Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Siberian Erotica







Σκακιστικά κομμάτια με υλικό κατασκευής χαυλιόδοντες απολιθωμάτων μαμούθ που ανακαλύφτηκαν στη Σιβηρία. Η εταιρεία, Russian Mammoth Society, Ltd μας πληροφορεί ότι ολόκληρο το σετ είναι βασισμένο σε παραστάσεις που βρέθηκαν σε αρχαία ελληνικά και ρωμαϊκά αγγεία, οινοδοχεία κ.ά.
Το πλήρες σετ και η τεκμηρίωση των παραστάσεων στο http://www.chess.su/chess_en/erotice_album/index.html

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά μιλάμε το κάτι άλλο!!!

Ανώνυμος είπε...

kai mou eixe pesei to elo teleytaia.
Me tetoia kommatia tha peso me ta moutra sto skaki...

Ανώνυμος είπε...

Το Πρώτο Θέμα του Θέμου με τις γυμνές φωτογραφίες του Ζαχόπουλου και ο SC με τα σκακιστικά κομμάτια απο διάφορα αρχαιοελληνικά όργια. Το sex πουλάει απο αρχαιοτάτων χρόνων στην Ελλάδα :-)

ΥΓ. Στην προτελευταία φώτο ελάφι είναι αυτό ρε παιδιά???

Schrödinger's Cat είπε...

@Ήρωνας

Ο έρως πόδια δεν κοιτά.

Ε ναι, ελαφάκι φαίνεται. Κτηνοβατούσαν από αρχαιοτάτων οι αρχαίοι ημών.
Το πιο ταλαιπωρημένο ζωάκι πάντως, σύμφωνα και με μελέτη της γαλλίδας εθνολόγου Marie-Christine Anest είναι το γαϊδουράκι, το ζώο που προτιμούσαν οι νέοι για την διαβατήρια ερωτική τελετή (εξ'ου και το kinky παιχνίδι της μακριάς γαϊδούρας).

Ερμα γαϊδούρια. Η σποραδική παρουσία τους στην προφορική παράδοση έχει να μαρτυρήσει πολλά για τον πρωτεύοντα ρόλο που τους ανέθεταν οι παραδοσιακές κτηνοβατικές πρακτικές ή/και φαντασιώσεις. Στη Θεσσαλία, για παράδειγμα, η Marie-Christine Anest παρατήρησε ότι οι σχετικές αναφορές των ερωτικών δημοτικών τραγουδιών παραπέμπουν σε αλλοτινές ομαδικές κτηνοβατικές δραστηριότητες, οι οποίες μάλιστα αποδίδονται σε ιερωμένους:

Τρεις παπάδες τρία αγγούρια
κυνηγούσαν μια γαϊδούρα.
Δω την έχουν κει την έχουν
μες στο ρέμα την κατέχουν.
Στέκα βρε ευλογημένη
που είναι η πούτσα καυλωμένη
άμα παρ' και ξεφουσκώσει
ποιος αδειάζ' να στο χώσει;

Γνωστό σε ευρύτερη περιοχή, το τραγούδι συναντάται και στην Εύβοια. Στην παραλλαγή αυτή, διώκτης του δύσμοιρου ζώου εμφανίζεται ο τούρκος κατακτητής:
'
Νας πασάς από του Τάρα
κυνηγάει μια γαϊδάρα.
Δω την έχει, κει την έχει
μες στο ρέμα την παντέχει.
Στάσου, στάσου γαϊδουρίτσα
να σου βάλω κουμπουρίτσα.

Ή επίσης:
Του Μηνά το γαϊδουράκι
βρίσκεται στο βουναλάκι.
Πάει ο Μηνάς ψάχνοντας
κ' η Μηνού και κλαίγοντας.
-Σώπα, Μηνού, μην κλαίς
τόπαθαν κι άλλες πολλές
κ' αν ψόφ'σε το γαϊδούρι
για δικό σου το χουζούρι
κάνεις την προβιά του γούνα
και τ' αρχίδια του κουδούνα
και την πούτσα του σουραύλι
να την παίζεις κάθε βράδυ.

("Γαμοτράγουδα δημοτικά. Ανθολογία", εκδόσεις "Κείμενα", Αθήνα 1981).

Δείτε την άκρως ενδιαφέρουσα μελέτη του ΙΟΥ, από το 1997:
http://www.iospress.gr/ios1997/ios19971012a.htm

ΥΓ. Για μια ακόμη φορά, εδώ σε φωτογραφία κατασκευάστριας εταιρείας σκακιστικών σετ, το θ1 είναι ΜΑΥΡΟ. Δεν το σχολίασα τις προηγούμενες ώρες για να μην στερήσω τη χαρά της ανακάλυψης από τους παρατηρητικούς:)

Ανώνυμος είπε...

