Εικόνες
Ο καθηγητής Πρινς, από το Μάνσεστερ της Αγγλίας, εισάγει σε έναν υπολογιστή ένα σκακιστικό πρόβλημα δυο κινήσεων, με ελάχιστα κομμάτια. Ο «προϊστορικός» υπολογιστής του 1955 χρειαζόταν περίπου 15 λεπτά για να βρει το ματ στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Οι εφημερίδες έγραφαν για την υπεροχή του ανθρώπινου μυαλού, αφού ακόμη και ένας πρωτόπειρος σκακιστής θα μπορούσε να ανακαλύψει τη λύση μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα. Ο Πρινς προέβλεπε πως μέσα σε διάστημα μιας δεκαπενταετίας τα πανεπιστήμια θα κατασκεύαζαν υπολογιστές ικανούς να επιλύουν ακόμη και προβλήματα τριών κινήσεων. Ο χρόνος όμως για την επίλυση τέτοιων συνθέσεων θα υπερέβαινε τα τρία εικοσιτετράωρα.
1 σχόλιο:
Πάντως δεν μου αρέσει να κάνω την κακιά πεθερά για θέματα τεχνολογίας, ότι οι τεχνολογίες είναι στα πλαίσια της μούφας κ.ό.κ.
όπως για παράδειγμα:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Turk
Αλλά από ότι κατάλαβα από το άρθρο, μάλλον πρόκειται για μια φυσική εξέλιξη της τεχνολογίας/κάποιο κανόνα ή νόμο εξέλιξης... αναπόφευκτα οι υπολογιστές θα προοδεύσουν...
Δημοσίευση σχολίου