Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

Διασυλλογικά Πρωταθλήματα Αττικής

Πραγματοποιήθηκαν στον χώρο που διεξάγονται τα Ατομικά Νεανικά Πρωταθλήματα Αττικής οι κληρώσεις των αριθμών των πουλ για τις κατηγορίες Π.Ο. Α' Εθνικής , Β' Εθνικής Κατηγορίας και Γ' Εθνικής Κατηγορίας 2011.

Οι κληρώσεις για τους ομίλους της Α' Τοπικής Κατηγορίας θα πραγματοποιηθούν στις 26/12 και ώρα 19:00 στον ίδιο χώρο. Η κλήρωση για την Β'Τοπική Κατηγορία (Ελβετικό σύστημα) θα πραγματοποιηθεί στις 7/1/2011.

Π.Ο. Α' Εθνικής Κατηγορίας

1. Σ.Ο. ΑΙΓΑΛΕΩ
2. Α.Σ. ΠΑΠΑΓΟΥ
3. Γ.Σ. ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ
4. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ Γ.Σ.
5. Σ.Ο. ΠΑΓΚΡΑΤΙΟΥ
6. ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ Ο.Σ.
7. Σ.Ο. ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
8. Α.Ο. ΖΗΝΩΝ ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Β' Εθνική Κατηγορία

1. Δ.Η.Κ.Ε.Π. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
2. ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ
3. Σ.Ο. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
4. Α.Ο. ΚΗΦΙΣΙΑΣ
5. ΕΣΤΙΑ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
6. Α.Ο. ΤΡΕΙΣ ΑΣΤΕΡΕΣ 89
7. ΑΠΟ ΑΙΓΛΗ ΠΑΠΑΓΟΥ
8. Σ.Μ.Σ. ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
9. Α.Ο. ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
10. Α.Σ.Ο. ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ "ΔΙΑΣ"

Γ' Εθνική Κατηγορία

1. ΓΑΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ
2. Σ.Ο. ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
3. Σ.Ο. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
4. ΣΚ. ΚΥΚΛΟΣ ΙΛΙΟΥ
5. Α.Ο. ΠΕΥΚΗΣ
6. Α.Ο. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
7. Σ.Ο. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
8. ΕΝΩΣΗ ΠΟΝΤΙΩΝ ΜΕΛΙΣΣΙΩΝ
9. Σ.Ο. ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ
10. Α.Κ. ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Συνοπτικό Πρόγραμμα Αγώνων

Π.Ο.Α' Εθνικής Κατηγορίας

1η αγ. 1:8 2:7 3:6 4:5
2η αγ. 8:5 6:4 7:3 1:2
3η αγ. 2:8 3:1 4:7 5:6
4η αγ. 8:6 7:5 1:4 2:3
5η αγ. 3:8 4:2 5:1 6:7
6η αγ. 8:7 1:6 2:5 3:4
7η αγ 4:8 5:3 6:2 7:1

Β' Εθνική Κατηγορία - Γ' Εθνική Κατηγορία

1η αγ. 1:10 2:9 3:8 4:7 5:6
2η αγ. 10:6 7:5 8:4 9:3 1:2
3η αγ. 2:10 3:1 4:9 5:8 6:7
4η αγ. 10:7 8:6 9:5 1:4 2:3
5η αγ. 3:10 4:2 5:1 6:9 7:8
6η αγ. 10:8 9:7 1:6 2:5 3:4
7η αγ. 4:10 5:3 6:2 7:1 8:9
8η αγ. 10:9 1:8 2:7 3:6 4:5
9η αγ. 5:10 6:4 7:3 8:2 9:1

45 σχόλια:

IliasPan είπε...

Το γεγονός ότι τα πρωταθλήματα Β' και Γ' Εθνικής φέτος διεξάγονται σε έναν όμιλο φέρνει αρκετές αλλαγές που μπορεί να μην φαίνονται με το πρώτο μάτι.
Καταρχάς είναι σίγουρα δικαιότερο το σύστημα καθώς αρκετές φορές οι δύο όμιλοι ήταν άνισοι από άποψη δυναμικότητας.
Από την άλλη βέβαια μένει να δούμε αν οι 9 συνεχόμενες αγωνιστικές θα κουράσουν κάποιες ομάδες (ειδικά αυτές που μετά από κάποιο σημείο δεν θα διεκδικούν κάτι) με συνέπεια στις τελευταίες αγωνιστικές να κατεβουν με ελλείψεις.

