τα πάνω, δικαιοσύνη. Πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει με την πειθώ και όχι με τη βία, φυσική ή ψυχολογική. Εχθρεύομαι αυτούς που με βάζουν στον πειρασμό να τυλίξω σε μια κόλλα χαρτί τον μπάτσο, που με εξευτελίζει, διότι νομίζει ότι μαζί μου «τον παίρνει», και δε με προστατεύει, όταν ο υπόκοσμος με απειλεί. Εχθρεύομαι αυτούς που με βάζουν στον πειρασμό να τσακίσω τον κουκουλοφόρο, που καίει το μαγαζί μου, σπάζει το αυτοκίνητό μου και εκχυδαΐζει τους κοινωνικούς και πολιτικούς αγώνες.
Κάποιος σοφός είπε: Με τη δύναμη της θέλησης ο άνθρωπος αλλάζει τον εαυτό του. Με τη δύναμη της αγάπης αλλάζει τους άλλους. Με τη δύναμη της σκέψης αλλάζει τον κόσμο.
Ας μη εγκλωβιζόμαστε σε τεχνητές διαχωριστικές γραμμές! Ας είμαστε αυστηροί με τον εαυτό μας, ας προσεγγίσουμε με σεβασμό τους άλλους, ας σκεφτούμε τί μπορούμε να κάνουμε πρώτοι απ’ όλους εμείς οι ίδιοι, για να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος, ας οργανωθούμε και ας αναλάβουμε δράση!
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΗΡΥΓΜΑ. ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΘΗΡΙΟ ΤΗΣ ΖΟΥΓΚΛΑΣ ΑΝΗΜΕΡΟ.
Να φύγουν τα παιδιά του από το λασποχώρι,..να πάνε να φυτρώσουν λουλούδια στα τσιμέντα,..πολύ σεβασμό έχεις για την πατρίδα του παππού σου. Άσε μας ρε φίλε,..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ξεκινήσουμε σιγά σιγα να απαντάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτον όποιος παίζει σκάκι ξέρει τι ρόλο βαράω οπότε δεν χρειάζονται περαιτέρω συστάσεις.
Επίσης δεν βγήκα να υπερασπιστώ την αστυνομία ή κάτι τέτοιο απλώς αυτά που γράφετε να έχουν μια λογική.
Υπάρχουν σκηνικά όπου η αστυνομία κάνει λάθος...δεν είπε κανείς όχι..αλλα δεν σχολιάζει κανείς έστω και ένα περισταστικό όπου με αυτοθυσία ο αστυνομικός επεμβαίνει.
Τι αυτό είναι η δουλειά του?
Να προστατευει άτομα με τέτοια μυαλα??
Όσο για την τοσίτσα...μιας και όλοι σας ξαφνικά είστε γνώστες της περιοχής (Όσο δε για την Τοσίτσα, τυχαίνει να έχω ζήσει χρόνια σ ένα στενό παράπλευρα και σε βεβαιώνω πως δεν κινδύνεψα διόλου) πως σκοτώθηκε η διακεκριμένη αρχαιολόγος Ζερβουδάκη την Μ Πέμπτη 2008??
Μιας και δεν απειλήθηκες ποτέ στην οδό Τοσίτσα στείλε τα παιδιά σου να παίξουν εκεί μπάλλα.
ουδέποτε αισθάνθηκα να απειλούμε απο μετανάστη και συχνά αισθάνθηκα να απειλούμαι από αυτούς που αποκαλείς προστάτες
Το αισθάνομαι είναι μια πολύ γενική έννοια..
Μπορεί να φοβάσαι τον κόσμο ..και να αισθάνεσε φόβο στην πολυκοσμία...
Μπορεί το ένα μπορεί το άλλο...άρα μια προσωπική εμπειρία δεν μου λέει τίποτα
Ας συνέχίσω λίγο ακόμα ..
τα λόγια του tradism Επίσης μας πληροφορεί ο κοσμογυρισμένος ότι στην Τοσίτσα έχει αλλοδαπούς..(!!) Έχει τοξικομανείς, άρρωστους ανθρώπους, έλληνες και μετανάστες,
Μάλλον οι μετανάστες δεν είναι αλλοδαποί ε?? Έγω έτσι το εκλαμβάνω.
O nikkarthegreat γιατί δεν σας λέει πως είναι ο ίδιος νεαρός αστυνομικός; Δεν είναι άλλωστε τυχαίες οι φράσεις που χρησιμοποιεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή όλοι οι αστυνομικοί χρησιμοποιούν ίδιες εκφράσεις??
