Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Δεύτερη Μπαλαφάρα - Κεφάλαιο 1



Κεφάλαιο πρώτο
του Τριαντάφυλλου Σωτηρίου


Αριάδνη και Σρινιβάσα

Η ιριδοσκοπική ταυτοποίηση και η τηλεσυναλλαγή ολοκληρώθηκαν. Υλοποιήθηκε μπροστά του.

- Κύριε Σιμόπουλε, είμαι η Αριάδνη, από την εταιρία ενοικίασης οικοβοηθών και γυνοειδών κοινωνικών συναναστροφών και συνοδείας «Αρχιάνασσα», αναγγέλθηκε, χωρίς να προτείνει το χέρι για χειραψία.

- Σρινιβάσα με λένε, για τους φίλους Σρι.


Ωντισιόν περί τα οικιακά

- Δε μου λες, δουλειές σπιτιού κάνεις;

- Τα πάντα όλα, τι να λέμε τώρα, τό ΄να τ΄ άλλο, είπε, αλλάζοντας τη φωνή της, χωρίς να χάσει τη σοβαρότητά της ή να κάνει κάποιον μορφασμό.

«Μάλιστα, λήφθηκε υπόψη η συμπάθειά μου στον Αλέφα».

- Μπορώ να σου κάνω μια επίδειξη, αν θέλεις.

- Άσε, ξεσκονόπανο με Jimmy Choo δε λέει, ούτε μπουγάδα με Hermès. Σε πιστεύω.

- Δεν ερμήνευσε σωστά η εταιρία τις ενδυματολογικές σου προτιμήσεις;

- Μωρέ σωστά τις ερμήνευσε, απλώς είναι το αρχικό σοκ: άλλο η τεμαχιογριφηδόν φαντασίωση, άλλο η ολοκληρωμένη ένσαρκη πραγμάτωσή της – ή τέλος πάντων, η εξ ενεργείας υλοποίησή της.

- Και φυσικά, ξέρω απ΄ όλα τα ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά, υδραυλικά και τα παρόμοια.

«Θα ήθελα να σε βάλω να ελέγξεις τις ασφάλειες στον πίνακα, να δω τι ραφή έχει το καλσόν σου, έλα όμως που είμαι αξιοπρεπής».

- Χρωστάω εδώ και δυο μέρες να επισκευάσω ένα ευάλωτο σημείο που ανίχνευσα στο απωστικό πεδίο, αλλά θα το φροντίσω μόνος μου. Και το αερόστρωμνο, σαν να χάνει λάδια, μα δε βαριέσαι. Έχω ένα μπέρμπον για τις εξαιρετικές περιστάσεις, να πίνει η μάνα και του παιδιού να μη δίνει. Με πάγο, με σόδα, σκέτο;

- Πίνω μόνο μεταλλικό νερό, είπε, και κάθησε σεμνά στην άκρη του καναπέ, με την πλάτη αλφάδι και ενωμένα τα άφαντα, κάτω από τη μίντι φούστα, γόνατά της.

«Σωστό κι αυτό, αλκοόλ ούτε για δείγμα. Και μετρημένη, όχι κανένα ξέ-».



Ο αντίζηλος


- Τελευταία σου χρονιά εδώ λοιπόν, και μετά επαναπατρισμός, τρεις μήνες άδεια με αποδοχές, μετάταξη στα κεντρικά και χαλαρή δουλειά γραφείου μέχρι τη σύνταξη. Με τον συνάδελφό σου στα βόρεια, βλεπόσαστε καθόλου;

- Ε, όχι και συνάδελφος. Εγώ διαχειρίζομαι όλη την παραγωγική αλυσίδα στην περιοχή ευθύνης μου, από την εξόρυξη και επεξεργασία του μεταλλεύματος μέχρι τη συσκευασία και την αποστολή του καθαρού προϊόντος στην παλιά πατρίδα. Αυτός –μια ανεπαίσθητη περιφρόνηση διαφάνηκε φευγαλέα στην έκφρασή του–, κάτι μετρήσεις και στατιστικές κάνει μόνο, που κι αυτές, αν θέλεις να ξέρεις, γίνονται για να γίνονται, κανένας δεν τις λαμβάνει υπόψη· σταζιέρης είναι. Μιλάμε πάντως στο εικονοφώνιο, ζητάει καμιά συμβουλή, του στέλνω με τον ηλεημίονο και κανένα καλούδι από τις υδροπονικές μου καλλιέργειες, να θυμηθώ να σου τις δείξω μετά. Παίζουμε και τηλεδωδέκαθλο. Δύο άνθρωποι όλοι κι όλοι στο ίδιο πλανητοειδές, καταλαβαίνεις· όσο και να μην ταιριάζουν τα χνώτα μας, πέντε κουβέντες θα τις ανταλλάξουμε.


Ωντισιόν περί τις τέχνες

- Από μουσική, τι ακούς;

- Ε, τα κλασσικά: Led Zeppelin, Inti Illimani, Κακά Κορίτσια... τέτοια. Σταθερές αξίες. Αλλά δεν σνομπάρω κανένα είδος. Μικρή, μη γελάσεις, είχα την αφίσα των Bullets στο δωμάτιό μου, δεν σου κρύβω μάλιστα ότι ήμουν τσιμπημένη με τον Wrongman.