Ανώνυμος είπε...

Με την κλήρωση της Α τοπικής τι έχει γίνει;

chess4poker είπε...

Στον ΠΟΑ θα γίνει χαμός για τις τρεις θέσεις της Α' Εθνικής. Ζήνων, Πανελλήνιος, Αιγάλω, Παπάγου, Φιλαδέλφεια θα το παλέψουν κυρίως.

Ανώνυμος είπε...

Θες να πεις chess4poker ότι θα σκοτωθούν για το πιος θα ανέβει σε μια κατηγορία που θα έχει κόστος συμμετοχής μερικές χιλιάδες ευρώ ; Είσαι σίγουρος ;

Ανώνυμος είπε...

Από την ιστοσελίδα της ΕΣΣΝΑ

Α' ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - Α' ΟΜΙΛΟΣ

1. Α.Ο. ΔΟΞΑ ΠΕΥΚΗΣ
2. Σ.Ο. ΜΟΣΧΑΤΟΥ
3. Σ.Ο. ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
4. Σ.Ο. ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ
5. Σ.Ο. "ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΙΚΟΣ"
6. ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
7. ΕΝΩΣΗ ΣΠΑΡΤΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ
8. Α.Π.Ο. ΚΟΤΙΝΟΣ ΧΟΛΑΡΓΟΥ

Α' ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ - B' ΟΜΙΛΟΣ

1. Σ.Μ.Α.Ο. ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ
2. ΣΚ. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ
3. Σ.Ο. ΘΩΜΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
4. Μ.Φ.Κ. ΦΟΙΒΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ
5. Σ.Ο. "ΤΡ. ΣΙΑΠΕΡΑΣ"
6. Π.Σ. ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
7. Ε.Ο.Σ. ΑΧΑΡΝΩΝ
* Ο Γ.Α.Σ. "ΑΕΤΟΣ" δε θα συμμετέχει και υποβιβάζεται στη Β' Τοπική Κατηγορία 2012.

Μετοικος στην Νισυρο είπε...

Ξεκιναει σημερα και ολοκληρωνεται την Κυριακη, ο προκριματικος ομιλος Α' Εθνικης Πελοποννησου, που θα γινει στην Μεσσηνη. Μετεχουν:

ΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΣ "ΙΑΣΩΝ" ΜΕΣΣΗΝΗΣ
ΦΟ ΤΡΙΠΟΛΕΩΣ
ΣΟ ΦΙΛΙΑΤΡΩΝ
ΣΣ ΝΑΥΠΛΙΟΥ "Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ"
ΣΟ ΑΣΤΡΟΥΣ

Οι αγωνες θα διεξαχθουν με 8μελη συνθεση, και ο Πρωταθλητης δικαιουται να αγωνιστει στην τελικη φαση.

Περισσοτερα στο:
http://www.chesspirgos.gr/ompoa_2011_part.php

Σημερα ληγει και η προθεσμια υποβολης συνθεσης για τις ομαδες που θ' αγωνιστουν στις 3 πρωτες κατηγοριες της ΕΣΣΝΑ (σκακιστες και σκακιστριες με διεθνες Ελο που δεν θα δηλωθουν, χανουν το δικαιωμα συμμετοχης στις γενικες σκακιερες), και η δηλωση κοινοτικου σκακιστη, και οι μεταγραφες δεν εχουν ανακοινωθει ακομη. Η ΕΣΣΝΑ ζητα απο τα σωματεια να συμπεριλαβουν και τους σκακιστες που εχουν υποβαλει αιτημα μεταγραφης σ' αυτα.

Σημερα ληγει και η προθεσμια υποβολης αιτησης συμμετοχης και στο Κυπελλο Αττικης Φιλιας.

http://www.essnachess.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=292%3A2011-01-04-20-23-08&catid=65%3A2010-12-17-21-12-24&Itemid=16

Mετοικος στην Νισυρο είπε...

H δευτερη φουρνια μεταγραφων στο:

http://chessfed.gr/dioikisi/dioikisi97.htm

Ανώνυμος είπε...

Ποιά είναι αυτή η Σκακιστική Ακαδημία Κορινθίας με τόσες και τόσες μεταγραφές που έκανε;

Ανώνυμος είπε...