Οι μετανάστες είναι μετανάστες.. Το "αλλοδαποί" είναι όρος πολιτικά φορτισμένος και χρησιμοποιείται κυρίως από ακροδεξιούς..
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αρχαιολόγος κ. Ζερβουδάκη παρασύρθηκε από μηχανή στον πεζόδρομο της Τοσίτσα και θα μπορούσε να της συμβεί αυτό στον πεζόδρομο της Ερμού..
Όταν λέμε Τοσίτσα εννούμε συγκεκριμένα πράγματα..
Παρασύρθηκε από μηχανή αλλά ποιος την οδηγούσε ?? Αυτό το γνωρίζουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή οι μετανάστες δεν είναι αλλοδαποι????
Στις 5 Ιουνίου 2008 – Ημέρα του Περιβάλλοντος η Πρωτοβουλία για τη προστασία των δικαιωμάτων των πεζών “ΠΕΖΗ” διοργάνωσε συγκέντρωση – μνήμη στην Ηώ Ζερβουδάκη. Ήταν μια εξέχουσα προσωπικότητα στον χώρο της αρχαιολογίας. Περίπου 40 μέρες πριν η Ηώ Ζερβουδάκη σκοτώθηκε στον πεζόδρομο της οδού Τοσίτσα στην Αθήνα από διερχόμενο μηχανάκι που οδηγούσε άνδρας υπό την επήρεια ουσιών. Ήρθε και προστέθηκε στα ολοένα και αυξανόμενα θύματα- πεζούς στην Ελλάδα λόγω της παντελούς έλλειψης προστασίας τους από την κρατική μηχανή και τις δημοτικές αρχές. Το μηχανάκι έτρεχε στον πεζόδρομο. Ο οδηγός του δεν ήθελε να σκοτώσει, όμως ήξερε ότι μπορεί να σκοτώσει άνθρωπο τρέχοντας πάνω στον πεζόδρομο. Και όλοι οι οδηγοί που καταπατούν τους χώρους των πεζών είτε τρέχοντας πάνω στον πεζόδρομο είτε σταθμεύοντας πάνω στα πεζοδρόμια το ξέρουν ότι μπορούν να προκαλέσουν ατύχημα και μάλιστα θανατηφόρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εκδήλωση παρευρέθηκαν και πολλοί αρχαιολόγοι καθώς και εκπρόσωποι της Πρωτοβουλίας Πολιτών Εξαρχείων. Οι συγκεντρωμένοι ήταν ντυμένοι στα μαύρα τονίζοντας και την κατάφορη καθημερινή παραβίαση των δικαιωμάτων των πεζών και την έλλειψη σεβασμού απέναντί τους που θεωρούνται σαν τα πιο αδύναμα στοιχεία στην καθημερινή κυκλοφοριακή τρέλα. Ωστόσο η πεζή μετακίνηση μαζί με την μετακίνηση με ποδήλατο και την χρήση των μέσων συλλογικής μεταφοράς είναι η μόνη προοπτική επιβίωσης των σημερινών μεγαλουπόλεων. Γιατί είναι οι πιο φιλοπεριβαλλοντικές μετακινήσεις και αποτελούν μια πρόταση υποκατάστασης του αυτοκινήτου που οδηγεί τη ζωή των πόλεων σε αδιέξοδα. Γιατί τα αυτοκίνητα και ρυπαίνουν και ηχορυπαίνουν αλλά και συντελούν στην αύξηση της θερμοκρασίας των πόλεων κατά τους θερινούς μήνες. Οι κρατικές και δημοτικές αρχές δεν προωθούν την πράσινη μετακίνηση όπως και δεν προωθούν φιλοπεριβαλλοντικά μέτρα αδιαφορώντας για τα αδιέξοδα και καταπατώντας τα βασικό δικαίωμα των συμπολιτών μας να ζουν στις πόλεις χωρίς να οδηγούν αυτοκίνητο.