Οι ερωτικές επιλογές του καθενός είναι σεβαστές και δεν υπάρχει ζήτημα διαστροφής με "βίτσια" μεταξύ συναινούντων (σαδομαζοχισμός, ομοφυλοφυλία και λοιπά).
Εκεί που δεν υπάρχει συναίνεση, υπάρχει πρόβλημα, εκεί υπάρχει και πολύ μάλιστα. Κάθε λογικός άνθρωπος καταδικάζει τα εγγκλήματα του βιασμού και της παιδεραστίας, εδώ δεν μπαίνει συζήτηση. Η κτηνοβασία όμως είναι επίσης έγκλημα, άσχετα με τις πολύ βαθιές ιστορικές ρίζες της, ειδικά στη Μεσόγειο και την Εγγύς Ασία.
Αν μιλήσουμε όμως για το σήμερα, για το 2008, το πιο ενδιαφέρον είναι ότι κάποιοι απ' αυτούς που δεν ενοχλούνται απ' την κτηνοβασία, ενοχλούνται τα μάλα απ' το κυνήγι! (δεν πιάνω τον προηγούμενο συνομιλητή γιατί υποθέτω ο προηγούμενος συνομιλητής αναφέρεται αποκλειστικά ιστορικά στην κτηνοβασία και δεν την εγκρίνει ως έστω και ακραία ερωτική επιλογή) Θεωρούν προφανώς φυσιολογικότερο για την κότα ή την γάτα να την σκοτώσει ο ανώμαλος πηδώντας τη, απ' το για την μπεκάτσα να την σκοτώσει ο κυνηγός πυροβολώντας την!

καλοπροαίρετος είπε...

Ελεφαντόδοντο από ναρβάλ, όπως λέμε : πορτοκαλάδα από μούσμουλα, και η Βρουνχίλδη

Ας αντιπαρέλθω την «πάω γυρεύοντας» επιλογή του ιστολογιογράφου να αναρτήσει το συγκεκριμένο σετ και όχι κάποιο άλλο από τα πολυάριθμα, και εξίσου πρωτότυπα και καλαίσθητα, αν και όχι εξίσου «πικάντικα», σετ που υπάρχουν στην ιστοσελίδα της εταιρίας, μόνο με την ευχή να μη μας παρακολουθεί κανένα εσουρού και έχουμε την τύχη του άλλου του έκφυλου, του Μπομπ του Σφουγγαράκη, και ας καταγίνω με μερικά ανώδυνα πραγματολογικά.

Ίσως δεν δόθηκε αρκετή σημασία στο ότι τα κομμάτια είναι φτιαγμένα από ... ελεφαντόδοντο από μαμμούθ, από απολιθώματα 4.500 ετών και άνω δηλαδή!!

Όπως είναι γνωστό, υπάρχει αυστηρή απαγόρευση του εμπορίου ελεφαντόδοντου – προφανώς γιατί οι ελέφαντες, όσοι τέλος πάντων έχουν απομείνει, χρειάζονται τους χαυλιόδοντές τους, αλλιώς η φύση δεν θα τους εφοδίαζε με αυτούς. Τα επί χιλιετίες κατεψυγμένα σιβηρικά μαμμούθ όμως ούτε κινδυνεύουν –πλέον– να εκλείψουν, ούτε χρειάζονται –πλέον– τους χαυλιόδοντές τους, έτσι η απαγόρευση δεν [θα μπορούσε να, ούτε έχει νόημα να] ισχύει γι΄ αυτά.

(Ελπίζω να χρησιμοποιώ σωστά τους όρους, αν όχι ας με διορθώσει κάποιος :

Λέγοντας χαυλιόδοντας εννοώ το μακρύ δόντι θηλαστικών, όχι μόνο ελέφαντα και μαμμούθ, αλλά και άλλων, είτε εξίσου εντυπωσιακών, π.χ. τριχέχου –walrus– και μονόκερω –narwal–, είτε λιγότερο, π.χ. ιπποπόταμου και αγριόχοιρου.

Λέγοντας ελεφαντόδοντο εννοώ το σκληρό αδιαφανές υλικό από το οποίο αποτελούνται οι χαυλιόδοντες μόνο των ελεφάντων και που είναι πρώτη ύλη κατασκευής τεχνουργημάτων, και παλαιότερα, πριν αντικατασταθεί από συνθετικές ύλες, και χρηστικών αντικειμένων, όπως μπάλλες μπιλιάρδου, πλήκτρα πιάνου, αυλοί μουσικών οργάνων κλπ.

Καταχρηστικά, μπορεί να θεωρηθεί ότι ελεφαντόδοντο είναι και το υλικό των χαυλιοδόντων των μαμμούθ, αφού ανήκουν στην ίδια ταξινομική οικογένεια με τους ελέφαντες.

Με άλλα λόγια, το υλικό από το οποίο αποτελούνται οι χαυλιόδοντες άλλων θηλαστικών εκτός του ελέφαντα και του μαμμούθ δεν είναι ελεφαντόδοντο.)

Από τα σχεδόν 30 διαφορετικά σετ κομματιών που υπάρχουν εδώ : http://www.chess.su/chess_en/kat_en.html , αξιοπρόσεκτος είναι ο σημαντικός αριθμός σετ εμπνευσμένων από την αρχαία ελληνική ιστορία και μυθολογία. Προσωπικά, μού κινεί το ενδιαφέρον το σετ με ήρωες από όπερες του Βάγκνερ. Δεν μπορώ να το ερμηνεύσω, αλλά οι τόσο μακρινοί από την ελληνική πραγματικότητα μύθοι των υπερβορείων με συγκινούν. Αυτή τη Βρουνχίλδη σχεδόν την έχω ερωτευτεί <3 <3 <3 ...

Schrödinger's Cat είπε...

@paladia: Προφανώς συμφωνώ πως δεν υπάρχει οποιαδήποτε μομφή για οποιουδήποτε είδους ή ακραίας πρωτοτυπίας σεξουαλική συνεύρεση μεταξύ συναινούντων ενηλίκων. Η κτηνοβασία όμως δεν υπάγεται στο πιο πάνω. Οπότε αυτονόητη η συμφωνία μου μαζί σας.