Υποθέτω ότι αρχηγός είναι ο γνωστός παράγοντας μεγάλης (σκακιστικής) ομάδας :)

Ανώνυμος είπε...

Προσέξατε εκείνο το "υπό την αίρεση";
(άραγε θα έγκριθεί η ίδρυση του νέου ψευδοκορινθιακού σωματείου;)

Παναγιώτης Φρεντζάς είπε...

Ου παντός πλειν ες Κόρινθον.

Ανώνυμος είπε...

Του κυριου Μπελλου ειναι το θυγατρικο σωματειο δηλαδη?

Μετοικος στην Νισυρο είπε...

Οι κυριωτερες μεταγραφες:

Μαστροβασιλης Αθ. 79-2547, ΕΣΘ - ΛΠ Φλωρινας

Καπνισης Σπ. 81-2523, Κορωπι - Φυσιολατρης

Γριβας Στρ. 66-2492, ΣΑΘ Γαλαξιας - ΣΟ Καλλιθεας

Καλεσης Ν. 70-2476, ΑΣΟΠ Διας - ΑΕΚ

*Τζερμιδιανος Ανδρ. 72-2438, ΠΣ Περιστεριου - Αργοναυτης Κορινθιας

*Γαβριλακης Ν. 55-2409, ΠΣ Περιστεριου - Αργοναυτης Κορινθιας

Κουρκουνακης Ηλ. 60-2381, ΣΟ Παγκρατιου - Αρτεμις Λερου

(προβλεπω ντερμπυ στο πρωταθλημα Αιγαιου)

Κοτροτσος Βασ. 85-2366, ΑΕΚ - ΣΟ Χαλανδριου

Χατζημανωλης Αν. 78-2339, ΕΣ Αμφισσας - Παναθλητικος Συκεων

Καραγιαννης Αθ. 64-2334, Πανιωνιος - ΣΟ Αιγαλεω

Λυριντζακης Τ. 60-2327, ΣΑ Γαζιου - ΟΑΑ Ηρακλειο

Γαζης Στ. 64-2317, ΑΟ Πευκης - ΣΜΣ Ελευσινας.

Χαριτακης Θ. 67-2302, ΣΟ Πολιχνης - Παναθλητικος Συκεων

Νικολαου Γ. 80-2290, ΛΠ Φλωρινας - Παναθλητικος Συκεων

Τσιολακιδης Αν. 70-2288, Κεραυνος Ωραιοκαστρου - ΣΑΧ Θεσ/νικης

Γεωργακοπουλος Ν. 88-2285, Σκακ. Κυκλ. Ιλιου - ΕΣ Αμφισσας

Κουρουσης Επ. 91-2273, ΦΟΝΗ - Σκ. Ακ. Χαλκιδας

*Φιλιππας Σ. 92-2261, ΠΣ Περιστεριου - Αργοναυτης Κορινθιας

*Συμεωνιδης Γ. 75-2243, Πανελληνιος - Αργοναυτης Κορινθιας

Εξιζογλου Δ. 68-2240, ΣΣ Πευκων - Φιλοξενια Θερμαίκου

Τσορμπατζογλου Θ. 72-2223, ΑΜΟ Γαλαξιας - ΣΑΘ Γαλαξιας

Μιχαηλιδης Αν. 82-2220, ΠΣ Περιστεριου - ΦΟ Ελληνικου

Δημητριαδης Γ. 63-2212, Ζηνων Γλυφαδας - Τιμολεων Κορινθιων

Παπαδακης Μ. 84-2210, ΣΟ Ηρακλειου - Νεοι Ηροδοτου

Τεπελενης Ν. 78-2204, ΑΕΚ - Συλ. Ιωαννιτων Σκακιστων

Σκαλκωτας Ν. 49-2203, ΕΕΣ Κορυδαλλου - Πανελληνιος

Στειρη Αλ. 84-2202, ΣΑ Χανιων - ΣΟ Ηλιουπολης

Οι μεταγραφες με αστερισκο δεν εχουν οριστικοποιηθει ακομη, και εξαρτωνται απο το αν το ΔΣ της ΕΣΟ εγγραψει στην δυναμη του το σωματειο Σκακιστική Ακαδημία Κορινθίας «Αργοναύτης».