Παρόντες στην εκδήλωση ήταν και άνθρωποι που συχνάζουν στην οδό Τοσίτσα. Με ένα κερί στο χέρι οι παρευρισκόμενοι κράτησαν σιγή ενός λεπτού. Μέλος της “ΠΕΖΗ” κατασκεύασε αποτύπωμα νεκρού στο δρόμο, όπως το χαράζει συνήθως η αστυνομία με κιμωλία (στένσιλ) από χορτοτάπητα. Τόνιζε έτσι τη σχέση που έχει η πεζή μετακίνηση με την προστασία του περιβάλλοντος που και οι δύο καταστάσεις καταπατούνται βάναυσα. Στην αυθόρμητη συζήτηση που ακολούθησε τονίστηκε ότι κανένα μηχανοκίνητο τροχοφόρο δεν έχει δικαίωμα να καταπατά τους χώρους που προορίζονται για πεζούς. Για όποιο λόγο και να είχε βρεθεί στο σημείο εκείνο ο δολοφονικός παραβάτης ήταν σε λάθος χώρο. Τα κεριά έσβησαν, η συζήτηση τελείωσε και ο κόσμος με πολλές σκέψεις στο μυαλό του αποχώρησε από το σημείο που σκοτώθηκε η Ηώ Ζερβουδάκη.
Την άλλη μέρα κάποιος περαστικός άφησε ένα μπουκέτο από λουλούδια στο αποτύπωμα από χορτοτάπητα.
"Δηλαδή οι μετανάστες δεν είναι αλλοδαποι????"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι μπορεί να απαντήσει κανείς σε αυτό αναρωτιέμαι..
Απ'το "στέκι" του Κονιδάρη μας ήρθες εσύ αστέρι μου?
Ο θάνατος της Ηούς Ζερβουδάκη , διεθνούς φήμης αρχαιολόγου, η οποία εξερχόμενη από το Αρχαιολογικό Μουσείο της Αθήνας παρασύρθηκε από διερχόμενο δίκυκλο, το οποίο οδηγούσε τοξικομανής σε πλήρη έκσταση,
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.politismospolitis.org/?p=618
ΥΓ.: Ο πεζόδρομος της Τοσίτσα βρίσκεται ανάμεσα σε ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα (Πολυτεχνείο) και σε δύο μουσεία (ΕΑΜ και Επιγραφικό). Περαστικοί, κάτοικοι και φοιτητές αντιμετωπίζουν καθημερινά πρόβλημα διέλευσης από τους χρήστες ναρκωτικών, που παίρνουν τη δόση τους δημοσίως. Ο άδικος χαμός της Ηώς Ζερβουδάκη ας ευχηθούμε να κινητοποιήσει έστω και εκ των υστέρων την Αστυνομία, που κωφεύει στις εκκλήσεις των διευθυντών των μουσείων για προστασία του κοινού.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 29/04/2008
H πλατεία Eξαρχείων και οι πεζόδρομοι σε ακτίνα τριακοσίων μέτρων αποτελούν «ελεύθερη ζώνη» εμπορίας και χρήσης ηρωίνης. Eίμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα διαμαρτυρηθεί επειδή ζει σε υποβαθμισμένη συνοικία, σ' αυτό το μεσογειακό είδος γκέτο, το slum, την εύθραυστη εσώτερη πόλη: έχω ζήσει σε μέρη όπου γινόταν ένας φόνος την ημέρα· δυο βιασμοί τη νύχτα· τρία μαχαιρώματα το απόγευμα. Θα επιζήσω. H κατάσταση των Eξαρχείων δεν με απασχολεί με τον τρόπο που απασχολεί τους περισσότερους κατοίκους οι οποίοι ανησυχούν για την κατάρρευση της τιμής των ακινήτων τους, για την ακεραιότητά τους και για την ασφάλεια της περιουσίας τους· ούτε για τον ανθυγιεινό συγχρωτισμό τους με «αναρχικούς» και φρικιά. Mε απασχολεί διότι υπάρχει το πολιτικό ερώτημα: Γιατί τα Eξάρχεια παραδόθηκαν στους ναρκομανείς και στους βανδάλους; Ποιος πήρε αυτή την απόφαση; Eίναι τελικά νόμιμη η διακίνηση της πρέζας; Aν είναι, πρέπει να το ξέρουμε· μπορεί να χρειαστούμε κι εμείς ένα-δυο γραμμαριάκια· οι εποχές είναι δύσκολες.
