Πέμπτη 3 Απριλίου 2008

Ζατρίκιον

«Το σκάκι υπήρξε ένα από τα ωραία" πάθη" της ζωής μου. Μου χάρισε και μου χαρίζει όμορφες στιγμές διανοητικής και ψυχικής έντασης και ομορφιάς . Μου χάρισε αξιόλογους φίλους και μιά μικρή διεθνή αναγνώριση , ως συνθέτη σκακιστικών προβλημάτων.. Στο blog αυτό θα παρουσιάζω θέματα σκακιστικά , τις δημιουργίες μου και λογοτεχνικά κείμενα σχετικά με το σκάκι.» Γιώργος Ανυφαντής

Δείτε το νέο blog του Γιώργου Ανυφαντή «Ζατρίκιον» http://anyfantischess.blogspot.com/ που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους φίλους του καλλιτεχνικού σκακιού.

Και ένα «μέρεντιθ» του Γιώργου Ανυφαντή:
G. Anyfantis, "The Problemist" C 9404 (September 1999)

Παίζουν τα λευκά και κάνουν ματ σε 2 κινήσεις (#2)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

1.Nf4 prepei na einai h lysh me apeilh Nd3. an kalypsei to d3 me ton ippo peftei o fou, an to kalypsei me ton fou dinei mat h Q apo to g5, kai an to faei o K tote mat h Q apo to h2, eno an to faei o B tote mat h Q apo to c5

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Πράγματι, 1.Ιζ4. Εύκολο, αλλά όμορφο.

Weaver είπε...

Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις. Συνέχισε την εξαιρετική δουλειά σου. Gens una summus