Ασχοληθηκα μονο με τις μεταγραφες Ελληνων σκακιστων με διεθνες Εlo πανω απο 2200, συγγνωμη για τις οποιες παραλειψεις, περισσοτερα ελπιζω απο αυριο.

Βαγγέλης Αντ. είπε...

Μέτοικε ευχαριστούμε για την πλούσια ενημέρωση.

Είναι προφανές γιατί ο Μπέλλος έκανε Κορινθιακό το θυγατρικό σύλλογο που ετοιμάζεται για έγκριση. Από το καλοκαίρι θα αγωνίζεται στην Α' εθνική, αν η έδρα ήταν στην Αθήνα θα έπρεπε να περιμένει μια πενταετία να ανεβεί όλες τις κατηγορίες της ΕΣΣΝΑ.

Δεν ξέρω αν είναι νομότυπο όμως να εγκρίνονται μεταγγραφές για σωματείο που τυπικά δεν υπάρχει στα χαρτιά ακόμη.

parelys είπε...

Βλέπουμε λοιπόν ότι το τερατούργημα της Α' Εθνικής γεννάει και τερατάκια.

Μετοικος στην Νισυρο είπε...

Νομιζω πως το νεο σωματειο, αν εγκριθει η εγγραφη του, θα πρεπει να περιμενει ενα χρονο, καθως λογικα θα ενταχθει στην ΕΣΣΠΕΠ η οποια εχει και δευτερη κατηγορια, και αυτες τις μερες διεξαγεται ο ΠΟΑ της Πελοποννησου.

http://www.chesspirgos.gr/ompoa_2011_res.php

Ακομα κι ετσι ομως, μπορεις να παιζεις στην Α' Εθνικη μεσα σ' ενα χρονο, ενω στην Αττικη θα χρειαζοσουν τουλαχιστον πεντε..

paliofilos frentza(??) είπε...

‘Προβλέπω ντέρμπυ στο πρωτάθλημα Αιγαίου’ …ντέρμπυ μόνο αν παίξει εκτός έδρας ο Φρεντζάς, αν πάει ο Κουρκουνάκης στη Σαντορίνη τι ντέρμπυ? Χαλασμένη φάβα και νερά με λαξατόλ τους περιμένει και υγιεινός περίπατος Φρεντζά. Έχει τεχνογνωσία σ’αυτά ο Παναγιώτης:))

Ανώνυμος είπε...

Σκακιστική ακαδημία Κορινθίας ‘Αργοναύτης??’ ..Οι αργοναύτες ήταν Βολιώτες ρε ανιστόρητοι.

Ανώνυμος είπε...

Ναι σιγά μην ήταν και Αυστριακοί…

Mετοικος στην Νισυρο είπε...

Η http://www.essnachess.gr/newsite/ δημοσιευσε τις λιστες σκακιστων με διεθνες Ελο των ομαδων που μετεχουν στα πρωταθληματα Α,Β,Γ κατηγοριας.

Mετοικος στη Νισυρο είπε...

Ο ΟΣ Καλαματας αναδειχτηκε Πρωταθλητης Πελοποννησου 2011, και εχει δικαιωμα να συμμετασχει στην τελικη φαση του Πανελληνιου Διασυλλογικου.
Αναλυτικα αποτελεσματα στο:

http://www.chesspirgos.gr/ompoa_2011_rank.php

Ανώνυμος είπε...

Η λιστα που δημοσιευτηκε στο site της ΕΣΣΝΑ δεν ειναι η λιστα των διεθνων ΕΛΟ...αλλα η λιστα παικτων που εχουν δικαιωμα να αγωνιστουν στις γενικες σκακιερες(τουλαχιστον στην Π.Ο.Α. ,για τις αλλες κατηγοριες δεν ξερω...) Μπορει καποιος να μας εξηγησει την αναγκαιοτητα αυτου του μετρου??

Mετοικος στην Νισυρο είπε...

Σωστη η διορθωση, η διατυπωση μου ηταν βιαστικη και ασαφης.

Ακομα σωστοτερα ειναι οι λιστες σκακιστων που εχουν Διεθνες Ελο και δικαιωμα ν' αγωνιστουν στις γενικες σκακιερες με καθε συλλογο, και στις 3 κατηγοριες. Αν καποιος δεν εχει διεθνες Ελο, και δεν εχει δηλωθει, μπορει παρ' ολα αυτα ν' αγωνιστει, αν καταλαβαινω καλα την ανακοινωση

Ανώνυμος είπε...