Nα πώς βλέπω αυτές τις μέρες τα Eξάρχεια (αν και όλες οι μέρες είναι ίδιες): στην πλατεία ο άνεμος παρασέρνει παλιές εφημερίδες και σκουπίδια· λαδόχαρτα από πιτόγυρους, συσκευασίες πρόχειρων φαγητών· στα παγκάκια κείτονται ημιθανή, ημίγυμνα πρεζόνια· άλλα τρεκλίζουν χωρίς προσανατολισμό· μερικά καβγαδίζουν ουρλιάζοντας και πετώντας μπουκάλια μπίρας· την κάθε στιγμή του 24ώρου συρρέουν στο χώρο της πλατείας πάνω από εκατό ψυχοφαρμακωμένα άτομα τα περισσότερα από τα οποία ζητιανεύουν στα γύρω μαγαζιά· όμως, ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος. Oι άνθρωποι που θα μπορούσαν να δώσουν λεφτά σε επαίτες δεν διασχίζουν την πλατεία Eξαρχείων: οι φιλήσυχοι πολίτες αισθάνονται ότι καλούνται να περάσουν μες απ' τη ζούγκλα φορώντας πιτζάμες. Yπό αυτή την έννοια ζούμε σε μια συνοικία intra muros· τα τείχη ορίζονται από τη λεωφόρο Aλεξάνδρας, την Πατησίων, την Aκαδημίας και την Aσκληπιού. Δίπλα στην ελεεινότητα μια ηλεκτρονική πινακίδα του δήμου προτρέπει: «Aνακύκλωση!» H αστυνομία φρουρεί τον εαυτό της στην οδό Kαλλιδρομίου· σκορπάει σε τυχαίες γωνίες δυο-δυο ένστολους που χάβουν μύγες: οι νεαροί αστυνομικοί σκοτώνουν την ώρα τους· όταν τελειώνει η βάρδια γυρίζουν άπρακτοι στο σπίτι τους. Σε δουλειά να βρισκόμαστε. Έτσι κι αλλιώς, η λύση στα προβλήματα των Eξαρχείων δεν είναι η αστυνομία· στην πραγματικότητα, η αστυνομία δεν είναι λύση σε κανένα πρόβλημα. Λύση είναι η αναθεώρηση της νομοθεσίας: οι ναρκωτικές ουσίες πρέπει να νομιμοποιηθούν και να υπαχθούν σε κρατικό έλεγχο. H παρανομία γεννά την έσχατη αθλιότητα: Kανείς, κανείς, δεν έχει «επιλέξει» αυτόν τον τρόπο ζωής.
Mέσα στο καλοκαίρι σημειώθηκε ρεκόρ ληστειών γύρω από την πλατεία· διαρρήκτες έπαθαν αμόκ σε διαμερίσματα και τα έκαναν γυαλιά-καρφιά· εξαθλιωμένα πρεζάκια εισέβαλαν από ταράτσες και ζήτησαν λεφτά από αγουροξυπνημένους συνταξιούχους. Στην Tοσίτσα, δίπλα στο Aρχαιολογικό Mουσείο, σημειώθηκε θάνατος· οι τουρίστες που επισκέπτονται το Mουσείο διέρχονται από ανοιχτό ψυχιατρείο. Tο φαινόμενο θυμίζει τις δεινότερες στιγμές των αμερικανικών και ευρωπαϊκών πόλεων στα τέλη της δεκαετίας του '70. Σήμερα σε καμιά πόλη του κόσμου δεν υπάρχει αντίστοιχο των Eξαρχείων: ακόμα και στις πιο βίαιες γειτονιές της Oυάσινγκτον (όπου εμμένει, επιπλέον, φυλετικό πρόβλημα) η ηρωίνη αλλάζει χέρια με διακριτικότερο τρόπο· το θέαμα της ναρκομανίας έχει εκλείψει. Tα crackhouses έχουν κλείσει από τις αρχές της δεκαετίας του '90· οι φτωχοσυνοικίες υπέστησαν πολλαπλές αναπλάσεις (συνήθως εις βάρος των φτωχών πολιτών και υπέρ των εργολάβων και των μεσιτών: άλλο ζήτημα αυτό) και οι ναρκομανείς οδηγήθηκαν είτε στο θάνατο, είτε στην αποτοξίνωση. Tο Needle Park ανήκει στο παρελθόν· ακόμα και στο Πάρκο Mακάρθουρ στο Λος Άντζελες, όπου βρίσκεις κάθε λογής σκόνες, κινδυνεύεις να πέσεις στα όχι-και-τόσο αβρά χέρια του LAPD· η αστυνομία δεν αστειεύεται.