«Ντουζ πουάν».

- Από χορό, πώς πας;

- Con tutte le ragazze sono tremendo, απάντησε, με τη φωνή του Ρόκυ Ρόμπερτς, και μιμήθηκε από τη μέση και πάνω τις κινήσεις του, έτσι, καθήμενη. Ξέρεις, λίγοι έχουν συνειδητοποιήσει ότι ο τύπος είχε επινοήσει το moonwalking τριάντα χρόνια πριν τον Μάικλ Τζάκσον. Αλλά, το στοιχείο μου είναι τα λάτιν παντός είδους, και βέβαια το ροκ εντ ρολλ.

«Πού κρυβόσουν τόσα χρόνια, κορίτσι μου; Καλά, ξέρω, στο ασυνείδητό μου».


Ο καντάρ παρά, ο καντάρ μπογιά

- Παίζεις, λέει, και σκάκι;

- Φυσικά. Και γκο, και σιάνγκτσι, και...

- Σ΄ αυτό που σε ρωτάνε ν΄ απαντάς. Για έλα να μπλιτσάρουμε.

Ariadne 1.0 – Σρινιβάσα Σιμόπουλος (1)
Ανατολικό Φυλάκιο Παλλάδος, 7/12/2034

1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Bc4 Nf6 4.Ng5 Bc5 5.Nxf7 Bxf2+ 6.Kxf2 Nxe4+ 7.Ke3 Qh4 8.Nxh8



8...Qf4+ 9.Ke2 Qf2+ 10.Kd3 Nb4+ 11.Kxe4 Qf4# 0-1.

- Αυτό είναι η ‘πανίσχυρη σκακίστρια’ που διαφημίζει η «Αρχιάνασσα»;

- Εξαρτάται. Στο βασικό πακέτο, παίζω 1600 SSDF. Στο πλήρες και με την κατάλληλη υλικοτεχνική υποστήριξη...

- ...με το αζημίωτο για την εταιρία, φυσικά...

- ...εσύ το είπες, μπορώ να παίξω μέχρι 3100 SSDF. Από 2600 και πάνω, μπορώ να προσομοιώσω και τα στυλ διαφόρων παικτών, Μόρφυ, Πετροσιάν, Φίσερ...

- Φρέσκο πράμα δηλαδή. Λοιπόν, δεσποινίς κατά παραγγελία Саженка –την έχεις δει τελευταία; τώρα που πενηντάρισε, είναι πιο γοητευτική από ποτέ–, ας παίξουμε και το πάτσι, αλλά βάλε τα δυνατά σου.

- Εντάξει, θα αυτορυθμιστώ στο 2200. Μήπως σου πέφτει πολύ;

- Οχι. Και για να ξέρεις, στην παλιά πατρίδα ήμουν Υποψήφιος Μαιτρ, παρά μία νόρμα Ομοσπονδιακός. Έχω πάθος με το άθλημα, μελετώ καθημερινά μέχρι τώρα. Απενεργοποίησε μόνο τη βιβλιοθήκη ανοιγμάτων σου. Απεχθάνομαι τους παπαγάλους.

«Αλλά μου αρέσει το κοκαλάκι στα μαλλιά σου».

Σρινιβάσα Σιμόπουλος – Ariadne 1.0 (2)
Ανατολικό Φυλάκιο Παλλάδος, 7/12/2034

1.e4 e5 2.Nf3 Nc6 3.Bc4 Bc5 4.c3 Nf6 5.d4 exd4 6.e5 Ne4 7.Bd5 Nxf2 8.Kxf2 dxc3+ 9.Kg3 cxb2 10.Bxb2 Ne7 11.Ng5 Nxd5 12.Nxf7



12...O-O 13.Nxd8 Bf2+ 14.Kh3 d6+ 15.e6 Nf4+ 16.Kg4 Nxe6 17.Nxe6 Bxe6+ 18.Kg5 Rf5+ 19.Kg4 h5+ 20.Kh3 Rf3# 0-1.

- Μμμ, όχι άσχημα. Σε δοκίμαζα, ξέρεις. Και από καλλιτεχνικό, πώς πας;

- Εξαρτάται. Στο βασικό πακέτο...

- Άσε με να μαντέψω. Στο βασικό πακέτο λύνεις μέχρι τριάρια ορθόδοξα, και με την κατάλληλη αναβάθμιση, λύνεις ανορθόδοξα και μυθικά• ανεβαίνει η τιμή, ανεβαίνει η δυναμικότητα• πώς το λέει η παροιμία; κάθε μέρα που νυχτώνει, κι ένα κέρατο φυτρώνει. Στην υψηλότερη ταρίφα, συνθέτεις κιόλας. Και μπορώ να παραγγείλω πρόσθετα αρθρώματα μέσω της κλωβοσελίδας της εταιρίας, με χρέωση της μισθοδοσίας μου, και αν δεν επαρκεί, με χρέωση της κάρτας μου. Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και τα ρέστα. Σωστά;

- Μέχρι κεραίας. Ο καντάρ παρά, ο καντάρ μπογιά, είπε, μιμούμενη τη συρτή, λαχαναγορίτικη φωνή του Μπαζίνα. Και μετά, με την κανονική φωνή της: Δε μου λες, θέλεις μήπως να παίξουμε ντάμα; Ντόμινο ίσως;

- Ναι, σιγά μην παίξουμε φιδάκι και γκρινιάρη. Να λείπουν οι λεπτές ειρωνείες. Σε δοκίμαζα, σου είπα. Άντε μην τα πάρω στον ακούτραφα και σε παίξω μπλάιντ.