Αυτη ειναι η σωστοτερη διατυπωση...το θεμα ειναι να βρεθει καποιος να μας αιτιολογησει το σκεπτικο της αναγκαιοτητας αυτου του πραγματος....γιατι προσωπικα θεωρω την υποχρεωση να ανακοινωνεις ποιοι παικτες θα αγωνιστουν , και αν δεν τουε δηλωσεις δεν εχουν το δικαιωμα να παιξουν, μια τεραστια και περιττη ανοησια....εκτος αν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο σκεπτικο πισω απο αυτη την αποφαση....

IliasPan είπε...

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι καθαρά για να διευκολυνθεί το έργο των διαιτητών.

Από τη στιγμή που καλώς ή κακώς χρησιμοποιούνται τα διεθνή έλο για την κατάταξη των σκακιστών και δεν υπάρχει επίσημη κατάσταση των διεθνών έλο των σκακιστών ανά σύλλογο, θα ήταν σχεδόν αδύνατο ένας διαιτητής να ελένγξει την ορθότητα της σύνθεσης μιας ομάδας λίγα λεπτά πριν την έναρξη του αγώνα.

Η χρήση των διεθνών έλο στους διασυλλογικούς αγώνες (με την οποία γενικά διαφωνώ αν και πρακτικά λόγω των συνθηκών μπορεί να είναι η ορθότερη λύση) απαιτεί μια τέτοια προεργασία την οποία λογικό είναι να την κάνουν οι σύλλογοι. Απαιτεί ελάχιστο χρόνο να ετοιμαστεί (χρησιμοποιώντας το swiss manager) και βοηθάει στο να αποφευχθούν εντάσεις και διαφωνίες.

Ανώνυμος είπε...

Αυτο ακριβως υποψιαζομουν και εγω....εχει ομως λογικη για να διευκολυνθει το εργο των διαιτητων(οι οποιοι ειναι ομως εμπειροι ολοι και για να ενημερωσουν το αρχειο του swiss manager με 4 συναντησεις χρειαζονται 10 λεπτα της ωρας στην χειροτερη περιπτωση) να ταλαιπωρουμε τους συλλογους με καταρτιση ασκοπων λιστων, να ΑΠΑΓΟΡΟΕΥΕΤΑΙ σε καποιον παικτη με μικρο διεθνες ΕΛΟ να αγωνιστει σε καποιον αγωνα αν δεν δηλωθει η αν ο συλλογος ξεχασει να τον δηλωσει , για να μην μετρησουμε την πιθανοτητα ενστασεων κλπ. αν γινει καποιο τετοιο λαθος....αξιζει τοση φασαρια για να διευκολυνθει το εργο των διαιτητων?????????

IliasPan είπε...

Εμένα προσωπικά μου φαίνεται πολύ πιο εύκολο, σίγουρο και σωστό ο κάθε σύλλογος να δηλώσει όλους τους 10-20-30 παίκτες που έχει με διεθνές έλο (δεν υπάρχει κάποιος λόγος να αποκλείσει κάποιον) παρά 3-4-5 διαιτητές να επωμιστούν το βάρος να κάνουν την ίδια δουλειά (στο πολλαπλάσιο καθώς θα πρέπει να ψάχνουν όλους τους σκακιστές που αναγράφονται στην ελληνική λίστα έλο ακόμα και αν αυτοί είναι ανενεργοι 50 χρόνια τώρα) για όλους τους συλλόγους της Αττικής...(ειδικά όσο τα fide id που υπάρχουν στις ελληνικές λίστες δεν είναι 100% πλήρη).


Το "πρόβλημα" είναι η χρήση των διεθνών έλο και όχι η δήλωση των παικτών.

Ανώνυμος είπε...

Οι λιστες δεν ειναι κακο να υπαρχουν....κακο ειναι να ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να παιξεις σε αντρικη σκακιερα αν δεν εισαι στην λιστα....κανεις δεν εχει προβλημα να βοηθουνται οι διαιτητες στο να κανουν σωστα την δουλει τους...το προβλημα ειναι να αποκλειεις την πιθανοτητα να αγωνιστει για τη ομαδα καποιος εκτος λιστας....κοντολογις αλλο βοηθαμε τους διαιτητες με μια λιστα και αλλο παιζουμε με βαση τη λιστα....

nikkarthegreat είπε...