Τι κάνουμε στην Eλλάδα: αφήνουμε τον κατοικημένο χώρο και τους κατοίκους στην τύχη τους. Δεν υπάρχει μέριμνα, ο σχεδιασμός λείπει· ερειπωμένα και εγκαταλελειμμένα κτίρια των Eξαρχείων κατοικούνται από αστέγους, αδέσποτα ζώα και αρουραίους. Oι πεζόδρομοι (μια, έτσι κι αλλιώς, χρεοκοπημένη ιδέα που εφαρμόζεται στην Aθήνα σαν να μην έχουμε καμιά επαφή με τα λάθη που διέπραξαν και πλήρωσαν ακριβά άλλες πόλεις) έχουν μετατραπεί σε back alleys όπου συμβαίνουν εγκλήματα· κι από όπου δεν περνά καν το απορριμματοφόρο. Oι πολιτικοί ζουν σε μεζονέτες στα προάστια (καλοζωισμός, επιδειξιομανία)· ίσως δεν έχουν περάσει ποτέ από τη γειτονιά μας (το '77, όταν ο πρόεδρος Kάρτερ πήγε για πρώτη φορά στο Nότιο Mπρονξ παρ' ολίγο να βάλει τα κλάματα: κάποιος Έλληνας πολιτικός πρέπει να βάλει τα κλάματα)· ο νόμος δεν εφαρμόζεται· επικρατεί υποκρισία (γύρω από την πλατεία λειτουργούν κέντρα αποτοξίνωσης)· σιγά-σιγά παγιώνεται το μη αναστρέψιμο. Oλόκληρη η συνοικία βυθίζεται στην αθλιότητα: σκοντάφτω διαρκώς σε κωματώδεις αρρώστους· κανείς μας δεν καλεί το 166· από την Aθήνα λείπει η συμπόνια. O αέρας είναι μολυσμένος· ζούμε μέσα στη βία και την οκνηρία· ο κοινωνικός παρασιτισμός είναι καθεστώς· στην Eλλάδα δεν τίθεται ζήτημα ενοχής. Tα Eξάρχεια θα εκπέσουν ολοκληρωτικά για να καταλήξουν αντικείμενο εκμετάλλευσης στη μαύρη αγορά του χώρου. Ήδη, οι κατασκευαστές και πωλητές συστημάτων ασφαλείας κάνουν χρυσές δουλειές: όσο για μένα, αν έχει κάποια σημασία, θα αντισταθώ· δεν θα εγκαταστήσω συναγερμό, δεν θα αναβαθμίσω την πόρτα ασφαλείας. Θα το διακινδυνεύσω. H πολιτική του φόβου προκαλεί την εγκληματικότητα.
Tι πρέπει να γίνει: να συμβουλευτεί η κυβέρνηση τους αρχιτέκτονες, τους χωροτάκτες· τους κοινωνικούς λειτουργούς· να αντλήσει συμπεράσματα από την εμπειρία διαχείρισης παρόμοιων προβλημάτων στις μεγαλουπόλεις. O δήμος της Aθήνας είναι μια πόλη 750.000 «επίσημων» κατοίκων (και μερικών δεκάδων χιλιάδων μεταναστών): στην πραγματικότητα πρόκειται για χωριό. Πόσο ανίκανος μπορεί να είναι κανείς για να αδυνατεί να διοικήσει ένα χωριό;
Όρίστε τα εξάρχεια...και καλό είναι για αυτή την περιοχή να αφήσετε να μιλήσει κάποιος που την ξέρει καλύτερα απο εσάς και μην κάνετε ότι τα ξέρετε όλα.
Συνεπώς η αρχαιολόγος σκοτώθηκε απο ναρκομανή..........
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι ρε βούρλο σκοτώθηκε από τοξικομανή οδηγό.. Που οι μπάτσοι του πούλησαν την ηρωίνη και οι μπάτσοι δεν είναι ικανοί να ελέγξουν όταν οδηγάει.. Χέσε μας τώρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο κύριε εξυπνάκια βρήκες απο που αγόρασε την ηρωίνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦούντωσε το πράμα βλέπω. Καλό είναι κι αυτό γιατί κρατάει τα μυαλά εν εγρηγόρσει. Θα ζητήσω όμως αύξηση από το Γάτο, δεν πάει άλλο.:-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα διευκρινίσω εδώ πως δε γνώριζα την επαγγελματική ενασχόληση του φίλου με το ψευδώνυμο nikkarthegreat,σήμερα την έμαθα. Οι δύο αστυνομικοί στους οποίους αναφέρθηκα σε προηγούμενο σχόλιο και ειδικά αυτός που παρακολουθεί το ιστολόγιο του Γάτου, είναι εντελώς άλλα πρόσωπα. Ελπίζω και στον nikkar να αρέσει η Λατινοαμερικανική Λογοτεχνία. Να ξεκαθαρίσω επίσης πως τα πρόσωπα είναι υπαρκτά και όχι αποκυήματα της φαντασίας μου και πως και οι δύο υπηρετούν σε πόλεις (Αθήνα και Πάτρα) και όχι στο μικρόκοσμο του χωριού μου.
