Παρασκευή 15 Μαΐου 2009

Summertime In Prague

3 σχόλια:

Ζαν - Πιέρ είπε...

Όποιον και να στείλουμε στη Eurovision, το Αζερμπαϊτζάν θα πάρει την πρώτη θέση. Ας μην ξεχνάμε ότι ο διαγωνσισμός γίνεται στη Ρωσία.

Ioanna είπε...

Ζαν-Πιέρ, φίλε μου καλέ, έκανες λάθος..όχι ότι τρέχει τίποτα..αλλοίμονο, άνθρωποι είμαστε και δεν μας καίει κιόλας το θέμα τόσο πολύ..αλλά εγώ θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο μου που ανάρτησε αυτό το βίντεο και μου άνοιξε ακόμα μιά φορά, δρόμους που δεν είχα περπατήσει..γι'αυτό τον ευχαριστώ, ακόμα μιά φορά..τι καταπληκτική πασπαλά είν'αυτή εδώ..και είναι αλήθεια δημιουργία καλατζόπουλου? κάποιος στα σχόλια του ytube το αμφισβητεί..εγώ πιστεύω ότι είναι..υπάρχει και κάποια κοπέλα απ'την τσεχία που λέει ότι το έλαβε από φίλο της έλληνα..ανεξαρτήτως..γάτα, μου έφτιαξες μιά νύχτα μαγική..μετά πήγα και άκουσα πάλι πασπαλά να τραγουδάει tom waits, και, ain't no sunshine when she's gone..και ξανά έβαζα summertime in praque..when blood was warm, when blood was young..
ευχαριστώ γι'αυτές τις μαγικές στιγμές που μ'οδήγησες να ζήσω μέσ'την νύχτα μου..

Ioanna είπε...

να το συμπληρώσω με κάτι που του πάει? ή ίσως πάει στη δική μου ψυχή? και υποψιάζομαι και στη δική σας?
http://www.youtube.com/watch?v=IgDqYdyI91E
-φτηνά τσιγάρα - ραδιόφωνο..