Δυστυχώς για το Πελοποννησιακό σκάκι βγήκε πρώτος ο ΟΣΚ μια ομάδα που η διοικησή της είναι απαράδεκτη και δεν δίνουν μεταγραφή στους παίχτες.
Εγώ σαν Καλαματιανός, αλλά δεν αγωνίζομαι σε σωματείο της ΕΣΣΠΕΠ , σας εφιστώ την προσοχή και σε όποιον του γίνει πρόταση από την συγκεκριμένη ομάδα απλά να προσέξει πριν πει το ναι.

ΚΑΡΟΥΝΤΖΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Μην ανησυχείς για το πελοποννησιακό σκάκι, τώρα που υπάρχει ο Αργοναύτης Κορινθίας!
Αν αυτοί του ΟΣΚ αξίζουν τον κόπο θα τους πάρει όλους (τι θα πει δεν δίνουν μεταγραφή;;) και θα φτιάξει και Αργοναύτη Μεσσηνίας!

Κωστής Σκαπέρδας είπε...

Ορισμένες παρατηρήσεις:

Καταρχήν ΔΕΝ είναι η πρώτη φορά που παίζουμε στην ΕΣΣΝΑ στις Εθνικές κατηγορίες με τα διεθνή Έλο, ούτε η πρώτη φορά που γίνονται οι λίστες. Αυτό ήταν λογική επέκταση της φιλοσοφίας της ΕΣΟ να διεξάγει το πρωτάθλημά της Α' Εθνικής με βάση το διεθνές Έλο Για του λόγου το αλήθές το περσινό link

http://www.essnachess.gr/files/diasyllogika/2010/2010POAlist.htm

Οι λίστες καταρτίζονται για απόλυτα αναγκαίο λόγο, να ελέγξουν οι διαιτητές (Χρησιμοποιώντας και τη Λϊστα των ΕΛληνικών ΕΛΟ για σκακιστές χωρίς διεθνές) τη νομιμότητα των συνθέσεων. Και φυσικά και για τις ομάδες , να ξέρουν πώς θα κατέβουν και με ποιούς έχουν να πάιξουν.

Επίσης , χωρίς τη βοήθεια των σωματείων , που γνωρίζουν τους σκακιστές τους , τα Fide id τους όπου η ΕΣΟ δεν τα αναφέρει στη λίστα της και ιδίως εν μέσω μετεγγραφικής περιόδου , θα ήταν πρακτικά αδύνατο να καταρτιστούν οι λίστες σωστά.
Η σημασία του να είναι σωστές οι λίστες είναι πολύ μεγάλη ωστε να κατεβαίνουν οι παίκτες στις σωστές σκακιέρες.

Ο Μέτοικος πολύ καλά κατάλαβε το νόημα , στην ουσία οι παίκτες κατατάσσονται με βάση το διεθνές τους ΈΛο και εν σύνεχεία με βάση το ΕΛληνικό τους. Η επίμαχη φράση που αναστάτωσε τον "Ανωνυμο" βρίσκεται για να είναι υπεύθυνα τα σωματεία στην κατάρτιση της λίστας αλλά και να αποφευχθούν πονηριές π.χ. να μη δηλώσουν παίκτη με σκοπό να αλλάξουν τη σειρά της σύνθεσης τους κλπ

Ο Ηλίας επίσης αντιλήφθηκε πλήρως το νόημα. Συμφωνώ μαζί του ότι η λίστα των διεθνών ΈΛο προϋποθέτει και κάποια εργασία , απο την άλλη νομίζω στη συνείδηση των περισσοτέρων σκακιστών το Διεθνές Έλο είναι πιο αξιόπιστο από το ΕΛληνικό.

Ο Ανώνυμος, εκτός του να ανησυχεί για ένα ενδεχόμενο με μηδενική πιθανότητα, φοβάται και για ενστάσεις αγνοώντας το γεγονός ότι δεν μπορεί να γίνει ένσταση επί αντικανονικής σύνθεσης από τη στιγμή που ξεκινα ο αγώνας.