Δεν έχει πολύ νόημα όλο αυτό, αλλά ας κάνω ένα ακόμα σχόλιο. Η φρασούλα μου για το "στέκι της melen" ήταν μια φιλοφρόνηση για μια γωνιά ήσυχη, ταπεινή,φιλόξενη, όπου χωράει ο καθένας και όπου λέγονται σπουδαία πράγματα χωρίς ταρατατζούμ και θορυβώδεις πολυχρωμίες. Αυτό ήταν όλο. Δεν προσπάθησα να ωραιοποιήσω κανένα μπάτσο και όσοι παρακολουθούν αυτά που γράφω κατά καιρούς ξέρουν τις απόψεις μου για την καταστολή στην Ελλάδα ή μπορούν να τις βρουν εδώ, στο μπλογκ μου ή όπου αλλού συμμετείχα σε ανάλογη συζήτηση. Αυτό που δεν μπορώ με τίποτε να καταπιώ είναι η απολυτοσύνη. Όλοι οι Κονιδάρηδες είναι μαλάκες εξ ορισμού επειδή 5-6 ανωνυμοεπώνυμοι θεωρούν πως ετούτος ο Κονιδάρης είναι μαλάκας. Πάει και τελείωσε.
Συμφωνώ εντούτοις. Δεν μπορείς να βρίζεις οικονομικούς μετανάστες, μόνο και μόνο επειδή είναι αλλόχρωμοι και εσύ ρατσιστής και καθίκι και μετά να γυρνάς σπίτι σου και να μελετάς φιλοσοφία. Πράγματι, δε γίνεται, κι αν γίνεται δείχνει ακόμα πιο βαθιά ψυχική διαταραχή. Αλλά αυτό ισχύει για όλους μας. Όμως υπάρχουν και αστυνομικοί που σέβονται τους ανθρώπους, δεν τους βρίζουν και πολλάκις συμπάσχουν. Είναι λίγοι; Ελάχιστοι; Τότε θα πρέπει να προσπαθήσουμε να γίνουν περισσότεροι, όλοι. Όχι να τους ανταποδώσουμε εις διπλούν αυτά που μας αηδιάζουν.
Κλείνω ταυτισμένος απόλυτα με τη melen, για να επιστρέψω στο "στέκι" απ' όπου ξεκίνησα και να μη σας βαραίνω με την κουραστικά ανένταχτη ύπαρξή μου.
προς μικρο ηρακλη
ΑπάντησηΔιαγραφήτωρα μπηκα στο ιντερνετ και βλεπω τα διαφορα.Αγαπητε πατριωτη μιλας για αναρχικα τεμπελοσκυλα που θελουν ενα χειροτερο κοσμο για ολους...χααααααααααααααα εχω πεθανει στα γελια αλλα προσεξε κατι,αν γινει εξεγερση και εχεις μαγαζι στο κολωνακι,δεν θα καψω μονο το μαγαζι σου αλλα και σενα μεσα.Α ξεχασα αν εχεις και καλο αμαξι θα αρπαξει και εκεινο.Δεν σε απειλω απλως να ξερεις ποιοι ειναι οι εχθροι των νοικοκυραιων καπιταλιστων...Μιλας για ελευθερια και ισοτητα προς τα πανω,τον εαυτο σου κοροιδευεις η δεν βλεπεις τι γινεται γυρω σου.Για ποιο λογο κανεις επικληση στην αυθεντια και αναφερεις τα λογια του σοφου και εγω μπορω να σου φερω 1000 βιβλια εχει κανενα νοημα?Καθεσαι και συγκρινεις τον παππου σου με τους μεταναστες?θεωρεις ιδανικο καποιος να κοιταει μονο την παρτη του,γιατι γυρω σου δεν κοιταξες ποτε εκτος αν εισαι κανενας 40νταρης που κουραστηκε απο την επανασταση που δεν εγινε.