- Ναι πολεμόχαρη αγορίνα μου, λέγε μου τέτοια πρίαπε πασάκα μου, σκίσε με ν΄ αλλάξω ράφτη γοριλλοαντρούκλα μου, είπε με την αισθησιακή φωνή της Μαλβίνας η άλλη, πάντα με πάσα σοβαρότητα.

«Είναι τιτανοτεράστια. Λήξις», σκέφτηκε.


Το βιβλίο

Η Αριάδνη σηκώθηκε.

- Μπορώ να ξανάρθω όποτε θέλεις. Οι συνεδρίες, διάβασες τους όρους, τους αποδέχτηκες κιόλας, είναι τετράωρες. Όπως είδα τα οικονομικά σου στοιχεία, προτείνω το πολύ μία την εβδομάδα, άντε μία ανά αδιαίρετο πενθήμερο. Για συχνότερα, θα πρέπει να παραβιάσεις το πιστωτικό όριο της κάρτας σου, που δεν σου το συνιστώ, το επιτόκιο υπερανάληψης έχει φτάσει στα ύψη. Αλλά πάλι, εσύ κάνεις κουμάντο στην τσέπη σου. Υπάρχουν προνομιακά εκπτωτικά πακέτα, θα τα βρεις στην κλωβοσελίδα της εταιρίας. Λοιπόν, πρέπει να πηγαίνω, ο χρόνος της δωρεάν δοκιμαστικής συνεδρίας τελείωσε. Αυτό είναι το δώρο σου – και του έβαλε στο χέρι ένα πακέτο. Γεια, ελπίζω να ικανοποιήθηκες. Και μήηη χαθούμε, τραγούδησε με την ένρινη φωνή του Πανταζή καθώς αποϋλοποιόταν.

Άρχισε να ξετυλίγει το πακέτο. «Πάει και στον άλλον, γύρευε με τι όνομα και με ποια μορφή», σκέφτηκε. «Ωραίες γάμπες πάντως. Και προσωπικότητα, όχι παίξε γέλασε. Λίγο αυταρχική, αλλά έτσι μ΄ αρέσει. Για να δούμε... Λαμπρά. Καιρό έχω να πιάσω βιβλίο από αληθινό χαρτί στα χέρια μου, πήξαμε στα ηλεβιβλία. Και ποιο είναι;... Για φαντάσου».

--- τέλος κεφαλαίου 1 ---

6 σχόλια:

Ο τέταρτος στο Μπριτζ όταν λείπουν οι άλλοι δύο είπε...

Ώπα! Ώπα, ρε παιδιά! Τί έγινε; Μας πιάσαν στον ύπνο. Ποιος ήρθε; Ποιοι γράφουν αυτή την μπαλαφάρα; Εγώ δεν έχω υπογράψει τίποτα. Έχω άλλοθι. Θα μιλήσετε με τον δικηγόρο σου. Και συ οικοδεσπότα; Αμ, δεν είσαι γάτος. Τσακάλι είσαι! Σαν αυτά στο Λούκι Λουκ. Έγνοια σου και την Τρίτη, θα φας έναν μηδενισμό και δεν θα ξέρει η αριστερά σου τη ποιεί η άκρα αριστερά σου. Μηδενισμός επειδή σκέφτηκες πως το κινητό σου είναι ανοικτό. Θα δείτε εσείς!

Ανώνυμος είπε...

Πάρα πολύ καλό!...

trandism είπε...

Πραγματικά πολύ καλό και αφήνει και ανοιχτούς δρόμους για του επόμενους με το τρικ του βιβλίου..

Μάστορας ο καλοπροαίρετος..

Διαπλανητικός είπε...

Υποψιάζομαι, ότι η κοπέλλα, μετά τη νίκη της, χάρισε στον ήρωα της μπαλαφάρας το κλασσικό βιβλίο: " Σκάκι , Πλήρης εκμάθηση της θεωρίας και η Πρακτική της εφαρμογή" του κ.Τριαντάφυλλου Σωτηρίου. Από τις παρτίδες που περιγράφονται, φαίνεται, άλλωστε, ότι το σκάκι δεν θα έχει αλλάξει καθόλου τις μέλλουσες δεκαετίες.

Ο τέταρτος στο Μπριτζ όταν λείπουν οι άλλοι δύο είπε...

Γατοπροαίρετος!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΙΔΑΡΗΣ είπε...

Καλοπροαίγατος.