Και κάτι ακόμα ,στην Α' Εθνική δε δηλώνουν οι ομάδες συγκεκριμένους παίκτες οι οποίοι θα αγωνιστούν στους αγώνες;(Και μάλιστα θυμάμαι ότι υπάρχει και περιορισμός- μέχρι 20,παραπάνω δεν παίζουν). Εκεί δε θυμάμαι να γκρίνιαξε κανείς.

ajedrez είπε...

Καλημέρα και Καλή Χρονιά!
Για το θέμα της λίστας νομίζω ότι ο Ηλίας το κάλυψε σε μία παράγραφο! Ο κάθε σύλλογος μπορεί να δηλώσει όλους τους παίκτες με διεθνές ΕΛΟ που υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποποιήσει (δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό άλλωστε).
Όσοι δεν έχουν διεθνές μπορούν να παίξουν σε "χαμηλότερη" σκακιέρα!
Θα ήταν όχι απλώς χρονοβόρο αλλά πρακτικά αδύνατο να ελέγξει ο διαιτητής τα διεθνή ΕΛΟ των παικτών πριν τον αγώνα(όταν συχνά στις λίστες της ΕΣΟ δεν υπαρχουν καν τα fide id)!

nikkarthegreat είπε...

Λίγο να δείς τα έλο το ΟΣΚ θα καταλάβεις ότι αυτή η ομάδα δεν κάνει ούτε για Γ τοπικό Αττικής.....
http://www.chessfed.gr/elo/clubs.asp?txtSyl=00481

Mετοικος στην Νισυρο είπε...

Στο http://www.sopatron.gr/Metengrafes%202011.htm επιχειρειται μια παρουσιαση των νεων ισορροπιων που διαμορφωνονται στην ΕΣΣΠ μετα τις μεταγραφες (ο ΣΟ Πατρων βρισκεται ηδη στην τελικη φαση) ενω στην Πατρα ξεκιναει την Κυριακη το Κυπελλο.

http://www.essp.gr/?p=580

Mετοικος στην Νισυρο είπε...

Εναν πολυ πρωτοτυπο τροπο βρηκε η ΕΣΣ Κεν.Ελλαδας για να διοργανωσει τον ΠΟΑ της.

Συγκεκριμενα, απο την Κυριακη που μας ερχεται οι 11 ομαδες της περιοχης θα παιξουν σε Ελβετικο 5 γυρων, με 6 γενικες σκακιερες, χωρις γυναικειες και νεανικες, και οι 4 πρωτες θα προκριθουν στην τελικη φαση, που θα γινει στις αρχες Απριλιου, με τις 8 σκακιερες της ΕΣΟ. Συμφωνα με την προκυρηξη: "Ο νικητής του Final Four δικαιούται να διεκδικήσει δικαστικά την άνοδό του, στην Α Εθνική κατηγορία."

Λεπτομερειες στο:

http://giatoskaki.blogspot.com/2011/01/2011.html

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το: "Ο νικητής του Final Four δικαιούται να διεκδικήσει δικαστικά την άνοδό του, στην Α Εθνική κατηγορία." δίνει μεγάλο κίνητρο στις ομάδες.
Ποιος δεν αδημονεί να πληρώσει τους δικηγόρους, για να μπορέσει μετά να πληρώσει τους Γκρανμαίτρ που θα εκπροσωπούν επάξια τη σκακιστική ‘ανάπτυξη’ στα Φάρσαλα και τον Παλαμά Καρδίτσας… ;

Ασύρματος είπε...

Αν δεν κάνω λάθος, η ΕΣΣΚΕ δεν έχει αναγνωριστεί από την ΕΣΟ και γι' αυτό η σχετική πρόβλεψη στην προκήρυξη. Στην ιστοσελίδα της ΕΣΟ υπάρχουν ακόμα η ΤΕΣΣΘ και η ΤΕΣΣΑΣ για Θεσσαλία και Ανατολική Στερεά αντίστοιχα.

Ανώνυμος είπε...

Το γιατί είναι υποθέτω άλλη ιστορία...που δεν έχει σχέση με την σωστή ανάπτυξη του σκακιού στην περιοχή...

Γεωργιάδης Αλ. είπε...

Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα που μου το σβήσατε το post. Δεν είμαι ζημιωμένος.

Ανώνυμος είπε...