Ωραία, γλιτώσαμε από τον Αλεξήνωρ,...έχουμε τα σεντόνια του nikkathegreat ή εν τούτω νίκα,... ή αλεξάντερ the great . χαχχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι μία απάντηση στο από πάνω σεντόνι του ανώνυμου,...φίλε γράφεις... "Ο οδηγός του δεν ήθελε να σκοτώσει, όμως ήξερε ότι μπορεί να σκοτώσει άνθρωπο τρέχοντας πάνω στον πεζόδρομο" αλλά όταν ένας άνθρωπος είναι "υπό την επήρεια ουσιών" δεν ξέρει ότι μπορεί να σκοτώσει. Αν ήταν σε κατάσταση να προβληματιστεί ότι μπορεί να σκοτώσει εκείνη την ώρα,..θα πρόσεχε,..εκτός αν εκτός από χρήστης ουσιών είναι και δολοφόνος,..γεμάτος αντιφάσεις είναι ο λόγος σου.
Προβληματιστείτε λίγο γιατί έχουμε το πρόβλημα των ναρκωτικών και ποια κοινωνική υποκρισία το δημιουργεί και μην εκμεταλλεύεστε το θάνατο ενός ανθρώπου για να περάσετε τα ιδεολογήματα σας, αναίσθητοι ε, αναίσθητοι,...
@ μου αρέσει το σκάκι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι πεπεισμένος ότι δεν κατάλαβες λέξη απ' όσα έγραψα.
Θα σου απαντήσω, λοιπόν, όσο πιο απλά μπορώ:
Ναι, είμαι νοικοκύρης. Κερδίζω μόνος μου το ψωμί μου, δε χρωστάω σε κανέναν και δε ζητώ ελεημοσύνη από κανέναν.
Ναι, έχω αποδοτικό μαγαζί και καλό αυτοκίνητο. Εχθρούς δεν έχω, διότι σέβομαι όλους τους ανθρώπους. Εχθρούς δεν έχω ανάγκη να κατασκευάζω, διότι δε με βασανίζουν απωθημένα, οργή, μίσος.
Πιστεύω ότι αξία έχουν τα πρόσωπα και όχι ο όχλος. Τυφλός δεν είμαι. Βλέπω ότι υπάρχουν αστυνομικοί, σκληρά εργαζόμενοι και κακά αμοιβόμενοι, και μπάτσοι. Κοινωνικοί αγωνιστές με συγκροτημένη πολιτική σκέψη και δράση και βάνδαλοι κουκουλοφόροι. Δεν τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι.
Τελικά, πιστεύω ότι εμείς είμαστε η κοινωνία, η οποία είναι καθρέφτης και μας μοιάζει, και εμείς μπορούμε να την κάνουμε καλύτερη, πιο ελεύθερη και πιο δίκαιη, αν γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι με γνώση και τεκμηριωμένη άποψη και σηκωθούμε από τους καναπέδες μας.
Μπράβο, Νέε Ηρακλή στην έκθεση στο σχολείο θα πρέπει να είχες άριστα,..
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. Ο παλιός Ηρακλής που πήγε ; :))
Νέε Ηρακλή τα λες πολύ ωραία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά.
Νέο περιστατικό αστυνομικής βίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη διενέργεια επείγουσας διοικητικής εξέτασης για τη διαλεύκανση καταγγελίας 20χρονου ομογενή, σύμφωνα με την οποία, τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου, έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από αστυνομικούς στη Θεσσαλονίκη, διέταξε η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης (ΓΑΔΘ).
Όπως κατήγγειλε ο 20χρονος, ο οποίος νοσηλεύεται στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο, οι αστυνομικοί τον ξυλοκόπησαν, επειδή δε σταμάτησε σε τροχονομικό έλεγχο.
(από τις σημερινές ειδήσεις)
Εκτός από τους μπάτσους της στεριάς, έχουμε και αυτούς της θάλασσας..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά φαντάζομαι εκεί στην Ηγουμενίτσα κατά σατανική σύμπτωση δεν υπάρχει λιμενικός που διαβάζει Τζακ Λόντον να βγει να μας πει ποιοι κοπάνησαν τον λάθος Κούρδο (αυτόν που είχε συγγενείς στη Σουηδία)..
Προς όσους δεν ξέρουν για τι πράγμα μιλάει ο trandism:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Tην 3-4-2009 στην Ηγουμενίτσα, άνδρες του Λιμενικού σώματος τραυμάτισαν θανασιμα έναν κουρδο από το Ιρακ.(οι αυτοπτεις μάρτυρες που είναι αλλοδαποί χωρίς χαρτια περιγραφουν "κομαντος με στολές μπλε και παραλλαγής). Οι λιμενικοί ζήτησαν από τους πρευρισκόμενους "παράνομους" μετανάστες να απομακρυνθούν από τον χωρο του λιμανιού. Αυτοί πράγματι απομακρύνθηκαν, αλλα ξαναγύρισαν καθώς σκοπός τους ήταν να διφύγουν στην Ιταλία. Τους περίμεναν όμως οι λιμενικοι και αφού συνέλαβαν τον Αριβαν Οσμαν Αμπντουλαχ, 29 ετών Κουρδο του Ιρακ του χτυπούσαν το κεφάλι στο τσιμέντο του λιμανιού μέχρι που αυτός έπαθε εσωτερική αιμοραγία.
Μεταφέρθηκε στο ιατρικό κέντρο Φιλιατών και από εκεί στο Νοσοκομείο Ιωαννίνων Χατζηκώστα, και από εκεί στο Νοσοκομειο Παπανικολάου Θεσσαλονίκης, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβση στο κεφάλι, πλην όμως έχει μείνει "φυτό", καθώς υποστηρίζεται μηχανικά στις βασικές του λειτουργίες. Συμφωνα με τους ιατρούς δεν έχει καμία πιθανότητα να αναρρώσει και είτε θα πεθάνει, ή θα μεινει σε κατασταση "φυτού", οπότε θα πρέπει κάποιος οικείος του να επιτρεψει την αποσύνδεση από τα μηχανήματα."
Από το indymedia
Και επειδή εδώ σας αρέσει να προβάλετε μόνο τα αρνητικά της αστυνομίας, δείτε κι αυτό http://www.zougla.gr/news.php?id=35384 όπου δύο αστυνομικοί έσωσαν άνεργο που αυτοπυρπολήθηκε από βέβαιο θάνατο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαρρείς και είναι ποδοσφαιριστής η αστυνομία και γράφω π.χ. εγώ ότι είναι αργός και έρχεσαι εσύ και γράφεις ότι είναι καλός στο ψηλό παιχνίδι!! Τι να σου πω!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόκειται για δολοφονία, χωρίς κανένα ελαφρυντικό. Άλλο ένα θύμα στο μακρύ κατάλογο θυμάτων από τους κρατικούς ένστολους.
ΑπάντησηΔιαγραφή@trandism
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή το περί Τζακ Λόντον πήγαινε σε μένα, να μπω μισοκαλεσμένος στην κουβέντα.
Θα ήθελα να συλληφθεί ο ένοχος (ή μάλλον οι ένοχοι, αφού τα τραύματα δεν ήταν μόνο στο κεφάλι, μα πάμπολλα σε όλο το σώμα) και να καταδικαστούν δίχως οίκτο από το δικαστήριο.
Θα ήθελα επίσης να τιμωρηθούν οι προϊστάμενοί τους που κουκούλωσαν το γεγονός για μεγάλο διάστημα.
Θα ήθελα να μάθουν όλοι οι Έλληνες να σέβονται τους συνανθρώπους τους, ασχέτως καταγωγής (ή στολής).
Θα ήθελα τέλος να θυμηθώ το φίλο και συμμαθητή μου Μαρίνο Ζαμπάτη, εξαιρετικό παιδί και καλό μαθητή που υπηρέτησε στο Λιμενικό και τον σκότωσαν οι λαθρέμποροι που κυνηγούσε στα ανοιχτά της Κέρκυρας.
Και να τον θυμηθώ, όχι για τίποτε άλλο, αλλά γιατί του άρεσε πολύ το "Κάλεσμα της Άγριας Φύσης".
Νομιζω οτι οι λιμενικοι ειχαν καθε δικαιωμα να κανουν οτι εκαναν διοτι ενω ειπαν στους Κουρδους να φυγουν και αυτοι προσποιηθηκαν οτι απομακρυνθηκαν μετα επανηλθαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι ζαβολια αυτο;
Δεν σε εκνευριζει αυτη η υπουλία των Κουρδων;
Νικολαος Πλαστηρας
Είσαι πάντα καλεσμένος Παναγιώτη και φυσικά λυπάμαι για τον φίλο σου. Μακάρι να ήταν όντως διαφορετικός από τους άλλους - για το οποίο είμαι σίγουρος γιατί αλλιώς δεν θα ήταν φίλος σου - και μακάρι να είχε κάνει την κίνηση να παραιτηθεί, όπως κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να κάνει ο κάθε πραγματικά διαφορετικός που έτυχε να βρεθεί σε αυτά τα σώματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ τελευταίος ανώνυμος-Νικόλαος Πλαστήρας σχολιαστής νομίζω - και εύχομαι και ελπίζω - ότι αστειεύεται.