Τα περί "δικαστικής διεκδίκησης" δεν έχουν να κάνουν μόνο με το πρόβλημα της αναγνώρισης ή μη της ΕΣΣΚΕ από την ΕΣΟ. Η απόφαση της ΕΣΟ αναφέρει:
"Δίνεται το δικαίωμα στις ενώσεις και τοπικές επιτροπές να διοργανώσουν τους προκριματικούς ομίλους της Α΄ εθνικής με συνθέσεις 8, 10 ή 12 σκακιέρων με την προϋπόθεση ότι σε κάθε περίπτωση θα συμπεριλάβουν χωρίς καμία διαφοροποίηση τη βασική 8μελή σύνθεση σύμφωνα με την οποία θα διεξαχθεί το πρωτάθλημα της Α’ εθνικής κατηγορίας το 2011".
Προφανώς η πατέντα των 6μελών συνθέσεων με 6 γενικές σκακιέρες δημιουργεί θέμα.
Το ωραίο είναι ότι κάποιοι μεγαλοπαράγοντες της ΕΣΣΚΕ σε άλλα φόρα ξιφουλκούν κατά της απόφασης της ΕΣΟ για μείωση των σκακιερών από 12 σε 8 στην Α' Εθνική.

Ανώνυμος είπε...

Αν και δεν μπορώ να δικαιολογήσω την ΕΣΟ για τις συνεχόμενες απαράδεκτες αποφάσεις της, νομίζω ότι στο θέμα της μη αναγνώρισης της παραπάνω Ενωσης έχει δίκιο, διότι δεν ελήφθησαν για τη σύστασή της καθόλου τα γεωγραφικά κριτήρια. Δηλαδή δεν είναι λογικό η Βόρεια Εύβοια να ανήκει σε μία Ενωση και η κεντρική και νότια σε μια άλλη. Ούτε είναι λογικό μια περιφέρεια (σύμφωνα με τις δομές του κράτους) να κόβεται στη μέση με αυτόν τον τρόπο.
Αυτός ο χωρισμός έχει και άλλες παραμέτρους όπως η συμμετοχή σε σχολικά πρωταθλήματα. Τα παιδιά της Βορείου Ευβοίας θα αγωνίζονται στη Λάρισα ή εκεί δε θα ισχύει ο χωρισμός που προκύπτει από τη νέα ένωση;
Και φυσικά η ομοσπονδία δεν είναι υποχρεωμένη να αναγνωρίσει ένα σωματείο και να το εντάξει στη δύναμή της, αν δεν πληρεί κάποια κριτήρια.

προσφεύγων είπε...

Θα υπάρξει πρόβλημα με τα πρωταθλήματα στο σκάκι αν οι αγώνες περιλάβουν σωματεία που δεν έχουν κάνει αίτηση στη ΓΓΑ να διατηρήσουν την αθλητική τους ιδιότητα. Πρέπει οι διαιτητές όλων των αγώνων να ζητήσουν την αντίγραφο της πρωτοκολλημένης Αίτησης κάθε σωματίου στην 1η αγωνιστική των πρωταθλημάτων.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που γράφεις είναι 100% λάθος.

προσφεύγων είπε...

Κάποιος έγραψε ότι γράφω 100% λάθος σχετικά με την αφαίρεση της αθλητικής ιδιότητας από τη ΓΓΑ των σωματείων που δεν ζητησαν να την διατηρήσουν.
Ίσως, την παρούσα μεταβατική περίοδο, δεν είμαι 100% σωστός.
Αλλά, αυτοί που εκμεταλλεύονται το σκάκι για να προβληθούν και που κρατάνε συλλόγους σφραγίδες θα εκλείψουν.

Ανώνυμος είπε...

Και αυτό που γράφεις είναι 100% λάθος.
Τα σωματεία που συμμετέχουν σε αγώνες δεν είναι σωματεία-σφραγίδες.
Πρόβλημα υπάρχει με αυτούς που είχαν τον τρόπο να βάζουν στα ταμεία τους δημόσιο χρήμα. Σε άλλες Ομοσπονδίες με 1-2 αθλητές εισέπρατταν χοντρά λεφτά. Στο σκάκι υπάρχουν περιπτώσεις σωματείων με χοντρά βύσματα, που έκαναν πάρτι με επιχορηγήσεις ή άλλες παροχές.
Αυτά είναι γνωστά.